1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Tatooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    de hele tijd doorlullen met dat meisje. Valt me trouwens wel op dat ze precies hetzelfde klinkt als een andere taal. ZE hebben die geluidjes gekopieerd:)

2. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze sprak toch ook Mandelorians ofzo? Maar ja, gewoon een tijdje doorlullen en dan naar die Twi'Lek vlak bij je schip in Dantooine gaan. Zeggen dat het meisje dat hij zoekt bij jou aanboord is en de rest gaat vanzelf.

Als je dark side bent stuur je haar natuurlijk gewoon weg :)

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ooh shit kan ik weer afreize naar Dantooine gaan dus.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm vraagje, waar kan ik het holocron vinden van Bastilla's vader, ik heb inmiddels de Starmap gevonden etc.. Maar ik kon er niks vinden voor de rest..

En btw, die als je die jawa's helpt in het sand people kamp, krijg je daar dan lightside points voor? En stel ik help ze, kan ik dan veel weerstand verwachten van de Sand People?

5. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de holocron ligt gewoon op het einde van de grot. Maar ik weet niet of je hem nog kunt halen als je de starmap al hebt geopend, voordat je het hele verhaal van Bastila kent.

Voor de Jawa's te redden krijg je wel een lightpunt,
    maar daarvoor moet je eerst ofwel de hele enclave uitmoorden(als je ze eerder laat gaan worden ze vermoord door de gun turrets bij de uitgang, ofwel HK-47 meenemen naar de Sand People en daar vragen om vrede, je kunt die krijgen als je achter 2 vapure moisters gaat naar de stad. Daarna moet je aan het stamhoofd vragen om ze vrij te laten(wat hij ook zal doen), als je voor deze laatste optie kiest mag je in geen geval een van de dozen langs de zijkant openen of iets vermelden over de gestolen kledij

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ooow ok tnx!

7. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste keer door KOTOR kon ik overigens die Holocron 2 keer oppakken (een bug neem ik aan) waardoor het nogal komisch was dat Bastila zat te twijfelen of ze de Holocron zou afgeven of zelf houden :)

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  8. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in de sand people enclave, en ik heb daar iedereen uitgemoord (dark side)

maar als ik nu naar buiten wil, word ik telkens afgeknald door die turrets

ik kan ook niet snel naar de ebon hawk gaan, want dat heb ik al geprobeerd, en armor met speed jedi power red ik het ook niet!

hoe kom ik hier uit want het is mijn laatste star map planeet, en ik ben al 15 uur bezig

9. gandalf007

gandalf007 Of niet dan!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel die soort eindbaas verslagen van de Sandpeople want dan schieten de turrets niet op je als je hem hebt vermoord

10. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja, natuurlijk

vergeten:confused:

iig bedankt gandalf007

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    het blijkt dat niemand anders er problemen mee heeft, maar ik krijg die fokkking sandpeople niet dood :{ ik ben nu bij zo'n neergestort schip of iets dergelijks waar een groepje mensen staan , en er blijven maar waves van die sandpeople komen.

als ze me goed raak slaan gaan er gelijk meters van me health af. hoe kan ik dit het best aanpakken?!?!?!?

help even alsjeblieft:'-(

12. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik krijg die eindbaas bij die sand people ook niet klein! wat ik ook probeer ze blijven winnen iemand een tip?

13. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt als je hun basis inmoet?
    dan moet je eerst een beetje aan het eind van de woestijn gaan lopen, in het gebied van de sandcrawler.
    dan word je aangevallen door een groepje van 3, killen kleren aan robot mee en dan kan je ddorlopen naar de poort

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat je team alleen bestaat uit Jedi's, met tenminste 1 iemand die de techniek "Heal" heeft. Gaat er iemand bijna dood dan gelijk switchen naar het karakter met heal en hem die skill laten gebruiken.

Ohja, ga vooral eerst met zn allen op de Chieftain af. :) Die andere zijn binnen 2 slagen meestal wel dood.

15. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 Jedi's?? ik heb er volgens mij maar twee.

16. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem te pakken, en de jawas vrijgelaten moet ik nu terug naar de stad en onderweg al de sandpeople verslaan??

17. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet misschien eerst naar een andere planeet gaan en later terugkomen als Jolee ook bij je party is. Maar als je Juhani niet gekild hebt moet je sowieso 3 Jedi in je party hebben volgens mij. Jolee zit trouwens op Kasyyyk.

Edit: te laat dus.

Maar nu moet je terug naar de stad ja, je hoeft niet persé alle Sand People te verslaan, je kan ook proberen om heel hard door te rennen, het probleem is alleen dat je niet verder kan als een party member achter blijft.

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    om de sand people heel makkelijk af te maken moet je effe zorgen dat je whirlwind heb. dan blaas je ze steeds weg en je force hersteld super snel (als je geen warior bent) als je wel warior bent gewoon simpel paar klappen uitdelen. :cool:

19. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een guardian, en bedankt voor de hulp.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    geen dank beetje lullig als je een spel niet kan uitspelen omdat een paar ventjes irritant doen

Deel Deze Pagina