[KOTOR] Ik kom niet verder!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pascal, 25 mrt 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kun je eigenlijk twee aparte lightsabers aan elkaar maken?

2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    nee alleen een staf en 1 lightsaber in elke hand, en je hebt er maar 2

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, ik ben nu ook al weer een heel stuk verder. Ik ben nu op een plek waar je zo'n draak uit zijn grot moet laten gaan. Dat moet door van die banta's voor zijn grot te brengen met van dat spul dat is gemaakt van poep. Maar waar kan ik die vinden?(Ik bedoel die bantha's8) )

4. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ow die staan er praktisch naast

Laatst bewerkt: 8 apr 2004
  5. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die lopen als het goed is ergens in dat gedeelte van de woestijn rond. Bij mij zaten ze tot nu toe nog altijd zuid-oostelijk van de grot.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, het is me al gelukt. Maar nu ben ik op Kashyyyk. Daar moet ik van die kereltjes weg laten gaan die op de hersenen van beesten jagen. Dat moet van zo'n opa met een jedi zwaard.8) Maar ik mag ze niet vermoorden. Wat moet ik doen om ze weg te laten gaan?

7. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    je moet met de guards praten en ze overhalen om de code te geven van de sensor.
    dan ga je bij de sensor staan en voer je de code in, dit moet je bij twee of drie sensoren doen

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    O, bedankt. Nu ben ik op manaan, ik ben er nu achter dat ik die sith kerel ben. Naar welke planeet moet ik eigenlijk gaan nadat ik op manaan ben geweest?

9. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag zelf kiezen: Je MOET eerst op Taris zijn, daarna Dantooine. Daarna mag je kiezen tussen Kashyyyk, Tatooine, Manaan en die planeet met die sith academy (ben de naam kwijt). Daarna moet je verder, maar als ik zeggen waarheen verklap ik misschien het plot...

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik moet nu zo'n reuze haai(of zo iets) weg jagen. Ik kan gif gebruiken, maar ik wil geen darkside points gainen. Dus ik moet die buis naar 4miljoen gangen opvullen. Maar hoe doe je dat. Het is echt een pittig puzzeltje8)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    O, laat maar. Het is me al gelukt. Toch niet zo moeilijk als ik dacht. Je moet gewoon niet al te moeilijk denken.

En ik had nog een vraag. Er was zo'n kerel die een sith vrouw zou hebben vermoord. Kun je er voor zorgen dat hij vrij komt? Want bij mij zorgde ik er allen maar voor dat hij levenslang kreeg.

Laatst bewerkt: 10 apr 2004
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb hem nu uitgespeeld. Ik vind het een vet goed spel. Af en toe effe wat moeilijke puzzeltjes is wel grappig.

Vooral die Darth Malak vond ik een smerige eindbaas. Een beetje de force krachten van jedi jatten. Wat een stakker kan ie het niet alleen af ofzo. En dan had ik nog effe een vraagje. Ik had hem nu uitgespeeld als light-side kereltje, maar als je het spel nou uitspeeld als dark-side kereltje, krijg je dan een ander eindfilmpje? En als je nou met Bastila afspreekt om darth Malak samen te vermoorden, is dat mogelijk? Want dat stelde ze wel voor.

13. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je krijgt dan een ander filmpje, je kan dan zelf ook de jedi's drainen mwoeha.
    en die doos stelt het wel voor maar ze blijft zitten om te vechten met dat meditate gedoe

Deel Deze Pagina