Als je echt jezelf heb bewezen in de races moet je met nico praten, die is dan ook impressed. Hierna kan je de deal met de Hutt maken.
Dan heb je waarschijnlijk niet genoeg persuade / charisma points. Probeer het eens met Force Persuade
In de Cantina. Trouwens wel een heel erg voor de hand liggende vraag, had je dat echt niet zelf kunnen verzinnen of uitzoeken???
Ik geloof dat in de Hunter's Lodge (ofzo) links in de hoek een af andere Rodian zit waar je ook mee Pazaak kunt spelen. Ik heb echter ergens gelezen dat hij nadat je voor de tiende keer hebt gewonnen een bepaald voorwerp wilt geven, maar dat de kans groot is dat je een bug krijgt en je dus niks ontvangt. Mocht je zover zijn is het slim dus vooraf even te saven.
in de cantina bij die joef die denkt alles te zijn? dus 10 x winne, hmmz is een x proberen, maar ik kan dat niet goed, en weet iemand ook wat je krijgt?
Ik moet nu een hert ofzo vinden om die draak naar buiten te lokken, ik heb nu het lokaas, maar waar vind je dat hert?
Ik zat dus op Tatooine en ging in die Hunting lodge (waar alle jagers zaten) op Anchorhead. En dan kom je een alien tegen met de naam Kudos, die tegen je pazaak speelt, ik heb nu al heel wat tegen hem gespeeld en heb nu 20000 credits verdient maar ik vraag me af wanneer zijn geld op is, of kan je gewoon oneindig lang tegen hem spelen en geld verdienen?
Uit Thuyker's FAQ @ gamefaqs.com Geen idee of je die bug altijd krijgt of dat deze misschien gefixt is in de PAL-versie...
ik ben nu dus een soldier, en ik doe al m'n punten op Demolitions en Awarness, en met m'n droid (die kleine die je op Taris krijg) heeft nu 16 Repair skills waarmee ik HK-47 wou gaan maken, maar m'n main character doet dat telkens weet iemand een manier om mijn droid hem te laten repareren?
Volgens mij kan je de HK-47 niet maken ( mij was het ook niet gelukt). als je verder komt in het verhaal wordt hij vanzelf gemaakt.
Ik heb 'm al eens uitgespeeld, maar toen werd hij niet gemaakt zover ik weet, en ik had 'm toch bijna altijd in m'n party zitten