1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Tatooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de quest dat je Griff, de broer van Mission, moet zoeken en hij zou op Tatooine zitten bij de Sand People. Maar ik kan hem niet vinden. Weet iemand waar hij wel zit?

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    In de Sandpeople Enclave zit hij gevangen :) je meot ff zoeken naar de "cellen"

3. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je een pm gestuurd omdat er een spoiler in zit.

4. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het sandpeople enclave gezocht. Maar daar zit hij niet. Kan het een bug zijn, of kan het zijn dat hij meegegaan is met de Jawa's die ik heb bevrijd voor Iziz?

5. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als je Lena (de ex van Griff) niet ontmoet hebt of misschien vooraf niet met iemand van de Czerka Corp op Tatooine hebt gesproken Griff niet "verschijnt". Als je besluit via HK-47 met de leider te praten kun je op een gegeven moment ook naar hun gevangenen vragen, misschien moet je dat eerst doen?

6. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen ik moet die hunter helpen hij is omringt met die robot als hij beweegt gaat die eraan dus ik moet de droid repareren maar ik voer altijd verkeerde codes in :9 en gaat die dood weet iemand die codes?

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maybe spoiler???

Antwoord op Majin's vraag

K-X12A Node 2 is reporting accurately.
    K-X12B the missing number is 7.
    K-X12C 120.
    K-X12D (31-13-12-14 23-41-12-14).

8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spreekt allemaal best wel voor zich, je moet gewoon een beetje rommelen met wat wiskunde, en dan vind je ze wel.

9. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze echt allemaal gegokt, en allemaal goed, ik had nog geen eens goed de vraag de vraag gelezen.

absoluut geen zin in wiskunde.

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik had gewoon telkens gesaved voordat ik die vraag ging beantwoorden en dan net zolang gokken tot dat ik ze allemaal goed had... :p

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej ik las ergens dat iemand Juhee in zijn party had?? Wie is dat precies?? Zeker die Jedi die dark was geworden of niet?? Die heb ik helemaal afgeslacht. Jammer als ik geweten had dat ze in mijn party kon komen had ik wel 2x nagedacht.

12. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem ik kom de basis van de sand people niet uit als ik eruit kom word ik meteen opgeblazen door die turrets

13. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Jolee is niet die Dark Jedi. Die vindt je op Dantooine (ik neem aan dat je die bedoeld). Zij heet trouwens Juhani. Jolee is een oude Jedi die je vindt op Kashyyyk.

Ik heb wel met Lena gesproken, maar misschien niet met die man op Taris. Ik speel het toch nog wel een keer als dark-sider.

Laatst bewerkt: 21 okt 2003
  14. XForce1

XForce1 Guest

hoe en waar kan ik die racebonds verkopen
    ben volgens mij in ieder zaakje geweest maar krijg nergens de optie om iets te sellen

15. XForce1

XForce1 Guest

verkopen is me al gelukt.

Ben nu op zoek naar vaperators ofzo, iets om die sandpeople blij mee te maken, kan iemand mij vertellen wat dit zijn en waar ik dit kan kopen.

En wat is er nog meer te doen, heb nico al overtuigd dat tie moet teken (verdiende hier trouwens wel darkpunten mee), heb alle swoopraces gewonnen, en heb die droid ook gekocht.
    Ik las nog iets over iemand bevrijden en iets van een draak ofzo???

16. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaperators kun je kopen bij de Rodian in het Czerka Corp gebouw.

Er is een gozer die omsingeld is door droids die ontploffen als hij wegloopt, hem vindt je door de poort uit te gaan en aan de noordelijke kant blijft lopen (ongeveer noord-westelijk van de sandcrawler). De draak is onderdeel van je quest om de Star Map te vinden en kom je dus vanzelf tegen.

17. XForce1

XForce1 Guest

die gozer die omringd is door robots heb ik ook al bevrijd, nu dus op zoek naar die draak maar die is me nog niet helemaal duidelijk.
    Kan iemand me me wat specefieker uitleggen wat ik nu moet doen

18. XForce1

XForce1 Guest

niemand??

wil zo graag straks weer verder spelen

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bij de draak moet je eerst Bantha fodder krijgen. Dan moet je naar de drakengrot gaan, en die fodder gebruiken op een bantha daar in de buurt. Je lokt die bantha nu naar de grot (ondertussen zul je wel Sand people af moeten slachten) en dan komt er een scripted event....

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Voor dat ik op Tatoonie land is er een klein meisje op mijn schip wat moet ik met haar doen?

Deel Deze Pagina