Kotor vraag!

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 3 jan 2004.

1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal het spel waarschijnlijk maandag krijgen(via ruil) maar zijn er soms goede tips voor beginners? Bv welke skills je moet nemen of welk ventje het coolste is? Of wat je absoluut NIET moet doen in het begin.

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    je kunt eigenlijk als je light begint, kun je het beste of de eerste/of de tweede doen, als je op dark begint, kun je het beste de soldaat doen. Verder moet je gewoon bij je skills een beetje kijken, wat jij het beste vind. Maar je moet wel opletten, je kunt level up telkens(als je genoeg punten hebt)je moet zo weinig level up, omdat je dan minder level up kunt als je jedi bent.

3. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [KOTOR]Light en Dark side
    [KOTOR]Alles over Skills, Feats en Powers

Niet geheel overzichtelijk, maar wel veel info.

Maar ja, ik raad aan om als Scout te beginnen en uiteindelijk (als je de keuze krijgt) Jedi Sentinel te kiezen. Dan kun je aardig knokken en genoeg "experimenteren" met skills en force powers. Maak je niet zo zeer druk dat je karakter waardeloos is/wordt, je kunt altijd auto-levellen en je party-leden zijn er ook altijd nog. De keuze tussen light of dark is een eigen voorkeur, light geeft echter wel een langere speelduur. En het enige wat niet bepaald slim is om te doen is op Dantooine een bepaalde jedi te doden, maar daar kom je vanzelf wel achter :)

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een vraag over KOTOR

Ik heb het spel al eerder uitgespeeld. Nu ben ik opnieuw begonnen, en ik ben voortdurend mijn partymembers aan het uithoren om de extra subquest te verdienen.

Nu heb ik een vraag over de quest van Juhani. Ik zet hem tussen spoiler tags voor de mensen die nog niks over Juhani weten door haar 'uit te horen'
    Nadat Juhani me vertelde dat haar vader vermoord was door een man op Taris en dat zij door de Jedi bevrijdt was van Slavernij, kwam ik op Tatooine bij aankomst een man tegen toen ik uit de Ebon Hawk stapte met Juhani in mijn party. Die man was blijkbaar de man die Juhani's vader heeft vermoord, en Juhani werd flink kwaad van haat op hem. Het komt alleen niet op vechten aan. Als het gesprek is gedaan, verdwijnt die man, en in mijn journal staat nu de quest 'a tread from Xor'. Als ik met Juhani praat zegt zij telkens dat ze hem maar al te graag wil doden, en dat hij ons waarschijnlijk zal volgen. Ik ben inmiddels op de Leviathan, en ik ben hem nog steeds niet tegengekomen, hoewel ik sinds dat voorval Juhani altijd in mijn party had. Mijn vraag is dus: Waar kan ik die Xor vinden?

Deel Deze Pagina