1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Helpthread Tatooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Grote kick 8)

Ik heb nu hetzelfde probleem, ik vraag me toch af hoe ik dit zo voor elkaar heb kunnen krijgen. Vroeger had ik dit probleem niet, ik heb ook de tips geprobeerd om terug naar ebon hawk te gaan en daar de party opnieuw te selecteren. Dit helpt ook niet, ik word als ik in de buurt ben van de basis gewoon keer op keer aangevallen en gelokt in een ambush van de sandpeople.
    Zo fucking irri |:-

Iemand ideetjes hoe ik dit kan verhelpen? Want ik vind het een beetje zonde om terug te gaan naar mij save op dantooine...

2. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die kleren van die sandpeople en een gaffi stick aan hebt kan je er volgens mij gewoon door heen lopen.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Die kleren van sandpeople heb ik, maar de gaffi sticks had ik verkocht. En nu kan ik ze dus ook nergens meer vinden. Ik heb zo'n beetje de hele woestijn uitgemoord denk ik. Dus ik kan niks anders dan naar die base gaan, heb ook al geprobeerd om zonder wapens die kant op te lopen maar dan nog herkennen ze me.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb het probleem opgelost. Het was een bug en na wat zoeken op het Bioware forum had ik de oplossing gevonden...

5. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal moordde ik die Sand people altijd uit maar nu probeer ik het eens vredig op te lossen. Je moet van die vapure moisters naar die Chieftain van die Sandpeople brengen, maar waar vind je ooit die vapure moisters?

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij in dat kantoor waar je die vergunning ook krijgt.

7. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, je hebt gelijk. Nadat ik met die Chieftain had gesproken ging ik naar de Cerzka office en praatte daar met die vrouw van die vergunning. Ik had eerst die balie daar achter waar je die dingen kunt kopen helemaal niet gezien.

Deel Deze Pagina