[KOTOR] Minigames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die tijd gehaald maar daarna moet je echt een veel te snelle tijd neerzette :confused: Volges mij moet je ongeveer 22 rond rijde :confused:
     
  2. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    pazaak is toch gewoon een soort blackjack met wa extra opties
     
  3. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Taris had je een duelpit, ik vondt da best vet. Maar is het ook nog ergens anders?
     
  4. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het ook een minigame is, maar als je in zo'n turret zit op de ebon hawk. Kan als je het slecht doet dan ook je schip kapot?
     
  5. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, onderaan in beeld zie je tijdens deze mini-game nml een 'health' bar van de ebon-hawk.
     
  6. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vroeg ik me ook af idd, (of je schip kapot kan). Ik zie namelijk rechtsonder naast je radar wel een soort balkje, maar daar verandert niets als je geraakt wordt geloof ik. Hoe werkt dat, ik zie een blauw balkje wat aan het uiteinde rood word en een wijzertje wat altijd in het stuk staat waar het balkje niet is.
     
  7. XForce1

    XForce1 Guest

    help, ik kom niet verder

    pfff, ben nu al het hele weekend bezig maar ik kom maar niet van die eerste stad af, zoek me kleureblind naar die decks voor dat Pazaak, :'-( :'-( :'-( , ik wil zo graag verder.
    Heeft er iemand van tips voor me
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    samengevoegd
     
  9. XForce1

    XForce1 Guest

    waarom wordt dit nou weer verplaatst, ik ben toch nog niet eens bezig met een minigame, ik kom niet verder in het spel.
     
  10. darkdesign

    darkdesign Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: help, ik kom niet verder

    uuh?? wat bedoel je? daar heb je toch geen decks voor nodig om de stad af te gaan? je moet naar zo'n deck waar zo'n gast je een opdracht geeft
     
  11. XForce1

    XForce1 Guest

    maar hoe kom ik dan nu verder, loop maar door die stad te dwalen, heb wel een paar zo'n gevecht in de ring gewonnen wat me wat credits heeft opgeleverd, maar veel verder kom ik niet.
    Het leek me wel lache om in die kantine een potje Pazaak te spelen maar ik kan nergens een deck vinden
     
  12. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar de cantina in de upper city (is in het gedeelte als je je hideout uitstapt, zie je map). Als je binnenkomt staat er aan de linkerkant een gozer die pazaak speelt (en een groupie ;)) en aan de rechterkant staat een oude gozer die voor 50 credits wel van zijn main deck afwil en je ook wel een korte les erin wil geven.

    Pazaak-kaarten voor je side deck kun je kopen bij een gozer als je de cantina in de lower city binnenloopt. Die handelaar in de Undercity verkoopt er ook een paar.
     
  13. XForce1

    XForce1 Guest

    thanks, ga ik thuis gelijk proberen, is het moeilijk??
    en wat is voor de rest de bedoeling, moet ik nog meer dingen in die stad doen???
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan iemand mij nu eens uitleggen hoe je eigenlijk een deck selecteerd?
    Eerst selecteer je 10 kaarten, waarvan je er maar 4 kan gebruiken, hoe kies je nou welke 4 v/d 10 je gebruikt?
    Alvast bedankt :p

    (n's kijken of ik nu wel antwoordt krijg binnen 3 dagen :p:+)
     
  15. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    De 4 kaarten van de 10 die je selecteert in het begin zijn zover ik weet willekeurig. Anders zou Pazaak wel een veel gemakkelijkere manier worden om credits te verdienen :)
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    :D
    Jammer, 't zou wel een beetje makkelijker worden dan..
    Thanks :)
    Het valt me trouwens op dat de A.I. Valsspeelt :mad:
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu ook op Tantooine ook met dat swoop racen. Ik kom de heletijd niet voorbij die tijd van 22:51 m'n beste tijd was 22:80.. maar een vraag ga je ook sneller als je met je poten van die A knop afblijft? behalfe dan met schakelen? want ik houd telkens dat ding ingedrukt.
     
  18. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet A constant ingedrukt houden en voor een fractie van een seconde loslaten en dan meteen weer indrukken als je moet schakelen (dat staat dan onder in beeld). Verder moet je gewoon alle of iig zoveel mogenlijk speed-pads pakken en vooral GEEN obstakels raken.
     

Deel Deze Pagina