1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat zou dan de enige manier zijn. Een bruine crystal komt niet in het spel voor.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik ben op nar shadaa, kheb de deal al gemaakt, en de exchance ontmoet, maar nu ben ik op goto´s ship is vet kut man, kweeniet wat k daar moet doen, ben aan t rondwandelen en al die irritante robotjess aan t verslaan, maar dat lukt me ook niet helemaal, cause there are 2 many of them, kan iemand mij helpen en zegge waar ik precies heen moet gaan, dit is de laatste opdracht, voor ik die jedi vind volgens mij ofniet? als k die gast heb heb ik alle jedis gevonden
    thnx
     
  3. JDA

    JDA Guest

    Je moet zoiezo naar de voorkant en de achterkant van t schip. T is t slimst als je die T3 robot neemt, die is namelijk best wel relaxed met computer skills. En ik zou gewoon Keira nemen als die destroy droid skill heeft. Succes
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    iik heb een vraag ik zit nu level 18 en kreia heeft van mij een jedi master gemaakt.
    maar ik krijg de force-crush power helmaal niet.
    ik ben light heeft het daarmee te maken of moet ik nog iets doen.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat Force Crush een dark side power is. Het maakt je vijanden 'bang' of iets dergelijks. Als Jedi Master zul jij wel een andere skill/power gekregen hebben.

    Ik heb nu zelf een vraagje, ik moet Master Vrook verslaan. Ik ben nu lvl 16 Consular en lvl 2 Sith Lord. Na 2 slagen van Vrook ben ik al dood en mijn force powers zijn ook niet effectief omdat Vrook iedere keer 'resist'. Iemand ideeen?
     
  6. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0

    Je krijgt alleen Force Crush als je Dark Side bent, en Sith Lord, bovedien krijg je 't pas tegen het einde van het spel(Veels te laat IMO).
     
  7. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat ik deed, ren als een gek om die bankjes en planten heen, net zolang tot je iets afstand hebt en dan gebruikte ik Force Lightning, na een tijdje werd ie zo duizelig(lees hij zat vast achter een bankje)dat ik hem gewoon met een paar Grenades 'afmaakte' Adhesive(ofzoiets) Grenade werkte wel goed(doet geen damage, maar is een soort van lijm ofzo, het paralysed hem, hij deed geen heal ofzo toen ie vast zat).
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaan we die maar eens proberen. Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat je op zo'n manier kunt winnen. Het heeft weinig te maken met de skills van je character.
     
  9. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0

    Mja, maar hoe kom je er anders langs, veel FAQ's zeiden ook dat je Dantooine als laatste moet doen(althans het jedi stukje)omdat Vrook gewoon te moeilijk is.

    Maar zo eigenwijs als ik ben, deed(en doe) ik Dantooine als eerste, en dit was de enigste mogelijkheid die ik kon vinden om Vrook te verslaan, het heeft inderdaad weinig te maken met je skills.

    Als iemand anders een andere manier vind, post 't dan ff ^^
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen tijd gehad om het te proberen, maar ik heb nog een save voor het gevecht. Ik reis wel even verder voordat ik terug naar Vrook ga.
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    welk level zijn jullie allemaal ik ben level 15 jedi guardian level 5 jedi master na twee planeten helmaal af en met de derde begonnen. loop ik dan een beetje op schema of zijn jullie veel hoger/lager.
    en ik doe dantooine als laatst maar moet je die master vrook oook verdlaan als je light speelt zoals ik.
     
  12. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je light bent hoef je 'm niet te verslaan nee... Vreemd wel, gezien je een jedi bent, en hij is ook een jedi!
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Waar heb je die Vrook gevonden? Ik heb nu 2 keer de gehele enclave doorzocht maar niks gevonden. Dit is het enige wat ik nog moet doen op Dantooine :'-(
     
  14. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrook is te vinden in de Crystal Cave.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    :eek: !!

    Dan gaat ik die nog maar 's een keer doorzoeken. Dacht toch echt dat ik overal geweest was :confused:
    Bedankt!
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zorg ervoor wel dat je eerst de data file van de dode merc heb gelezen in de kamer in de enclave waar ook de disiple staat, (waarschijnlijk wel gedaan aangezien je twee keer enclave heb doorgezocht
     
  17. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op Dxun maar ben een btje vastgelopen.
    Eerst ff een vraagje. Aan wie hebben jullie je
    star port visa (ofzo)
    gegeven?

    Heb nu ook wel verschillende opdrachten zoals
    onderzoeken via die moord heeft gepleegd op die dokter.

    Ik hoor het wel.

    Gr. Stijn
     
  18. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb mijn Starport Visa aan die vrouw in de cantina gegeven, voor een Lightsaber item(vraag me niet welke, vergeten :p)
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelfs 2 starport Visa's gevonden :p Ik heb ook een zeldzaam kristal voor mijn lightsabre gekregen van die vrouw in de cantina en nog even een laten overkopen voor 500 credits.
    Die opdracht om de moord te onderzoeken hoort bij de mainquest, als je dit niet uitvoert kom je niet verder. Dus, ja iedereen komt die quest tegen.
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb m'n eerste Starpost Visa aan die vrouw met 2 kinderen gegeven omdat ik op light speel. Later vond ik er gelukkig nog 1 en die heb ik voor een Lightsaber crystal geruild. Erg stom want die crystal kan ik alleen gebruiken als ik dark ben. Hierbij dus een tip: Speel je op light dan laat die crystal lekker links liggen.
    Als ik het over zou doen zou ik hem aan die vent in de cantina geven die voor de Republic werkt (ik zou de naam wel willen opzoeken maar ik Onderon is afgesloten voor iedereen). Voor geld zou ik ze niet wegdoen omdat je tijdens het spelen zoveel spullen vindt die je weer kan verkopen. Ik verkoop iig altijd driekwart van m'n inventory, vooral armor en wapens (blasters, rifles dus). Nutteloze shit voor een Jedi. :cool:
     

Deel Deze Pagina