1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Minigames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja lijkt me logisch, met +/- kaarten heb je 2x zoveel mogelijkheden, ik heb alleen maar 2 +/- kaarten in m'n sidedeck, moet ff wat meer van die kaarten gaan verzamelen, dan ga ik maar eens een gokje wagen denk ik :)
     
  2. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je je swoop-bike nou ook upgraden ?? en zo ja waar ??
    die stink-hutt op tatooine vraagt 100 euro voor elke keer dat je racet....jammer dat ik em niet kan vermoorden |:- (dark jedi he }:] )
     
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Pazaak kan erg goed verdienen , ik heb in de cantina op Tatooine tegen iemand gespeeld, en de eerste keer gaat het om 40, als je wint word het 200 en als je weer wint 500. Daarna doet ie niet meer om geld. Maar dat is toch makkelijk 740 verdiend!!
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe krijg je die - kaarten????

    Ik sta namelijk op 22 en heb nog een +2 kaart maar hij zegt nog niet dat je dood bent.
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt - kaarten, + kaarten en +/- kaarten
    Je bent pas dood alsje dan doet A(quit turn of zo)
    bij +/- kaarter krijg je die andere helft van de kaarter(omdraaien) met de zwarte knop dacht ik
    Gewoon zoveel mogelijk +/- kaarten verzamelen
     
  6. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je veel wilt verdienen met Pazaak moet je naar Anchorhead op de planeet Tatooine gaan. In de 'Hunting Lodge' zit een Rodian, genaamd Kudos, die het spel om de eer en het plezier speelt. De maximale inzet wat je in kan zetten is 600 credits.

    Als je hem voor het eerst tegenkomt echter is de maximale inzet 200 credits volgens mij. Win je vaker van hem dan krijg je op een gegeven moment de kans om je inzet dus te verhogen naar 600 credits.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  7. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is trouwens ook mogelijk om iemand anders van je groep Pazaak te laten spelen. Selecteer iemand van je groepje, en laat die je Pazaak-tegenstander aanspreken. Nu zal je zijn naam ipv jouw naam linksboven zien tijdens het spelletje Pazaak.

    Ik ben er alleen nog niet achter of het ook daadwerkelijk nut heeft.:confused:
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    joh dat pazaak is toch eigenlijk gewoon drie potjes een entwintig achter elkaar alleen kan jij af en toe gewoon je eigen kaart er bij doen?
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    maar hoe kom je nou aan die - en +/- kaarten ???
     
  10. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    kopen of vinden
     
  11. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, eigenlijk wel ja. Vind het nog grappig om te spelen ook. Helemaal als ik een paar keer achter elkaar win*)
     
  12. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies wat Skycraper zegt; of je koopt ze ergens of je vindt of krijgt ze ergens.
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, als het antwoord al gegeven is, waarom geef je dan nog eens precies hetzelfde antwoord?? :confused: Helemaal nergens voor nodig, en zorgt alleen maar voor vervuiling van de thread.


    /edit: en dubbelposts zijn ook erg storend, gebruik liever, zoals ik nu doe, de edit-knop om iets toe te voegen aan een vorige post.
     
  14. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, sorry hoor. Dat was niet de bedoeling, ik ben alleen maar heel erg enthousiast:'-( . Maar ik zal er op letten.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat op Tatooïne.
    Ik heb 2 Swoop-bike-races gewonnne, maar de 3de kan ik maar niet winnen |:-
    Mijn beste tijd was 22 : 56
    Ik moet 22 : 51 voorbij zijn.
    Is het mogenlijk om je Swoop-bike te updaten of om sneller te worden op 1 of ander manier.
    Weet iemand dat ? Ik heb al gemerkt (of heb ik het verkeerd) dat er veel zijn die gewoon even wat swoop-races winnen voor wat geld.
    Hoe in hemelsnaam O-) }:] 8)
     
  16. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een aantal keer proberen wist ik die tijd toch te overtreffen, dus gewoon blijven volhouden. :) Updaten van je swoopbike kan namelijk niet!

    Racen voor geld kan op manaan.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Idd, ik moest ook ontzettend vaak opnieuw proberen, die tijd is erg moeilijk te verslaan. Zorg dat je zo snel mogelijk schakelt zogauw je de groene knop ziet verschijnen - NIET eerder, want dan vertraag je alleen maar), en probeer zoveel mogelijk accelator-pads te pakken, en natuurlijk geen obstakels raken. En gewoon blijven proberen als het niet lukt...

    Wel jammer is dat je zo lang moet wachten voordat je weer opnieuw kunt racen, door die lange laadtijden...
     
  18. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet A drukken als je een hogere versnelling wilt wat je wel zal moeten om te winnen, het is net als een auto.
    Je kan het zien dan knippert het A'tje rechtsonder dan kan je in een hogere versnelling, zo'n krachtveld is alleen een boost

    hier stoorde ik me ook vreselijk aan... Net als dat je dood bent en eerst terug naar het hoofd menu gaat om daar te loaden, dat vind ik zo dom gedaan:{
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  19. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, schijnbaar dachten de mensen van BioWare dat spelers het wel leuk vonden om na elke mislukte poging op Manaan uitgejoeld te worden door het publiek...

    Ik heb alle races op Tatooine gedaan, maar op Manaan ben ik tot nu toe nog niet verder dan de eerste tijd gekomen :/
     
  20. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    kheb het zelfde probleem alleen is mijn beste tijd 22:51 :eek:
     

Deel Deze Pagina