[KOTOR] Leviathan (Sith Schip)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Skycraper, 24 sep 2003.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik wordt helemaal parra!! Heb net het level uitgespeeld. Stap in mijn ship. Vlieg weg, krijg een filmpje. Moet daarna nog wat vliegtuigjes neerhalen. Weer een filmpje en dan..... Loopt hij vast!!! Een zwart beeld en meer niet!!!! En als ik dan op y druk hoor ik mijn zwaard swooshen en ik kan lopen maar ik zie helemaal niks!!! Wordt helemaal gek!!

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    uh bastila offerde zich zelf op om malak tegen te houden maar komt ze nooit meer terug?

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    heb ik dus ook gehad op de laatste planeet net na het eindfilmpje dat iok het laatste zie ontploffen heb ik dat dus ook zwart beeld en je hoort wel het zwaard en je kan soms start menu opene

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar nu kan ik dus niet meer verder!!! En ik moet nog 1 planeet doen!!! Hoe loste jij dit op dan??

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    sorry goser maar het is me niet gelukt om het opnieuw af te spellen. (had op dat moment ook twee zaalbaars in me party selection screen en kon ook met twee zaalbaars lopen) had geen r2d2 meer.

heb het daarna nog ene keer gehad toen heb ik gesaved en geload (ander moment in game) en toen deed hij het maar bij die andere deed hij het gewoon niet meer

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    /Mod DarkwingDuck: Spoiler-edit

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Fuck dus die 26 uur bloed zweet en tranen waren dus voor niks?!!! Ik kan hem nou niet meer verder spelen?? Mijn neefje komt woensdag langs ff checken of ik het met zijn disc wel kan en anders pleur ik die k***e Box het raam uit!!!!

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja zal ik doen. ik was lightsider dus heb met moeite me steeds in kunnen houden en dan kan ik het einde niet zien zeg effe als het met asndere cd wel lukt dan regel ik effe niuewe versie

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ooohw ja!!!!!! Heb ff de versie van mijn neefje erin gedaan en nu kan ik weer verder spelen!!!!! Bijna mijn box uit het raam gegooid maar gelukkig deed hij het!!! Meteen weer lopen spelen tot een uur of vier!!!! Dus als je problemen hebt probeer een andere versie!!!

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    k he bedankt nu weer effe daar zien tekomen. als ik het haal heb zelden tijd.

11. GOD

GOD Guest

iedereen met vraagen over SW:KORTOR moet naar

/Mod SPAM gaan ales wat je wilt weten
    kan je er vinden zoals platsen waar je gehijme zwaare
    kan vinden en ook een manier om meteen ultement dark
    te worden. }:] }:] }:] }:] }:]

/Mod Spam verwijderd door DarkwingDuck

12. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Meschien een beetje een domme vraag maar als ik vlakbij mijn schip ben komt Malak er aan. ik vecht dan tegen hem als ik hem bijna dood heb rent hij snel weg dan zijn opeens alle deuren dicht en kan ik niet meer weg!

13. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    probeer alle deuren eens je komt er wel uit hij zit gewoon achter die deur die gesloten is vind een ander deur die daar naar toe leid

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet of er help voor bestaat, maar ik ben nu op de bridge, en ik moet al die lui verslaan.. Maar ik wordt met mijn party meteen uitgemoord, terwijl ik amper damage doe.. Iemand tips?

15. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte daar heel vaak die power dat iedereen naar achteren word geduwd
    dat is Force Wave (de 2e upgrade van Force Push) Na een stuk of 10 keer dat te gebruiken was iedereen wel dood.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, die power heb ik helaas niet :)

17. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, probeer het dan met granaten en maak zoveel mogelijk gebruik van de powers die je wel hebt. Kijk ook voor de zekerheid of je iedereen wel de beste armor, wapens enz die je hebt, hebt gegeven.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yep, dat heb ik al bekeken, en dat klopte.. Met granaten ook al geprobeerd, combo van granaten en force powers ook al etc.. Maar ik wordt bijna meteen dood gemaakt :confused:

19. Unrealist

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je nog kunt doen is het moeilijkheids niveau op easy zetten. Dat kan op elk moment in het spel.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah, ik ga het is bekijken :)

/edit yep gehaald :) tnx

Laatst bewerkt: 4 apr 2004

Deel Deze Pagina