1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je nog problemen hebt met gevechten,kun je het beste kijken of je nog wat naders kan doen zodat je wat meer XP-points krijgt.
    Als je weer een leveltje hoger bent lukt het wel.Of ff checken of je nieuwe armors hebt of wapens.
    De bounties hebben niet allemaal invloed op de dark-side,soms krijg je een dark-side punt.
    Maar je kunt sommige bounties ook helpen,dat levert dan weer light-side puntje op.En XP-puntjes natuurlijk
     
  2. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt btw ook Frag Grenades naar dat beest gooien. Dan moet je wel bij de uitgang staan dan. :)
     
  3. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt die rancor heel mooi en met 1 granaat vloeren. Ga gewoon naar die lijken, leg er eerst een granaat in, daarna dat spul wat je daarvoor opgeraapt hebt, en voila. Een enorme explosie. :p
     
  4. Halo-Fan

    Halo-Fan Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: HELP

    Ik had dat aanbod ook aangenomen maar ik ben daarna toen ik buiten die vulkar base stond weer naar binnen gegaan om die prototype te stelen. NU stonden er nog maar 3 vulkars in de ruimte van de prototype, die groene was verdwenen. Daarna kan je gewoon naar de hidden beks toe gaan om de prototype af te geven. Je word dan niet aangevallen door de hidden beks. Daarna mag je dan gewoon racen in die swooprace voor de hidden beks
     
  5. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in de hangaar, waar de Ebon Hawk staat, en daar sta ik nu oog in oog met die bounty hunter en Devik, iemand nog tips om hun ff het zwijgen op te leggen, ik heb namelijk niet al te veel medpacks meer, en mijn shield is ook pleite

    Greetz
     
  6. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Focus je gewoon op die Calo de bountyhunter, ik had ook geen health packs meer en versloeg Calo toch (devik is waarschijnlijk vermoord door mijn party members), als je granaten hebt is het handig om die te gooien
    Verder moet je gewoon Calo aanvallen en alles komt goed
     
  7. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er iets gebeurd als je Calo uitschakeld, maar als je iedereen Davik laat aanvallen en deze de pijp uit gaat zal in ieder geval het gevecht over zijn. Davik kun je vrij snel uitgeschakelen met granaten.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2003
  8. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, voor de quick replys, ga het gelijk ff proberen

    Greetz
     
  9. XForce1

    XForce1 Guest

    ben op zoek naar dat ding om aan een swooprace mee te doen, heeft iemand hier nog tips voor me, ben al met Mission en Chewie maar die helpen me ook nog niet echt verder
     
  10. pujol

    pujol Almost Xbox Live!

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in de Sith Base en moet tegen een dark jedi vechten, iemand nog tips om hem gemakkelijk te verslaan?
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Makkelijk zal het vast niet worden:)
    Gebruik die speciale shots, daardoor wordt je sterker & behendiger :)
     
  12. XForce1

    XForce1 Guest

    ben nu eindelijk aangekomen bij de groene knakker die dat onderdeel heeft voor die swooprace. Het is zeker de bedoeling dat ik hem versla en niet op zijn aanbod in ga?
    Hoe versla je hem, ga hier iedere keer dood
     
  13. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Shields om je polsen gebruiken, een blaster, tweeleden van de party met zwaarden, wat granaten, dan moet je een eind komen, ik zat daar ook vast, gewoon blijven doen, het gaat ineens goed,

    Zorg ook dat je af en toe een medpac toedient!!!!

    Greetz

    Succes
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    of.. je kunt ook de hele hidden beks base afslachten, maar dit raad ik alleen de sterke spelers aan.(like me:cool:)
     
  15. XForce1

    XForce1 Guest

    godver, heb ik ze eindelijk verslagen, kom ik niet voorbij de kutrobots bij die lift. Was er op de heenweg heel sneaky langsgelopen met Mission.
    Weet iemand ook nog een andere weg terug??
     
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    In het gebouw staan op een aantal plaatsen computers, je kunt er eentje 'hacken' en dan de robots uitzetten. Je hebt daarvoor wel spikes nodig.
     
  17. XForce1

    XForce1 Guest

    die heb ik dus niet genoeg
     
  18. XForce1

    XForce1 Guest

    ben nu in de sithbase, heeft er iemand nog tips hoe je die machine voor die lift kan uitschakelen. Kost me bijna al mijn medkits en als ik hem dan heb verslagen red ik het nooit tegen dat ventje beneden
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb eindelijk Mevrouw B gered, in de Vulkan base was het wel moeilijk om die ene robot te verslaan hij vriesde mijn leden steeds vast.

    Dat grote beest is het makkelijkst te verslaan met wat granaten terug naar de deur en klaar hij is dood nog een beetje inhakken en het lichaam verdwijnt.

    Trouwens ik heb geen boeken in de sewers gevonden iemand wel?


    O-) The Force Is Strong With Us O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  20. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem met vechten uitgeschakeld, omdat mijn computerspikes op waren, maar volgens mij kan je zijn schild uitschakelen met de computer aan het begin van de military base. (Moet je dus wel genoeg computerspikes hebben)

    oeps, is al gezegd. Niet goed gelezen |:-
    twee ventjes met zwaarden/lightsaber en eentje met twee ionblasters, en veel iongrenades gooien, dan moet het een keer lukken.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003

Deel Deze Pagina