[KOTOR] Het verhaal >> SPOILERS INSIDE! <<

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 21 sep 2003.

1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    en al die andere dark jedi's dan?? leuke theorie maar nee.. :+
    volgende :cool:
    ik vind het nogal dom dat het niet verteld is dan want het maakt me wel nieuwsgierig

2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Die zijn nog niet zo hoog in de Dark Side, vergeet niet dat Malak al een tijd onder invloed is en al flink wat evil heeft gedaan
    Verder zijn die dark jedi's nog niet echt hoog in level.

3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Is KOTOR nu eigenlijk meer een pokemon spel of is het meer zoiets als Blood omen 2? want heb gehoord dat je attacks moet kiezen ofzo.

4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Een soort combinatie, je kan namelijk wel ondertussen aanvallen ontwijken enzo maar je moet wel steeds een attack kiezen.

5. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR valt met geen een van deze 2 games te vergelijken imo

over die misvormingen van Malak: gevolg van de dark side zeker,
    remember Darth Vader, die had ook zo'n koekblik op zijn hoofd staan en zag daaronder er niet echt fris uit
    zelfde geld voor emperor palpatine (minus het koekblik dan ;))

6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Darth Vader zag er niet meer fris uit door dat vat zuur waar hij in Episode3 zal vallen. ;)

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Misschien gebeurd toen Darth Revan werd vermoord, want ik neem aan dat ie niet zonder schrammetje ontkwam.

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Lord Malak was op een ander schip dat ontsnapte en niet zwaar werd aangevallen omdat het doel van de aanval de gevangenneming van Darth Revan was.

9. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Malak heeft zelf met zijn schip geschoten op het schip van Revan om zowel Revan als die Jedi's te doden

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me wel af vraag is: Hoe de fok kon die Calo Nord ontsnappen van Taris? 8) Hij lag duidelijk onder een heel pak hout en had verder geen uber space ship ofzo. Best weird!

11. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, EN hij had de launchcodes niet. Maargoed, zo'n bountyhunter als hem zal wel veel connecties hebben denk ik dan; al blijft het vreemd.

12. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Gered door de Sith lijkt me.

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    planeet is wel gebombardeerd maar ze kunnen hem natuurlijk niet helaam slopen is geen deathstar ofzo. misschien is ie wel met de speeder verderop gevlucht want als je kijkt naar het filmpje wanneer je met de ebon hawk wegvliegt zie je alleen dat stadje worden gebombardeerd en daarna niks.

Lord malak misvorming. Waarschijnlijk tijdens de maldorian wars gebeurt. Heeft de dat ding ook al voor zijn kaak tijdens het zoeken naar de starforce en toen werd hij pas evil daarvoor was hij nog niet super evil. Zelfde als wat werd gezegd over Darth vader werd gezegd. ze verliesen gewoon delen van hun face of ledematen door de gevechten die ze leverne. Denk dat er genoeg jedis het hebben geprobeerd tegen malak hoor

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    ding voor zijn kaak heeft hij niet bij de zoektocht naar de Star Forge hoor, gebeurde dus later pas

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    o ik dacht dat hij het toen ook al had. maar zal wel gebeuren tijdens een gevecht ofzo dark side maakt je alleen bleek en je spataderen komen meer naar voren

16. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    ohw die kus :) Misa loves Bastila :p
    Fantastisch :D

17. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is bij jouw character ja, hoeft niet per se bij Darth Malak te zijn geweest

18. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij Bastilla kunnen redden?

Ik heb wel gezegd dat "ik" verliefd op haar was enzo (wist ook wel dat dat niet kon volgens de Jedi code, moet je geliefden vergeten ofzo) Maar toen wou ze mij vermoorden, was al bij de Star Forge. En toen was ze dood, hoe kan ik haar dan wel redden? ik wil namelijk niet in mijn eentje ruler van de Galaxy zijn :p (ik ben Light maar ik wil gewoon voltooid Light zijn)

19. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    dit is na Kashyyyk, nog voor de Star Forge hoor.
    Je kan haar trouwens wel redden hoor. Moet je goed op haar inpraten.

20. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    bij de dark side had ik geen enkel probleem met haar ompraten ze sloot zich zo bij me aan maar weten jullie wat er gebeurd is met carth die wegrent net voordat je je hele team omlegt( omdat ze neit bij je willen aansluiten)

ik ben nu een meisje zou bastilla denk je ook op mij worden:9

die onderkaak van malak was echt raar/vies om te zien maar wel jammer dat je niet te zien kreeg hoe dat gebeurde

Deel Deze Pagina