1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

1. obi-wan kenobi

obi-wan kenobi super gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook level 18 maar Kreia heeft mij nie tot jedi master gemaakt hoe komt da

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel een manier, maar dat maakt het spel er niet leuker op, is ook een fout in het spel, maar als het anders niet lukt, how care's ;)

In dat caffee waar je moet vechten staat een bar. Wanneer het gevecht begint moet je meteen naar die bar rennen en er achter gaan staan. De twins vallen je dan niet aan, maar jij kan ze wel gewoon met je geweer neer schieten. Niet echt heel leuk, maar het werkt wel

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik was bij IGN Cheats aan het kijken en kwam een paar rare dingen tegen!

Het gaat o.a. over Bao-Dur en Atton en Mira als Jedi's! Ik geloof het wel, maar over Bao-Dur wordt er een beetje weinig verteld. Niet eens welk Jedi hij wordt. Dit vertrouw ik dus niet. Is het waar?

Atton geloof ik wel, alleen lijkt het me een beetje raar. Is het waar?

En dan Mira, dat gaat toch helemaal niet? Dan houd je nix meer over! Is het waar?

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Anyone?

Er stond ook iets over de Disciple als Partymember? Hoe kan dat want bij mij is m'n Party altijd vol!

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    relaxo man 3dubbele posts

maar ff ontopic look ik heb het spel al 3 keer uitgespeeld op verschillende manieren. Ik denk dat dit verhaal (de url/cheats van ign) broodje aap is.
    Ik vind het iig ongeloofwaardige manieren om iemand `jedi` te laten worden.

Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Die post is van een half jaar geleden trouwens...
    En het spel is niet zo moeilijk als je kotor1 gespeeld hebt jah...
    Maar ik vind het spel achteraf vies tegenvallen allebei. Ik wil altijd met een spel na de main missions door kunnen spelen. En dat recept bevat (helaas) niet ieder spel. Als ik 1 eis stel voor next gen rpg games is het dat..

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan wel Handmadian tot Jedi Maken. Dus waarom hun niet? Maar als jij het niet weet, schiet ik er nog nix mee op!

Reageer hier a.u.b. op!

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Willem : Dit verhaal klopt idd en is dus geen broodje aap verhaal. Atton is bij mij ook Jedi geworden. Toen ik namelijk op Nar-Shadaa was kwam ik 2 gasten tegen die me waarschuwden voor Atton, dat hij een killer zou zijn. Daarop sprak ik Atton dus aan en door eens door te vragen over zijn verleden kreeg ik een heel gesprek met hem. Op einde van gesprek vroeg Atton of ik hem wilde opleiden tot Jedi en door hier met ja op te antwoorden wordt Atton ook een Jedi ( Sentinel ) en krijgt hij de beschikking over Force-powers en kan hij een lightsaber equippen. Heb dit nog niet geprobeerd met de andere characters, maar kans is groot dat dat bij hun ook werkt. Zorg er wel eerst voor dat je wat influence wint bij desbetreffende character. Heb Nar-Shadaa trouwens al als 2de planeet gedaan, eerst Dantooine ( iig na Telos ). En ik had Atton gewoon in mijn party. Is dus niet nodig om Atton op de Ebon Hawk te laten.

Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dank je wel! Dit antwoord zocht ik dus. Zeer bedankt.

En heb je ook een idee over Bao-Dur? Want hem als Jedi/Sith zie ik het liefst.

11. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet verder op Nar Shadda

ik zit met die robot die in mijn party zit (die naam weet ik momenteel niet) ik zat in het warehouse en ik zit aan die deur met die "deur control" erlangs en nu vraag ik mij af hoe ik daar door moet gaan in mijn menu van de missie's staat dat ik die kon vernietigen die "deur control" maar i zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen help mij zo snel mogelijk dat ik weer verder kan

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je moet als je T3-M4 speelt naar Bash Switchen in het zelfde rijtej waar o.a. Dialog en Security staat. Dan schiet hij de deur gewoon kapot!

13. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    waar staat dat want ik vind dat niet

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je met T3-M4 speelt staat er helemaal links in de 'Action' balk een Hok waarin je met de D-Pad naar boven en naar onder kan. Je richt op het kastje naast de deur. Dan ga je net zo lang naar onder tot er 'Bash' staat. Als dit er niet staat heb je waarschijnlijk geen 'Ranged weapon' in één van de Slots staan. Dat doe je dus, en je kan beginnen. Anders zal je de puzzel moeten oplossen.

15. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met D-pad en waar staat Ranged Waepon

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat? Je weet toch wel iets van de Xbox Controller?

D-Pad= Directional Pad:

Je kan bij wapens 'pistolen' en 'zwaarden etc' pakken. Ranged zijn dus 'schiet' wapens. En aangezien T3-M4 alleen 'pistolen' kan equippen is dat geen probleem. Dus je pakt een wapen, gaat met de pijltjes naar onder, en dan kom je als het goed is wel eens 'Bash' tegen. Er staat dan een rood icoon in de vorm van een zwaardje. (Ook bij 'pistolen'). Dan druk je op A en gaat T3-M4 schieten. Als dat niet lukt, dan scheelt er wat.

17. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de hulp

nu kan ik weer verder

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mooi zo. En als je nog meer vragen hebt, ik be-Paint wel meer images voor je hoor :+

19. obi-wan kenobi

Leuk Bevonden:
    0
    is goed heb gij het al uit gespeeld

20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die bao gast kan wel jedi worden, ik heb m als jedi guardian...en ik ben nog maar pas met het spel bezig. Alleen wat me erg irriteert is dat ik nog steeds geen lightsaber heb!!! Ik kan geen lens vinden om hem af te maken...ik heb bao wel lensen laten maken maar dat zijn zeker gems voor in de lens ofzo? Ik vind t maar rot dat ik nu op mn 3e wereld aankom als jedi zonder lightsaber.

Deel Deze Pagina