1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ligt er heel sterk aan wat voor karrakter en wat je skills zijn...

Verder hoef je niet door die grot heen, maar levert wel EXP punten op, dus ik misschien wel slim om te doen ;)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben een Jedi Councilar en vervolgens Sith Lord geworden. Die zijn niet het sterkst, maar mijn Force is heel sterk. Zo heb ik bijna alle Force Powers (Dark) al op MAX. Maar ik ben met 3 รก 4 klappen van M. Kavar al dood...

Ben er al voorbij. Mijn Force Storm was iets te veel voor hem. :+

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  3. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Imba Force Storm...vooral op lv 50 man...zieke dmg. Ik vond Kavar niet zo heel moeilijk mja ik was dan ook een fighter. Btw kan iemand die dubbelpost verwijderen?

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zeg toch al, ik heb hem al verslagen...
    Als je Force Strom gebruikt is hij inderdaad makkelijk te verslaan. Je moet er gewoon voor zorgen dat hij niet genoeg tijd heeft om jou te raken, dan is het makkelijk zat.
    En dahouseman heeft zelf toch al aangeven
    . Dus wat maakt het uit?

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    wat je zei over dat de sith lords niet het sterkst worden ben ik het niet helemaal eens, misschien niet qwa de aantal klappe die hij kan hebben, maar met Force Strom en Crush Opponent vind ik hem uiteindelijk toch het sterkst worden ;)

Ik heb eigenlijk nooit een Jedi Master geworden, wat krijgt die er voor een 'speciale' force powers bij?

Edit: nu begin ik te twijvelen of ik wel Crush Opponent bedoel, anyway ik bedoel de force power die je pas helemaal aan het einde krijgt, dus niet de ene die je meteen krijgt als je een Sith Lord wordt... Die er ook heel gaaf uitziet, dat je zo'n mannetje van de grond af optilt en dan 'crushed' :D

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  6. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    arghhhhhhhhhh ik weet niet meer wat ik moet doen... ik heb op onderon die jedi verslagen, en ook op datooine, maar ik mag nog niet naar korriban en op nar shadaa weet ik niet meer wat ik moet doen... kan iemand mij helpen?

7. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier gamefaqs vind je alles.

8. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owhkeeee ben eruit, thx auke :D

9. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ben laatst weer ff overnieuw begonnen met deze vette game. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet wist wat ik moest doen bij deze game maar heb dat nu wel ff.

Op Nar Shadaa kom je op een gegeven moment Fassa tegen. Die heeft een probleem met Goto ofzo die schepen steelt oid. Voor de rest heb ik alle sectoren al bezocht en alles al gedaan, maar alle quests die overblijven wijzen naar die Goto knakker. Alleen waar kan ik die vinden?

10. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik al op gekeken, dat was ik vergeten te zeggen.

Uit de gamefaq herrinerde ik me weer dat als je uit die Entertainment module komt volgt er als goed is een kutscene waar die 2 Twilek wijven je opwachten en willen vermoorden. Dat gevecht is dan in die Pazaak Den.

Dit heb ik de vorige keer ook gedaan, toen ik met deze game begon. Alleen die cutscene komt maar nooit. Misschien een foutje in het spel, aan de ene kant kandat ook niet want ik heb de game al eens uitgespeeld en toen liep alles op rolletjes.

12. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt niets ik heb kotor 1 zo'n 4 keer uitgespeeld ging ongeveer 3 maanden geleden nog een keer spelen toen had ik pas een leuke bug elke keer dat ik in de Eban Hawk kwam stonmd er een nieuwe Zaalbar. Staan er nu een stuk of 20.:)

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik had dat ook bij kOtor 1, bij het 2e keer uitspelen..:{
    Zowat de hele midden stuk van de Ebon Hawk zat vol met Zaalbar's.._0/

14. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik dat hele stuk wel overnieuw moeten doen zeker verdomme :'-( :mad:

15. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vast niet ik heb kotor 2 ook 4 keer uitgespeeld zonder problemen maar kan je het probleem even beter uitleggen want ik snap nu niet echt waar je vast zit?

16. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt :D. Ik kwam uit de Entertaiment module en toen ging ik weer naar de Refugee Sector en nu kwam er wel een cutscene, niet die ik verw8 had, maar tenminste een.

Laatst bewerkt: 9 feb 2006

Deel Deze Pagina