1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ik ben dus nu in de lower city, maar waar krijg ik dit aanbod nou?:eek: ik moet dit egt weten goed voor mijn evilchar }:]


    please iemand?

    oops sorry dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  2. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon die hidden bek opdracht doen, maar dan op het eind bij die baas niet vechten dan bied hij je een baan aan om Gadon te assasineren.
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx, das beter:9 ken ik weer verder.
     
  4. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hier een vraag van een noob(voordat jullie het gaan zeggen;) )
    ik zit nu op de eerste planeet en ik kan niet verder, ik moet papieren hebben om naar benede te gaan,


    vraag 2, kun je zomaar iedereen aanvallen? zo ja hoe dan?
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    als je de thread even had doorgelezen was je dit tegengekomen:

    Je moet inderdaad naar de Hidden Beks base gaan en hun leider (Gadeon?) aanspreken. Hij zal op een gegeven moment je bijna dwingen om Sith Armor te verruilen voor de papieren. Heeft Carth echter het Armor aan voor je het gesprek begint dan zul je het echter behouden (is te lezen op de bioware.com secrets/easter eggs page)

    Vraag 2: Neej dit kan niet
     
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog een vraag...

    Ik heb 2000 credits nodig om een droid te kopen...maareh de dark side oplossing wil ik niet gebruiken. Ik heb nu 800 credits..pazaak duurt veel te lang..en ik kan niet telkens ff stoppen/saven/verderspelen, want dat duurt erg lang en mijn xbox loopt dan vaak vast. Verder ben ik vergeten om die side deck met betere kaarten aan te vullen.

    Ik zit vast met de duels tegen Marl, ben scoundrel en krijg Marl geen koppie kleiner...:mad: Ben nog te zwak (wel lvl 7) en baal want deze fights leveren wel de meeste knaken op.

    Daarnaast de bounties nog open om knaken te verdienen. Heb Matriks al gedaan..de rest nog niet, lukt ook niet echt, want ik wil niet darker worden.

    groet en bedankt..

    mx
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat was toch die droid die je in naam van Canderous moet kopen? Zo ja, dan hoef je niet te betalen, ook niet als je light wil worden.
     
  8. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Canderous zegt dat Davik er al voor betaald heeft, maar uiteindelijk moet je toch betalen (als je geen dark side points wil tenminste).

    En de enige bountie die je niet kunt innen zonder dark side points te halen is die van Bendak Starkiller..
    Dia = geld geven aan de kerel die ze verwond heeft (verlies)
    Matrik = detonator ofzo kopen in upper city (de prijs daarvan is minder dan de bountie dus je maakt winst)
    Largo = geld geven om schuld af te betalen (verlies)
    die huurmoordernaar = gewoon doden (krijgt geen light of dark side points)

    Als duelen geen optie is zit je inderdaad in een lastige situatie (je kunt die droidverkoopster trouwens persuaden om de prijs naar 1500 te laten zakken, gewoon opnieuw met haar praten als het telkens mislukt).
     
  9. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks...

    weet trouwens ook een andere manier om gratis de bounty op het hoofd van dia in te laten trekken..het heeft met de force te maken :)

    Verder wil ik weten waar ik die pazaak kaarten kan kopen..

    Ik heb dat dorp al bevrijd met mijn domme kop..dus bij dat winkeltje valt niks meer te snoepen..

    maar zijn er nog andere plekken??

    thanks

    mx
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    in de undercity cantina, ken je nog meer kaarten kopen, voor de rest weet ik het ook niet.
     
  11. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een vraag waar volgens mij nog geen antwoord op te vinden is.

    Ik zit op dit moment in de black vulkars base, en ik heb die opdracht aagenomen van de leider van de beks, en dat is dat je die accelarator voor die swoop bike moet terug halen, op een gegeven moment sta ik oog in oog met een groepje, in die ruimte waar dat apparaat ligt, ik kies er niet voor om te joinen, dus wordt het hakken geblazen, maar ik verlies steeds met mijn hele party. Wapens die ik gebruik zijn 2 zwaarden, waarvan er een een modified prototype vibroblade is, iemand wat tips om die gasten te verslaan n dat onderdeel te pakken.

    Aansluiten bij die gast doe ik niet, dus dat soort antwoorden heb ik niet zoveel aan

    Alvast bedankt
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Eerst lekker wat grenaten gooien, concussion grenades doen het naar mijn weten wel lekker daar :9

    Als je 2 zwaarden hebt, zorg er dan wel voor dat je de double weapon feat hebt, anders krijg je teveel penalty. Heb je dat niet, dan zou ik aanraden om gewoon één goeie vibroblade te nemen, of een lekkere blaster.

    Ook zou ik adviseren om voor het gevecht (dus voordat je door die deur gaat) je party van een shield te voorzien.
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup die shields doen inderdaad de trick. Verder moet je mission die blaster rifle geven geloof ik. Je staat namelijk zo dicht op ze dat mission lekker van achter grote knallen uitdeelt.

    bedankt voor de pazaak kaarten tip..gonna check it out..

    mx
     
  14. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op dit moment in de militairy base beetje aant rond moorde, alleen moet ik nu wat medkids hebben want ik hoe het nie lang meer uit, waar precies ligt die code eigenlijk?
     
  15. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is gelukt, bedankt voor de tip mensen!!!!;)
     
  16. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    uhm ik heb weer een vraag ik ben nu bijna klaar met taris, maar ik heb nog steeds dat serum om die raghoul diseace( hoe je het ook schrijft) te curen, en ik speel dark, het schijnt dat je er aardig wat geld voor ken vangen, maar waar :eek:

    thnx
     
  17. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    in de cantina in naast de hidden becks, je kan het verkopen aan die hutt
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx, daarna gaat ik taris maar ff afmaken }:] ( en die jedi's ff pesten:9 )
     
  19. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die gast aan wie je die codes moet geven?
     
  20. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Canderous gaat nadat je met hem gesproken hebt in de Uppercity naar de cantina in de Lowercity (naast de Hidden Beks base). Ik geloof dat hij je de eerste keer automatisch aanspreekt.
     

Deel Deze Pagina