KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

1. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik iets bereiken op dei poolkap of moet ik gewoon wegvligen met de ebon hawk?

2. TeXas

TeXas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vond ik het meest irritante stukje van heel Kotor 2. Zomaar word je in die café gedumpt en komen die Twin Twi'leks aan. Of bedoel je dit stukje niet? Probeer gewoon zo ver afstand te nemen en plaats wat mijnen met Atton. Dan lopen die meisjes er zo overheen. En doe je beste armor aan die je in je beslag hebt.

3. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat ik had gedaan omdat ik te slap was leip ik naar de uitgang.
    toen kwam er maar een achter me aan.
    toen zag ik dat ik level up was duzz ging mijn health weer veel ik zette mijn schild aan strentgh package aan en al die shit sterk melee wapen en toen won ik het maar was bijna dood duz toen eerst weer ff mezelf healen en zo en toen de 2de aan de beurt. een beetje geluk duzz maar miss moet je het zo proberen

4. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar kan je zeker ergens naar binnen duzz zoek maar ff
    is erg belangrijk duzz doe maar

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hier geen problemen mee. Afhankelijk van je wapens, probeer eens zoveel mogelijk items te equipen. Vecht je met zwaarden => pak dingen die je strength verhogen e.d.
    Als je Atton normaal niet gebruikt in je party kun je wachten met level uppen totdat je in het gevecht bijna dood bent. Hierdoor raakt je healtbalk weer vol.

Ik heb gelezen dat je meteen achter de bar kunt rennen, hierdoor kunnen ze je niet aanvallen maar kun jij hen wel afschieten met je blasters.

@Game Error,
    als je binnen overal rondgewandeld hebt en met iedereen gesproken hebt kun je weg vliegen. Je hoeft nog nog niks met de Jedi daar te doen

6. JDA

JDA Guest

Kheb een maniertje gevonden om die twins af te maken. Ik ging achter de bar staan en heb ze vanaf daar neergeknalt :)

7. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff over die ppolkap, dat witte wijf is nu gaan mediteren, maar moet ik hem dan nu maar peren met de ebon hawk? of krijg ik nog iets aan training?

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet meer bij die vrouw kunt komen kun je verder niks meer doen behalve het gevecht met een van de handmaiden.

9. TeXas

TeXas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Is er ook een Jedi Robe met een cappichon die je over je hoofd hebt? Want dan heb ik het gevoel dat ik een echte mysterieuze Jedi ben.

10. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad dat lijkt mij ook zwaar stoer dan ben je een echte master
    kheb er nu eentje met een cape

maar ik had een vraag ik ging naar bao-dur om te vragen of ik alle shit had voor me lightsiber.
    Hij zij dat ik alleen mijn lens nog miste. Dus ik maak dat ding bij de workbensch en dan zegt die mkkr nog steeds dat ik mijn lens mis ben ik iets vergeten of zo want wil graag mijn lightsiber.

11. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Die lens kun je ook niet maken met workbench.
    Ik heb em gekregen op Dantooine van die ene Jedi...

12. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg de lens op Korriban. Je krijgt de lens op een vast punt in de game, in welke volgorde je de planeten ook afwerkt. Gewoon doorspelen dan komt de lightsabre vanzelf.

13. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja kheb hem al

14. JDA

JDA Guest

Hoe kan je de kleur veranderen van je lightsaber. Hijs roze :confused:

15. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan plak je er een andere kleur crystal in, die vind je wel zo hier en daar, en met een workbench kun je 'm in je lightsabre monteren.

16. JDA

JDA Guest

Kan je ook een bruine lightsaber krijgen?

17. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hm... Alsof bruin mooier is dan roze... Maar ik heb geen bruine gezien nee, wel Bronze of Orange, maar bruin... niet dat ik weet.

18. JDA

JDA Guest

Ik wil een bruine

19. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer een soort van Easter Egg te vinden, waarbij je je lightsabre in je reet kunt steken, misschien wordt ie dan bruin... Een andere mogelijkheid zie ik niet.

20. JDA

JDA Guest

dan verbrand je kringspier. Ik denk dat je gewoon een soort crystal moet vinden, en dan met een hele hete naald een gat in t kristal maken. En dan met een soort pipet schijt in het crystal gieten. Zo word t Kristal bruin en kan je lekker met een schijt lightsaber vechten jajaja

Deel Deze Pagina