KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    diogo heeft gelijk light siders moeten geven aan die moeder en de spion in de kantina dan krijg je Light side points, mijn dark ventje heeft verkocht aan die vrouw (krijgt een goed kristal) en aan de man naast de vrouw met er kinderen) hij biedt namelijk 2000 (in plaats van de 500 van de gekke kapitein in de cantina, en als je hem effe zegt dat je er meer voor kan krijgen geeft hij je 3000)

2. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had voor die ene keer ook al speel ik op light toch maar ff die kristal gekocht wat duz niet kon maar toen kon ik hem met haar nog ruilen voor 5000 credits ook niet slecht

3. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af he, hebben jullie ook zo vreselijk veel credits over aan het eind van het spel? Ik heb er iets van 140.000... Waarom zou ik dan moeite doen voor drieduizend credits extra? Geld stelt niets meer voor in dit spel, helaas.

4. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Praat je dan over een Darkside char of Lightside?

Ik heb meer moeite met het geld verdienen op een Lightside char dan ik had met mijn Darkside char(Logisch misschien omdat ik iedereen afperste).

5. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad je wil leuke armor kopen ofzo maar dan kan je je force niet meer uitoefenen en wapens je hebt natuurlijk een lightsaber.
    en medpacs kopen ow nee die zijn duur en trouwens heb ik master heal er jmmr dat je niet meer dingen kan kopen
    maar wel leuk dat je verder als level twintig kan bij deel 1 niet mogelijk

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    WTF!!!!!!!!!! me game is weg! kan je geen meerdere games tergelijk spelen?

ik had dus 1 game 20 uur gespeeld en toen dacht ik laat ik eens een nieuwe starten maar nu is me oude weg terwijl ik niet eens gesaved heb daarin.

:'-( :'-( :'-( :'-(

EDIT: gelukkig ik hoefde alleen maar op x te drukken om van game te veranderen _O_ _O_

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  7. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je, als je iets verder naar boven kijkt, of een pagina eerder oid, dat je dan gezien had dat ik nog niet aan dark ben begonnen. Light dus. Moet helemaal makkelijk zijn om geld te verdienen als je dark bent idd.

8. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik had nog een vraagje
    ik moet nu weer master koran spreken nadat we samen in het cafe werden aangevallen. maar eerst moet ik op dxun zo'n oorlog van de sith winnen met de mandelorians dus ik ga naar dat kamp maar met de mijnen lukte niet helemaal wist niet wat je daar moest doen. dus moet ik nouw tegen heel veel sith vechten als je de hoek omloopt met maar drie caracters hoe kan dat waarom helpen de mandelorians niet ik ben nouw ben heb al heel veel mennekes verslagen maar op het einde moet je tegen 3 sith lords vechten ik heb 3 niet jedi's gekozen hoe kan ik hier dan tegen op en die xarga of zo helpt me helemaal niet ik woord wanhopig

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tactiek die altijd werkt is de aanval cancellen (B drukken) en weg rennen. Als je ver genoeg bent kan de tegenstander je niet meer vinden en kun je rustig je health op laden.
    Als zelfs het zelfs dan niet lukt zit er niks anders op dan een oude save te laden.
    Ik zit nu bij het laatste gevecht, en dat is net zo erg als in KOTOR I. De hele tijd aanvallen en weer wegrennen om op te laden |:- Wat heeft dat nou te maken met de rest van het spel :{

10. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    jah heel vervelend maar in die ruimte mag je niet wegrennen je word dan zeg maar trg gezet en dan staat er boven je kan dit gevecht op deze tijd niet verlaten maar met wie had jij het gespeeld dan.

11. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Er is echter nog een oplossing mocht het allemaal niet meer lukken: de moeilijkheidsgraad verlagen. Bij mij stond deze standaard op medium ingesteld. Hier heb ik verder geen problemen mee gehad overigens. Ik speel nu op hard.

Het einde is wel pittig, maar zo hoort het ook. :)

12. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eigelijk een vraag over kotor 1.
    Ik had volgens mij gelezen dat er voor kotor 1 ook downloaded content is.
    Als het goed is zelfs in een tread over download content hier op xbw.
    Maar als ik naar download content gaat staat er helemaal niets wat ik kan downloaden.
    Hoe kan dit?

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De enige downloadable content was een extra planeetje waar 1 winkeltje is, verder niks. Ik dacht dat die bij de classic versie van Kotor 1 zat inbegrepen. Misschien dat je deze hebt? :)

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja daar dacht ik eerst ook aan ,maar ik heb gewoon de normale versie van kotor.
    Ik had het bijna meer dan een half jaartje geleden geprobeerd, maar toen dacht ik dat ik me vergist had met die downloaded content voor kotor. Maar toen ik hier de tread over downloaded content las zag ik dat er wel degelijk content voor kotor zou moeten zijn.
    Maar als ik op download content druk komt er helemaal geen content voor kotor.
    Ik weet niet of jullie iets zien bij download content voor kotor? Meestal zie je wat je gedownload heb.

15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat de DC alleen in amerika is uitgekomen.
    @ qlimaxter, bij mij staat hij ook op normal. Het hele spel is loop je met gemak door, en dan kom je bij het eindgevecht waar je steeds weg kunt blijven rennen. Voor mijn gevoel klopt dat gewoon niet. Precies hetzelfde als deel 1. Het hele spel vond ik geweldig, alleen dat einde...
    Zouden de makers he cancellen van het gevecht om weg te rennen er in gezet hebben om zo te laten gebruiken? Lijkt me een beetje vreemd, al wordt je wel gedwongen om het te doen.

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    over dat teveel geld hebben, is wel gelijk, de armors zijn ontzettend goed te verkopen en zo zijn veel andere dingen, wel is het geld handig om items te kopen om parts van te maken zodat je echt coole dingen voor blasters rifle en armor kan krijgen (upgrades rulen echt)

17. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    Upgrades zijn wel gaaf, maar ze zijn niet nodig... Ik heb er echt heel weinig gemaakt tijdens het spelen, misschien dat ik daarom zoveel geld had: ik verkocht steeds m'n zooi ipv het uit elkaar te slopen. Kijken of dat straks, als ik met een duister vrouwtje ga spelen, beter gebruikt gaat worden.

18. Goldeh

Goldeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bovedien als je je spullen in parts omzet, er iets van maakt, en dat dan weer verkoopt maak je soms(ligt aan de items natuurlijk)meer geld dan als je je item gewoon verkoopt.

19. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje.
    Ik kan die moord maar niet oplossen op dat ventje in de kantine. Kan iemand me btje op weg helpen? Heb al wel met die officier ofzo gepraat (bij die ingang)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er worden 4 namen genoemd in 1 van de 4 kamers van de cantina. Probeer tussen deze 4 mensen op en neer te lopen en te praten. Degene die pazaak wil spelen (Nico dacht ik) weet het meeste in het begin.

Deel Deze Pagina