1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Het verhaal >> SPOILERS INSIDE! <<

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 21 sep 2003.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    aaaaaah vuile #$!~%^carth ben net begonne met dark en ik word gek van die carth met ze goed doen shit. snapt hij nou echt niet dat het me geen ene kut kan schelen en dat hij gewoon ze bek moet houden

    btw waar in vredesnaam is het gebeuren dat bioware beloofde dat als jij steeds darker werd je teammates ook?? tuurlijk kiezen ze op het laatst maar kan je nou niet zorgen dat ze of allemaal dark worden of niet? (hehehe iedereen dan dark besides carth) die mot gewoon sterven. heb altijd zaalbar nog om de ebon hawk te vliegen.

    CARTH IK HAAT JE EN HOU JE MUIL VOORTAAN TEGEN ME

    zo effe opgelucht ben ik nu
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Aaahh... Ik heb gisteravond KotOR eindelijk voor het eerst uitgespeelt!
    ''All hail Lord Revan'':cool:

    Ik was een lvl 5 scout & lvl 15 Jedi Guardian. :cool:
    Had op het einde iets van 270(?) health.

    Anyway.. Superspel _O_ 'k Ga binnenkort ook beginnen aan m'n 2 keer, maar dan lightside :)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb hem toenet uitgespeeld (light). En bij het eindfilmpje zie ik Bastila bij de hele groep staan terwijl we een erelindje krijgen. Maar hoe kan Bastila daar staan als ik haar eerder in het spel vermoord heb op de Star Forge?:confused: Is dit een fout ofzo?
     

Deel Deze Pagina