Ik heb een vraag over KOTOR
Ik heb het spel al eerder uitgespeeld. Nu ben ik opnieuw begonnen, en ik ben voortdurend mijn partymembers aan het uithoren om de extra subquest te verdienen.
Nu heb ik een vraag over de quest van Juhani. Ik zet hem tussen spoiler tags voor de mensen die nog niks over Juhani weten door haar 'uit te horen'
Nadat Juhani me vertelde dat haar vader vermoord was door een man op Taris en dat zij door de Jedi bevrijdt was van Slavernij, kwam ik op Tatooine bij aankomst een man tegen toen ik uit de Ebon Hawk stapte met Juhani in mijn party. Die man was blijkbaar de man die Juhani's vader heeft vermoord, en Juhani werd flink kwaad van haat op hem. Het komt alleen niet op vechten aan. Als het gesprek is gedaan, verdwijnt die man, en in mijn journal staat nu de quest 'a tread from Xor'. Als ik met Juhani praat zegt zij telkens dat ze hem maar al te graag wil doden, en dat hij ons waarschijnlijk zal volgen. Ik ben inmiddels op de Leviathan, en ik ben hem nog steeds niet tegengekomen, hoewel ik sinds dat voorval Juhani altijd in mijn party had. Mijn vraag is dus: Waar kan ik die Xor vinden?