1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Sidequest: the genoharadan

Discussie in 'Algemeen' gestart door berend, 10 okt 2003.

  1. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    das jammer, maar veel maakt het niet meer uit. met de meter op vol light en ruim 37 duizend credits op zak is er niet veel meer te krijgen.
     
  2. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Die shapeshifter op Kashyyk heb ik gekilled maar in plaats dat ie dood neervalt verdwijnt ie gewoon!!!
    Op Manaan zegt die opdr8gever dat ie gevlucht is en nog ergens op Kashyyk moet zijn....WAAR DAN?!! Ik heb echt overal gezocht, en nu heb ik het spel uitgespeeld maar wil die extra planeet toch ook ff zien. HELP!

    ps: ik speel zoals ik in het echt ook zou reageren en ben light met zo'n dikke straal(maxed out dus)...ik wist het wel:D
     
  3. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat hij in zo'n aapje (Tachs?) veranderd en ergens bij Jolee's huisje in de buurt blijft.
     
  4. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha...ja dat heb ik nog niet bekeken...ok ik probeer het uit tnx boo-shem-ee!
     
  5. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al wat mannetjes gedood voor die Hulas, maar nou ben ik gebanned van Manaan, omdat ik met de main quest daar onder water gif heb gebruikt om de reuze haai te killen!! |:- is er geen mogelijkheid om nog terug te gaan??? Ik moet toch weer naar die Hulas om mijn beloningen te halen als ik weer iemand gekilled heb, en om officieel bij die guild te komen plz help
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    dudes, ik heb een probleempje...

    ik ben nu voor de 2e keer aan KOTOR begonnen, dark side dit keer }:] Ik ben na Dantooine gelijk naar Manaan gegaan, omdat ik me gelijk op de Genoharadan missions wou storten (heb ik de eerste keer niet gedaan, toen was ik light side en ik wou geen dark side punten halen door die missies te doen). Maar als ik nou bij die Hulas kom kan ik wel een leuk gesprekje aangaan, maar hij vraagt niet of ik bij de Genoharadan wil! Ook niet als ik in m'n eentje kom.

    Wat is de trigger die ervoor zorgt dat je de Genoharadan missions wél kunt doen?
     
  7. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je eerst naar Tatooine moet gaan en daar zo iets oprapen, dat je vertelt om naar Manaan te gaan voor die quest.
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    der komt een twi'lek naar je toe na een tijdje spelen (er is geen vaste planeet voor) en die verteld je dat je een datapad hebt laten vallen

    ik denk dat dat de trigger is omdat ikzelf de datapad nooit heb geaccepteerd (ben te wantrouwend) en dus heb ik die quest jammer genoeg nooit gedaan niet op dark en niet op light, maar krijg je er een nieuwe planeet voor? dat lijkt me namelijk sterk, maar zou wel verklaren waarom in de pu stond dat de makers extra aandacht aan de dark side hadden besteed
     
  9. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Calo Nord voor de tweede keer verslaan (gebeurd op de eerste planeet die je bezoekt) triggered die Twi'lek die er op staat dat je een datapad aanneemt. Die Twi'Lek kom je tegen als je terug naar de Ebon Hawk loopt (weet niet of je eerst ook de Star Map op die planeet gevonden moet hebben). Verder rest moet je in eentje zijn als je Hulas op Manaan aanspreekt, zoals de datapad al aangegeven wordt.

    edit: mini-guide waar je Calo Nord/Darth Bandon tegenkomt op de planeten :)
    Tatooine: nadat je de Star Map gevonden hebt kom je hem vanzelf tegen
    Kashyyyk: na de great walkway neem je een lift naar beneden en staat hij voor je neus
    Manaan: nadat je de Star Map gevonden hebt teruglopen naar de onderzeeër en je komt hem vlak voor de ruimte met die geflipte groene Twi'Lek tegen
    Korriban: geen idee :confused: (gedeelte tussen docking bay en sith academy?)

