KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    elinio als goed is moet je al een lightsaber hebben probeer die met crystallen te upgraden ( en ander gebruik de skill van het rijtje fear enz. (doen ze niks terug)

Ruud,, volgens mij moet je gewoon nu de deur aanklikken en dan prat de mandelorian weer tegen je.

2. Ruud

Ruud Guest

Als dat nou eens zou kunnen!

Ik heb elke mogelijke conversatie al gehad. Toen ik aan het zoeken op i-net herinner ik mij ook ergens te lezen dat er TSF-officers mee zouden gaan nadat je die modules schoon had geveegd, die lopen bij mij ook niet mee.
    Als ik tegen ze praat draaien ze zich wel naar mij toe maar geven ze verder geen feedback. Helemaal niets, wat bij geen enkel ander figuur in 't hele fucking spel ook zo is.
    Irritant, ben je zo ver gekomen zit er zo'n groffe fout in.

3. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar en hoe ken ik de jedi master op nar shadaa vinden, ik ken die goeie klootzak nergens vinden en heeft het dan misschien te maken met dark of light side ik ben namelijk dark side an ut spellen

4. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op het punt waar je naar de Ebon Hawk moet gaan maar de deur krijg ik niet open. Ik moet de control panel repareren met een conduit maar die heb ik niet... Waar kan ik die vinden? (zit nog op het Mining station, begin dus)

5. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er al uit, moest een stukje terug en vondt het item op de grond ergens in een hoekje :mad:

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    al naar die bar geweest waar dat gas zit???? daar word je namelijk voor uitgenodigd --> gewoon missies doen en zodra je word uitgenodigd daar naartoe gaan. en dan volgt het verhaal zich vanzelf naar die man

7. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klein probleempje op Korriban :p
    ik sta voor een stevig gesloten deur in die verlaten SITH academy en als ik de deur opblaas met Thorum charges gaat die sith holocron aan flarden die binnen staat . Ik heb zo'n vermoeden dat Remote over de deur moet vliegen en zo vanbinnenin de deur moet openen :p
    Alleen weet ik niet hoe : Bao-Dur heeft gewoon niks tegen me te zeggen over die deur |:- en GOTO is te groot :confused:
    Ik heb die deur al eens geopend want die holocron bevat een gesprek van Bastila, maar dat was enkele maanden geleden, nu weet ik niet meer hoe ik dat gedaan had :'-(

Kan iemand mij helpen ??

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    nee maakt geen reet uit wat je doet (wist niet dat je remote kon besturen) maar dat holocron hangt af van wat je in het begin van het spel heb gezegd over RAven --> heb je gezegd dat hij goed was dan word het holocroon automatisch vernietigd als je daar binnenkomt, zeg je dat Raven slecht was dan blijft die holcroon compleet en krijg je een filmpje --> tis niet superbelangrijk maar tweede keer spelen zal ik wel zeggen dat RAven dark was

9. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok bedankt , maar remote kan je ook niet besturen hoor, ik dacht gewoon dat bao dur misschien remote kan vragen om over de deur te vliegen :p

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    op zich heb je wel gelijk over remote

op laatste planeet speel je de remote en moet je een of andere nuttelose misie uitvoeren--> saved wel de planeet maar toch

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal hier maar even mijn KotOR 1 vraagje stellen:

Op de eerste wereld Taris moet je de Vulkar Base in. Voor die deur staat zon groot dik monster (naam vergeten). Ik zie geen manier om dat ding te verslaan. Ik heb met Mission geprobeerd er langs te sneaken, maar als je dan bij die deur bent moet je je party members halen? geen idee wat ik moet doen.

12. Victor

Victor Guest

Als het goed is zie je een hoop botten liggen, klik die aan en leg er een Frag grenade in. Verder moet je er nog zo'n spuitje indoen (die vindt je als je die op die arm in de ingang klijkt) en dan zal de Rancor het opeten en vanbinnen boem doen. Let er wel op dat je echt eerst er een Frag Grenade indoet!

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    OK bedankt, ik las net op een item (dat je ook van die arm gepakt had) dat je dat beest moest gaan lokken met dat geurtje dat je ook van die arm hebt gepakt. Dus ik dacht al zoiets maar ik wist niet wat precies. nogmaals bedankt.

14. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooide altijd granaten tot die dood was, ik zal deze methode ook maar eens proberen.

15. Victor

Victor Guest

Hahaha ja dat deed ik ook eerst maar toen keek ik even in het XBM Codeboek..... En toen deed ik een schokkende ontdekking: het kon anders!:eek:

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ja maar op de eerste manier krijg je als ik me niet vergis 750 exp extra (gewoon effe simpel solo gaan lopen --> granaat gooien en dan snel gang in terug rennen dan draait dat domme beest zich weer om en kan je weer granaat gooien --> 5 nodig geloof van je slechste granaten, de duuurdere verkocht ik liever)

17. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem juist best makkelijk, op normal. Ik heb KOTOR daarvoor gespeeld en die was iets pittiger.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben op Nar Shadaa (zo spel je het dacht ik). Ik moet van die Hutt Goto doden. Maar ik kan Goto niet vinden. Ik wil dat wel doen voor die Hutt aangezien Telos een nieuwe Fuel Line nodig heeft.

En ik denk dat die Hutt wel veel weet van Nar Shadaa en mij misschien naar de Jedi Master leiden. En die Bounty-Hunter die bijna gedood werd door een Wookie, komt toch ook in je Party.

En die Wookie denk ik ook, want bij sommige kleding staat er: 'Not useable by Wookies'

Dat was het.

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    op nar shadaa die wookie komt niet in je party en de bounty miss meer vertel ik niet andere verklap ik het verhaal en de hutt ziet in zijn eigen huis je hebt 2 dichte deuren

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Uhm? Iets duidelijker? Ik moet Goto doden, ik weet niet wat Goto is en hij zit bij de Exchange. Ik kan bij de Refugee compartements naar de Exchange. Daar is alleen Saquesh. Waar is Goto? En als hij in zijn eigen huis is, waar is dat dan?

Deel Deze Pagina