1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kotor threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Q-Dancer, 19 sep 2003.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Nee, die spoilersmoeten gewoon in een aparte thread geplaatst worden omdat mensen ze niet willen lezen maar dat toch op de een of andere manier van zichzelf moeten..kapies?:confused: Het is gewoon een stuk handiger op die manier en dan heb je ook geen gezeik meer van of die spoilers er nou wel of niet in mogen etc. Gewoon:

netjes
    overzichtelijk

.

2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Er is net ook weer zo'n spoiler neergezet, wat (voor mij) de meest verassende verassing in het hele verhaal was.
    Degene die het al uitgespeelt hebben, kunnen kijken en die weten wat ik bedoel:cool:
    Hopen dat jullie nieuwe idee snel komt:p, want als je net met het spel begint en je kijkt bij het centrale forum van Kotor om te kijken wat mensen er nou van vinden, zie je alle leuke dingen uit het verhaal die je eigenlijk moet ontdekken als je aan het spelen bent.:{

Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  3. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Stomme Quote knop:mad: :mad: :mad:
    Maar kunnen jullie totdat het 'nieuwe' idee er is niet die posts editten ofzo, zodat voor de mensen die het spelen de plezier erin blijft:confused:

Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  4. DeltaOne

DeltaOne Guest

ik kijk niet eens meer in die kotor threads..

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De plannen zijn zo goed als rond, met een beetje geluk worden ze vanavond al uitgevoerd... heel even geduld dus nog, maar ik beloof sowieso verbetering! :D

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Nice, fijn dat het zo snel geregeld word allemaal, vele zullen u dankbaar zijn Dwd _O_

7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    en het begin van dat gezeur

wanneer komt ie nou!!

Het duurd nog zo lang...

dit spel gaat ownen

Deel Deze Pagina