    Calo Nord kom je dus tegen als je nog geen Star Maps hebt (of net eentje) op een van deze "triggerplekken". Darth Bandon kom je tegen nadat je 2 Star Maps (of net drie) hebt op een van deze triggerplekken. Je kunt dus bijvoorbeeld eerst naar Tattooine gaan en HK47 aanschaffen, swoopracen, side-quests doen maar niet naar de Krayt Dragon gaan en dan reizen naar Kashyyyk en dan al vrij snel Calo Nord tegenkomen. Het hangt af van welke "trigger" je eerst af laat gaan :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok thx, das waar ook, op een gegeven moment krijg je idd zo'n datapad met de melding dat je naar Manaan moet gaan daarvoor. Was ik helemaal vergeten.

    Naja, ik maak Manaan gewoon af, en ik wacht wel af totdat ik vanzelf een keer die datapad in m'n handen gedrukt krijg :)
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het schijnt dat je Manaan als derde planeet moet doen en dat dan Bandon op je pad komt. Als je hem verslaat krijg je zijn speciale doublesaber.
     
  12. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dat is een glitch en ook de reden waarom ik met mijn tweede game Manaan als derde planeet heb (om het een keer te proberen, niet om er de rest van het spel misbruik van te maken).

    Zie de Lightsaber Crystals Guide @ GameFAQs voor meer info.
     
  13. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog steeds een probleem met die shape-shifter op kashyyyk.
    heb m idd ook bijna gedood maar toen veranderde hij in een tach en sindsdien ben k m kwijt. kheb ook al bij het huis van jolee gekeken maar daar zit ie toch egt niet.
    en al zit ie daar wel dat moet t nog steeds een tach zijn maar daar kun je nix tegen doen dus........ HELP
     
  14. korpz

    korpz Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    die shape shifter was ik ook kwijt op kashyyk die hele underworld nog een keer doorgelopen maar niks moet je daarvoor ook alleen komen ofso

    de eerste keer kwam ik hem gwoon met me party erbij tegen maar daarna issie spoorloos kwil hem wel hebben want ben wel benieuwd wat ik als bounty krijg
     
  15. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ik wil egt die xtra planeet checken dus

    SOMEBODY HELP US​
     
  16. The Forest

    The Forest Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die shapeshifter: Ga naar de "tuin"(rond vlak) voor het huis van Jolee en spreek dan een voor een met al die aapjes en een ervan zal die shapeshifter zijn.

    En dan nu een spoiler:
    Er is helemaal geen extra planeet en je kunt NIET lid worden van de Genoharadan. Die Hulas heeft gewoon je gewoon gebruikt om zijn vuile werkjes op te knapen:mad:, maar je kunt wel nog wraak nemen op hem.}:]
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  17. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke extra planeet? Zo ver ik weet bestaat de Genoharadan side-quest uit 2+3+1=6 missies en je komt nooit op een andere planeet.

    Bij mij zat die shapeshifter vermomd als Tach trouwens noord-oostelijk van Jolee's hutje.

    edit: /me is slow
     
  18. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    damn heb m nog steeds niet kunnen vinden..

    zit die gast nog steeds in z'n tach vorm dan??
    kheb al zo'n beetje met elke tach gepraat maar ze zijn een beetje verlegen denk k
    kan iemand niet een hele specifieke tip geven om die gast te beuken
     
  19. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet met die Tachs praten, je moet ze gewoon afmaken en je merkt vanzelf wel wanneer je die shapeshifter te pakken hebt :)
    Meeste topics op het BioWare forum over deze quest zeggen dat ie in de omgeving (die inhammen) van Jolee's hutje zit, dus daar zou hij toch moeten zitten...
     
  20. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan die tachs niet eens afmaken. kan alleen een dialog aangaan kan ook niet bash selecteren ofzo :'-(
     

Deel Deze Pagina