1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Mooiste,leukste,saaiste planeet *Spoilers!!!*

Discussie in 'Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 24 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Offtopic: Is dat nieuw die spoiler tag? :confused:
    Dikke ownage!8)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste: Dantooine, echt wat Killerbee al zei ; de wind door het gras heen wapperen :p
    Leukste: Tatooine, ik weet niet Tatooine spreekt me altijd wel aan .
    In de films ook . Nu heb je weer zo'n cafeetje en podraces, en als je dan wilt jagen ga je ff de woestijn in om wat van die irritante (ik ben hun naam kwijt) te beuken en daarmee geld te verdienen.,.
    Saaiste: Manaan, die saaie gebouwen en dat onderwater vond ik ook saai, zo sloom als je ook de hele tijd liep onderwater 8)
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je bedoelt SANDPEOPLE?

    wat ik leuk vind op tatooine waren ook die drie gekke varkens wezens die ook in taris in de sewers GAmoredrain ofzo?

    stelltje stomme wezen
     
  4. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Leukste planeet: Kashykkk of Korriban, omdat die twee planeten naast een leuke mainquest ook erg leuke/grappige sidequest hadden.

    Mooiste planeet: Dantooine of Unknown Planet, mooie omgevingen, erg mooie details als gras dat meebuigt :9 en de neergehaalde schepen die uit het water steken spreken ook erg tot de verbeelding.

    Saaiste planeet: Taris of Manaan, Taris is IMO echt een héél slecht begin...weinig Star Wars feeling, veel te linair en saai. Manaan was ook maar één grote stad, dus weinig open omgevingen te exploren, saaie subquests, dat irritant langzame onderwater lopen....niet boeiend.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep,die bedoelde ik.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    vind het hoe dan ook wienig om te verkennen in het algemeen je moet overal heen zowat en de dingen waar je niet heen hoeft zijn zo klein
     
  7. Darkstar

    Darkstar Guest

    Ik vond korriban toch het leukst...home sweet home;)
    damn echt een coole game dit...voelde me als dark jedi echt zo machtig, iedereen was bang, prachtig. trouwens, gaan je enemy's met je niveau mee eigenlijk? ik heb nu bijvoorbeeld het spel uitgespeeld dat ik jedi guardian lvl 12 was, maar ik las dat je tot lvl 20 kunt.. als je lvl 20 hebt is het dan allemaal nog veel makkelijker of wordt de AI aangepast aan je niveau?
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je bent level 20 geweest meneer
    je was level 12 guardian dus en waarschijnlijk level 8 soldier of scoundral ofzo 12 + 8 = 20

    tadaaaaaaaaaa
     
  9. Sebas 444

    Sebas 444 SeaS

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    [Kotor]

    Mooist
    Ik vind die laatse planeet het coolst (diegene waar je op neerstort) het water en het uitzicht (super gewoon)

    Leukst
    Tatooine is luek om daar te racen en die tuksen raiders af te slachten :)

    Saaist
    Manaan Zo langdraadig en onoverzichtelijk :'-(

    Stomst
    Taris Wat een bout planeet zeg (zoals iedereen zegt)Het is donker en geeft niet het starwars gevoel.
     
  10. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moet nog malak uitspelen op light en dan ga ik op dark uitspelen om weer lkkr naar dantooine e gaan; daar waar alles rustig en vredig is_O_
     
  11. Sebas 444

    Sebas 444 SeaS

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
  12. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game eind September al 2x uitgespeelt... maar goed hier mijn lijstje:

    Mooist
    De planeet waarop je neerstort... Wat is die mooi zeg:+
    Ik stond daar gewoon stil om naar het water te kijken8)

    Leukst
    Korriban: Geweldige planeet, leuke quest en veel leuke dialogen:p
    Vooral als je je laat opleiden als sith, Geweldig:cool:

    Saaist
    Manaan, Ik raakte elke keer de weg kwijt en alles ging zo traag, leek wel uren te duren die planeet.

    Stomst
    Manaan, Stomme planeet, weinig tot niks 'leuks' te doen.
    Het enigste pluspunt was De sith Base, daar kon je je frustraties uiten over de 'inhoud' van de planeet.
     
  13. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    leukste: Korriban (sith's vermoorden blijft leuk)
    saaiste: Kashyyk (had ik binnen 30 minuten klaar, en ik haat die haarballen en die spinnen)
    mooiste: (unknown planet, gewoon schitterend!)

    ik heb het spel op LIGHT uitgespeeld, in 21 uur en 16 minuten
     
  14. Käysor

    Käysor Behind blue eyes

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje...

    Mijn excuses dat ik het onderwerp ff onderbreek, maar ik heb een dringende vraag.

    Ik denk erover om dit spel ook te kopen, maar zit nog met een kleine twijfel...

    Ik hoor (en lees) dat dit spel dus turn-based is. Maar nu hoor ik ook verhalen dat je dit kunt uitzetten en dus in Realtime kunt knokken.
    IS DIT WAAR????
     
  15. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Vraagje...

    Zodra je een vijand in de gaten hebt, word de tijd stil gezet.
    Op dit moment kun je aanvallen inprogrameren.
    Zodra de speler op de zwarte knop drukt, word het spel weer hervat, zodat je character de gekozen moves uitvoert.
    Uiteraard zijn deze ook gewoon in real-time in te voeren.

    (Mocht je deze game willen hebben, vergeet dan X-Bazar hier niet te bekijken.
    Hier vind je vaak een goeie game voor weinig.)
     
  16. gandalf007

    gandalf007 Of niet dan!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Manaan vond ik erg saai en irriterend want de hele tijd most je weer helemaal aan de andere kant van de wereld zijn of dan kon je het ff niet vinden zeer irri en saai
     

Deel Deze Pagina