1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vanaf je ruimteschip komt en je ziet het gouvernements gebouw recht voor je staan, ga dan naar rechts. Ga over de brug en daar kom je terecht op een grote grasvlakte. Loop nu de rand van die ruimte af totdat je ergens een (kristallen) grot tegenkomt (tegenover het gedeelte waar je de map kan uitlopen). In deze ruimte zul je de jedi aantreffen als je de linker kant blijft aanhouden.

2. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nog maar een keer proberen dan...

3. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een btje vast :confused:
    Zit nog steeds op
    telos
    en heb al een aantal sublevels gehaald en ook nog open staan.
    Maar ik weet nu echt niet meer waar ik heen moet. Ik zal ff een overzicht geven van welke sublevels ik al gedaan heb.

Ik heb luitenant Gren geholpen om: die ene kerel (handelaar) te pakken, die boevenbende te achterhalen. Ik ben langs Sulks (?) geweest en Luxa gekilled. Ik heb er nog wel meer gedaan maar die ben ik vergeten.
    Ik heb er dus nu ook nog een aantal open staan. Brandstof vinden voor luitenant Gren en nog een paar. Maar ja, ik weet nu dus niet meer waar ik heen moet.

Kan iemand mij misschien verder op weg helpen? _O_

Laat maar, ben al verder *)

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen ik zit nog op telos en moet alleen naar een appartement gaan maar als ik dus solo ga en er heen ga staat er ''hou ons niet voor de gek'' :confused: kom terug als je alleen bent ik snap er niks meer van weet iemand het ??

5. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je dan in solo mode? Ik snap niet zo goed wat je bedoelt want ik heb dat niet gehad. Hoelang zit je al op Telos?

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    nog niet zo lang ik zit nu op 8 uur spelen als je een afspraak met dat hoofd van the exchange en met luxa hebt gepraat dat je zo'n doos naar appartement B-2 moet brengen

7. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    die opdracht heb ik helemaal niet gehad :confused:

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    raar maar misschien komt het doordat je light bent het is namelijk een dark quest }:]

9. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    aha dat is het. Sorry kan je niet verder helpen.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( jammer weet iemand anders het ?? :{

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet naar de Ebon Hawk gaan en dan iedereen uit je party kicken zodat je ook ECHT alleen bent. Succes.

12. chaplander

chaplander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje ik ben op telos,en nu heb ik al die robot gehaald en nu heb ik een wapen aan iemand van de f.. laten zien.Hij zegt dat ik hem aan mensen moet laten zien en vragen of die er meer van weten maar ik ben al door heel het complex heen gelopen en kan niemand vinden.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    dankje maar ik zit net weer te zoeken maar k kan de ebon hawk niet vinden :mad: |:- waar is die

alvast bedankt
    wesley

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    hoeft niet in de ebon hawk, kan gewoon bij party selection.

weet niet of het een spolier is, maar voor de zekerheid:
    bij die merchant naast de cantina, bij die gast die achterin de kamer achter die kast zit.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan je party alleen bij de Ebon Hawk veranderen ;)

16. TheBakMeister

TheBakMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    help

Hallo

Ik heb een probleem. Ik ben net klaar op Telos - Secret academy.
    Dan ga ik de ebon Hawk in en krijg een filmpje te zien. Daarna is mijn beeldscherm zwart en kan ik helemaal niks meer doen HELP!

17. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hulp gevraagd op de grauwe planeet met de refugee sector (sorry ben de naam kwijt):

Zojuist heb ik ontdekt hoe ik bij de leider van de Exchange kan komen. Die zit in de docking station ruimte tegenover de kamer waar die dikke Jabba zit inclusief 2 waakhonden en nog een vrouwelijk wezen. Nu moet ik voor die dikzak gaan dansen om hem in slaap te krijgen zodat ik gif in het drankje van de honden kan stoppen.

Het is me al eerder gelukt om voor hem dansen door een bepaald individu in de kantine aan te spreken. Toen had ik het echter niet nodig, ik deed het voor de lol. Nu moet ik het echter met een nut doen, alleen is die individu nergens meer te vinden. Wanneer ik die papzak aanspreek begint hij over een "Goto" (naam), maar verder kan ik er niets mee.

Ook als ik met mijn Handmaiden voor hem ga staan met alleen haar schamele jurkje aan, gebeurt er verder niets.

Hoe krijg ik het voor elkaar om voor die dikzak te dansen zodat hij in slaap valt?

Alvast bedankt voor je hulp.

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou een ebon hawk had daar op Telos ja... ;)
    Maar je kunt in de hoofdgebieden altijd je party veranderen.

19. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    haalllooow
    heb nu het spel
    in het begin is het aardig saai loop je daar halfnaakt droidjes kapot te maken
    maar ik het atton al ontmoet en nouw moet ik de stem van de kapitein van het bij holograms weg te halen om de hanger bay te openen 2 heb ik al in de security room in de adminstration map en ook van de droid makers room in de fuel depot area maar de laatste kan ik echt niet vinden kan iemand snel antwoorden want ik kom er maar niet uit

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is egt vet ik heb nu 4 jedis gevonden

Deel Deze Pagina