1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je iets duidelijker zijn? Je vindt in de buurt van de HK een recorder. Als je persuasion hoog genoeg is kun je hem overhalen om hem de zin uit te laten spreken zodat jij het op kunt nemen. Als je persuasion niet hoog genoeg is zal er vast wel een andere manier zijn. Maar die weet ik niet.
    Ik weet niks van 3 dingen die je ergens moet vinden.
    Probeer op zijn minst leestekens en hoofdletters in je post te stoppen, dit maakt het al een stuk duidelijker voor anderen. Lees ook nog eens je journal door voor de precieze opdracht. Misschien kan ik je dan beter helpen.
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon die console kapot slaan dan gaat ie ook open O-)
     
  3. JDA

    JDA Guest

    Kheb een vraag:


    Mijn mannetje is nu op level 9, en hij heb 2 viber swords. MAAR HIJ MIST ZOOOO TIEFUS VAAK!!! Het is zoooo irritant. Elke keer als ik in een gevecht kom ofzo blijft ie maar missen en ik ben grotendeels afhankelijk van me team.

    Iemand suggesties???
     
  4. JDA

    JDA Guest

    En hoe zit t met de skill >> Knightspeed. Als ik een bepaalde armor aan heb kan ik die skill niet gebruiken. Beetje irritant.


    Maar t meest irritante op dit moment vind ik dat missen. Kheb dus 2 zwaarden vast en ik mis regelmatig...

    Iemand, aub.
     
  5. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op telos en ik speel light ben erachter gekomen dat de ebon hawk gestolen is en hoe kom ik nouw verder.
    ik heb al een droid voor zo'n vent gehaald maar nouw moet ik met ene lodrak praten maar waar kan ik die vinden
     
  6. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ik al van Telos af ben.
    Je moet naar
    module 082
    (geloof ik). Naar die vage wezens met die vage hoofden.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  7. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Knightspeed ken ik niet, bedoel je niet Speed Burst (ofzo). Als je armor aan hebt kun je die idd niet gebruiken.
    Ja met dat missen, gaat wel over naar mate je hoger komt. Meer XP enz.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik voortaan aub de spoilertags, want jij verpest het speelplezier voor de mensen die KotOR 2 nog niet hebben gespeeld. Ook voor degene die nog niet zo ver zijn gevorderd hebben geen behoefte aan iemand die delen van de verhaallijn 'verklappen'. Het is heel simpel, gewoon even
    *tekst* [/ spoiler] neerzetten (zonder spatie).

    Alvast bedankt.
     
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het spijt me alweer ik zette er inplaats van spoiler code voor maar dat was verkeerd
    sorrrryyyy
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    welke map is dat
     
  11. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je
     
  12. JDA

    JDA Guest

    gvd ik mis de hele tijd met die knkr zwaarden van me. Ik moet gotverdomme raken!!! Ze ownen me de hele tijd met hun knkr pistooltjes en hun tiefus zwaardjes omdat ik maar blijf missen. MISS MISS MISS, hou je bek gotverdomme met je MISS!!!! Ik ben gvd een fucking jedi. ik moet raken!!!!
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de feat voor 2 wapens al gekozen tijdens het upgraden? Als dit niet het geval is krijg je een penalty waardoor je dus vaker zult missen.
    Probeer als je op een onderdeel te focussen. In jouw geval speel je met 2 melee weapons. Als je dit het meeste gebruikt moet je strength upgraden en feats kiezen die jouw skills ondersteunen. Implants en dergelijke zorgen ook voor hogere levels in bepaalde vaardigheden. Equip ook hier degene die het beste bij jouw character passen.
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    anger leads to hate, hate leads to suffering
    neem 1 zwaard ipv 2. Je zult minder missen, wacht tot je je "two hand fighting" wat hebt upgegrade. Misschien ligt het daaraan.

    Ik zit in het begin op Telos
    Ebon Hawk gestolen, ik kan niet in de exchange-dinges, ik weet niet wat ik moet doen
    edit: met luka gepraat, deal gemaakt, niets is veranderd, ik kan er nog steeds niet in. Bewakers dood, computer al vernietigd tijdje geleden, alleen de deur was nog over, is er geen enkele andere weg?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2005
  15. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je de computer hebt vernietigd, kan je de deur niet meer openen, gewoon een save game game loaden voordat je die computer heb vernietigd(als je teminste vaak saved..)
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje voor mensen die voorbij telos zijn
    ben bijna van telos af en heb eeen verhaaltje gezien van kreia
    maar ik had in de review gelezen dat er veel nieuwe forces waren maar bij mij zie ik de force crush nergens staan komt dat pas als je een hoger level hebt of is er iets mis. want die force lijkt me erg handig
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij als je een volgende stap hebt genomen darth malak als je begrijpt wat ik bedoel....als je weaponmaster, concular of zo wordt
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens ik ben bij nar shadaa egt een kut stad maar dat vind ik wel moeilijk hoe kun je daar contact krijgen met de exchance?
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh, editknop?

    Zoals ze zelf zeggen, de exchange komt in contact met jou als ze dat willen. Bij de pazaak den staat een klein fluitend beestje, daar kun je mee praten. Als je wat geld geeft zorgt hij ervoor dat de Exchange interesse in je krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  20. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0

    Force Crush krijg je pas tegen 't einde van het spel, als je Sith Lord als '2e class' hebt genomen.
     

Deel Deze Pagina