1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was daar (onnodig denk) naar binnen gegaan met me drone :) Die heeft wel een soort anti shield beam, werk op zich wel. Al blijft het een vervelende droid :mad:
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Tips voor deze planeet zijn:

    - Onderzoek een lijk een paar seconden nadat je het hebt neergehaald

    - Grote beesten kunnen niet door kleine deuren maar jij kan wel op afstand schieten en bommen werpen, voorql poison bommen.


    - Afstand wapens helpen als je een "groep" in een 'bepaalde basis" tegenkomt en concusion grenades (die waar ze dissy van worden) zijn de 2 sterkste effe knock out (vooral die ene groene je weet wel.

    - Nooit de hele Computer overloaden, heeft ernstige gevolgen

    - Let op je geld koop niet te veel hou altijd 2000 op zak

    - Stel je energy shields in voor je een ruimte ingaan die dingen helpen echt.

    - Zodra je een enemy ziet en het beeld pauzeert en het is een groep altijd een bommetje als eerst

    - zet je groep zo neer dat het gebied vrij open is en een ieder een vrije schiet baan heeft. Al moet je even terug rennen.

    eeehhhh ik probeer het algemeen te doen ander bevat het Spoilers en das niet leuk.
     
  3. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog nooit 2000 gehad :eek:
    Welke planeet is btw aan te raden na Dantooine, heb weinig zin om tegenover veel te sterke enemies te komen staan :)
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel als je op de basis van de V...... hebt gekeken in alle boxen
     
  5. XForce1

    XForce1 Guest

    is het nodig dat ventje te verslaan die na die grote robot met dat schild komt in de sith base.
    Het lukt me maar niet.
    Lukt me wel om terwijl mijn partymemebers met hem aan het vechten zijn die boxen te pikken en weer weg te komen
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tsk Tsk Martijn, deze thread gaat over Taris, en jij hebt het al over nĂ¡ Dantooine..... jij zou beter moeten weten ;) :+
     
  7. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wou niet postgeil lijken door ook in de andere thread te posten :+

    Maarja laten we dit topic niet verkloten.
    Ik wist van geen kischt met geld in de zwarte v's base, :mad:
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jawel, er zit is een footlocker gevuld met allerlei lekkers in die basis, in de kelder voorbij de loading bay doors. Maar je moet dan langs een ontzettend irritante droid, die fokking moeilijk te verslaan is. Maar het is de moeite dubbel en dwars waard :cool:
     
  9. XForce1

    XForce1 Guest

    ok heel leuk, maar kan iemand misschien antwoord geven op mijn vraag.
    Is het nou noodzakelijk om dat ventje van de sith (na die droid komt met dat schild) te verslaan om verder te komen???
     
  10. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow haah ik had die droid gemeden, grr fucked, gemakzuchtig ben ik ook :confused:
    Xforce 1 zit vast in de Sith base?
    Die dark jedi moet je idd molllen, maar das niet zo'n probleem volgens mij.
     
  11. XForce1

    XForce1 Guest



    Niet zo'n probleem???? Kom iedere keer net te kort.
    Maar wat gebeurt er dan als je hem verslaat, heeft hij zelf nog dingen die je moet pikken???
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem verslaat krijg je die benodigde codes... en een tip om hem te verslaan: gebruik zo veel mogelijk je force powers! Ik deed het eerst ook zonder maar toen ging ik ze een keer tactisch gebruiken en voila! een eitje :cool:
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit probleem heb ik nu dus ook!!!

    Ik heb ook geen genoeg spikes meer, hoe heb jij het geflikt of is het je niet gelukt????

    please HELP
     
  14. XForce1

    XForce1 Guest


    als het goed is kom je met 1 poppetje netvoorbij die robots, moet je ff alles kamers goed uitkamen want ergens zijn er een hoop spikes te pakken waarmee je die robots kan uitzetteb
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    maar dan zijn mijn ventjes toch kapot???, of maakt dat niks uit?
    Hoe krijg je die dan weer terug?

    Nog ff iets, Ik heb die droid verslagen en ik heb die accelerator gepakt. Dan moet ik toch ook weer terug langs die robots toch? Er staat namelijk nog wel een deur achter die droid alleen daar kan je volgens mij niks mee, daar komt in ieder geval geen wit circeltje op bij mij.

    Ik heb trouwens nog gewoon spikes maar ik kan bij die computers bij de garage niet kiezen uit robots disabelen ofzo.
    Er moet toch een manier zijn om daaruit te komen zonder kleerscheuren ;)

    Nog bedankt voor de reactie trouwens.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  16. XForce1

    XForce1 Guest

    In mijn geval waren mijn partymembers al bijna dood, die worden dus door die droids bij die deur gedood maar ik kwam er dan wel vandaan. O, ik weet het al weer, als het goed is heb je een computerkaart waarmee je kan inloggen op die computer er naast, dat was het, zo moet het lukken.
    Je kan dus ofzo eerst opnieuw naar boven, of je doet het als je partymembers eerst gedood zijn, maar die zijn wel weer op als die droids uitstaan, moet je ze wel ff nieuw leven inblazen met wat medicpacs
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2003
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is me gelukt, thnx

    Had de laatste tijd weinig tijd om te spelen, ben nu weer ff bezig en vind het echt weer supervet :)
     
  18. XForce1

    XForce1 Guest

    ik wil ook spelen, ben alleen bang dat ik nog wel tot een uur of 5 op mijn werk zit, |:- |:- |:-
     
  19. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij bent hard aan het werk:)
    Heb je goed geregeld zo _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  20. XForce1

    XForce1 Guest

    goed geregeld??? Man, ik zou willen dat die XBox er 5 jaar geleden was, had ik ook nog lekker op school gezeten en de hele dag KOTOR kunnen spelen.
    Enige wat me nu de dag door brengt is lezen hoe iedereen lekker in de weer is met zijn KOTOR
     

Deel Deze Pagina