[KOTOR] Helpthread Tatooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik snap nog altijd niet hoe je die droid hebt kunnen kopen voor 2500 zonder dark points te verdienen. ¨
    Door hem niet te bedreigen geraak ik niet lager dan 2500. 1 bedreiging en hij wil'm verkopen voor 2500 maar dan heb ik ook direct dark points.
     
  2. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt standaard afdingen naar 4000, en je kunt hem ook de gehele tijd bedreigen voor een prijs van 2500 en dark side points. Verder rest krijg je als het goed is op een gegeven moment ook een optie voor Persuade en Force Persuade (heb je waarschijnlijk wel de force power Affect/Dominate Mind voor nodig). Een succesvolle Persuade verlaagd de prijs naar 3000 en een succesvolle Force Persuade naar 2500 zonder dark side points maar wel een tik op de vingers van een van de leden in je party ;)
    ECHTER ik geloof dat je de optie maar één keer krijgt, dus als het mislukt zul je eerdere save game moeten laden of 4000 credits moeten betalen.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik moet nu dat dragon beast gaan doden samen met een andere hunter. Hij zegt dat ik eerst als lokaas basha's ofzo moet lokken met basha folder ofzo. Ik heb dat basha folder, of hoe die bladeren ook heten, en er lopen van die bashas rond maar hoe lok ik ze nu naar dat nest van die dragon? Ik kan het kruid niet selecteren bij items en dan op "use item" drukken. Hoe moet het dan wel? Thx
     
  4. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon één van de banthas selecteren en op A (use) drukken en alles gaat vanzelf. edit: De sand people zijn echter niet blij dat je hun 'heilige koeien' weglokt dus maak je klaar voor een gevecht.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik moet die robot ook nog gaan kopen (heb er nog geen geld voor). Maar als ik die woestijn in ga word ik door die sand-people aangevallen dus ben ik eigenlijk slecht bezig want ik moet met ze gaan praten met de robot. dsu mijn vrrag -> moet ik eerst de droid kopen voor dat ik de woestijn in ga als ik het volgens de light side wil spelen? En wat verdien je nou eigenlijk met die swoopraces want ik heb ze allemaal gewonnen en ik heb er volges mij geen geld mee verdient. Is er trouwes nog een makkelijke manier om aan geld te komen want ik moet nog iets van 1000 credits voor die vertaal droid.
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ten eerste: als je de woestijn ingaat wordt je in eerste instantie sowieso aangevallen door sand people, of je de droid nou bij je hebt of niet. Je moet gewoon met ze vechten, krijg je geen dark side points mee, en als je geluk hebt vind je bij hun remains sand people clothing. Als je die aantrekt wordt je niet meer lastiggevallen door sand people, en die heb je ook nodig om de sand people enclave binnen te komen (maar dat moet je pas doen als je de droid hebt).

    Je hebt alle swoop races op Dantooine gewonnen zeg je? Dan heb je als het goed is een flink aantal racing bonds gekregen van Motta the Hutt. Als je naar de Czerka store gaat, kun je deze vervolgens verkopen voor 60 credits per stuk. Als je alle races gewonnen hebt, heb je genoeg racing bonds verdiend ter waarde van een paar 1000 credits :cool:
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ow das handig. ik had al geen idee wat ik met die bonds kon doen :).
     
  8. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    D'r gaat bij mij helemaal niets vanzelf als ik dit doe :confused: die beesten blijven gewoon staan? :confused: Ow, nu ik weer terug in de enclave ben geweest staan er opeens bantha's in de eatern dune sea...denk dat die wel mee willen :)
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kom nog steeds niet de Sandpeople enclave binnen. Ik heb inmiddels al Manaan en Korbaan (ofzo :))) de starmaps gehaald, en ben nu terug gegaan naar tatooine voor de laatste star mao, maar ik kom nog steeds niet de enclave binnen.

    Ik heb Jolee en mezelf en de rode droid als party, en die hebben allemaal de clothing aan, en gaffi sticks (behalve natuurlijk de droid) maar we komen nog steeds niet langs de turrets. Langsrennen lukt niet want dan word ik doodgeschoten voordat ik binnen ben. Ook als ik de turrets aanval aanval ga ik dood, aangzein die dingen onschendbaar zijn.
    :{ plz help, want ik weiger helemaal overnieuw te beginnen (ikheb net die verassende plotwending achter de rug)
     
  10. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik eerst ook. Je moet dan gewoon terug gaan naar je ebon hawk (eerst je sand people clothing uitdoen), dan errin gaan en erruit gaan zodat je een nieuwe party kan samenstellen. Hier doe je die rode droid in en iemand anders (bastila?) en dan loop je opnieuw met je sandpeople clothing aan naar de sandpeople enclave. Als het goed is moet het nu wel lukken.
     
  11. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waarom iedereen die rode droid erbij heeft zitte :confused: Ik heb gewoon Bastilla, Johee en Pimmie Two (mezelf :p) in me party met allemaal sandpeople clothing aan, en kwam zonder problemen binnen!

    Nog ff een vraagje :

    Ik heb die Jawa's gered uit de base van sandpeople, maar bij me journal staat dat ik een beloning kan krijgen :confused: Maar ik zie die jawa's nie meer :confused: Waar zijn die erges ??
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  12. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Droid kan communiceren, maar als je 't verknalt zoeken de Sand Ppl alsnog ruzie met je, dus het is niet van belang om de droid mee te nemen.
     
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Jawa staat bij de uitgang/ingang van de woestijn.
     
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, ik heb namelijk een dark side ventje, en eentje die light gaat, nou was ik met m'n light gastje als eerste naar tatooine gegaan, allemaal geen probleem, gewoon kleertjes jatten, alleen nou, als ik met m'n dark gastje mensen afmaak (Dit is de een na laatste kaart voor de star forge) hebben ze geen kleren die ik kan jatten, supervaag
     
  15. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, ik was geglitched, het hele spel zat te flippen, m'n ventjes stonden steeds ergens anders en zo. Ik heb het al gefixt.
     
  16. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de dragon vermoord en dan liggen z´n remains daar, dan ga ik in hem hakken en toen ik op de helft was ging opeens dat lijk weg en kon ik niet meer in hem hakken en dus ook niet uitvinden wat er in hem lag.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is normaal, er valt verder niets te halen behalve die dragon pearl, die je dan als het goed is al hebt. Dat ie verdwijnt als je erin gaat hakken is weliswaar vreemd, maar volkomen normaal :)
     
  18. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist Dantooine afgewerkt en ben op Tatooine aangekomen.

    Wat is eigenlijk de bedoeling van die vluchtelinge aan boord? Wordt dat extra character of wat gebeurt daar mee?
     
  19. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat merk je vanzelf wel :+ Das best een spoiler om te vertellen vind je niet? ;)
     
  20. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles gedaan op tatooine, races ook gedaan, maar ik kan die hutt maar niet ompraten om de deal beter voor Nico te maken.


    wat moet ik nu doen?
     

Deel Deze Pagina