1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KOTOR2 helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 13 feb 2005.

  1. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu ergens vast
    Ik heb alle 4 de jedi's masters gevonden 1 dood 3 levend ben naar dantooine gegaan kreia had ze toen vermoord toen ik bewusteloos was en nouw zijn handmaiden en kreia naar telos gegaan en moet iik met handmaiden tegen atris vechten maar ze is veel te sterk en doet er de hele tijd weer leven bij door drain life.
    vervolgens rende ik naar die kamer en krijg je een gesprek. UIteidelijk zegt ze laten we dit eindigen maar dan is de deur op slot van die kamer.
    wat moet ik doen :'-(
     
  2. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag niet winnen tegen Atris, als je je gewoon laat verslaan ga je vanzelf verder.
     
  3. darkwatchman

    darkwatchman Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    vet spel

    ben al heel wat uurtjes aan het spelen en heb nu een probleem :confused: .
    Ik speel alles light en ben nu net teruggeroepen naar die maan bij onderon door 1 van die mandalorians. Die stuurde me naar een sithtempel in de jungle waar ik met 3 uitgekozen teamleden moet vechten. Maar ze zijn gewoon te sterk. Binnen 30 sec liggen al mijn poppetjes rip op de grond :mad: .
    Ik heb alle planeten al helemaal gehad op koriban na en mijn poppetjes zijn allemaal rond level19 dus aan kracht kan het toch niet echt liggen zou je zeggen. Word er een beetje leip van helpppppp 8) .
    Verder is het spel superkicken net als deel 1 deel 3 tot ????? mag wat mij betreft snel volgen.
    Greetz and may the force be with you _O_ _O_ _O_ _O_
    bye _0/
    darkwatchman sighning off.........................
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    als je steath gebruikt kan je de turrets en de droids uitschakelen. Er staan 2 generators die je dan moet uitzetten, maar dan moet het alarm nog niet zijn afgegaan. Misschien helpt het
     
  5. darkwatchman

    darkwatchman Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Origineel gepost door darkwatchman
    ben al heel wat uurtjes aan het spelen en heb nu een probleem .

    als je steath gebruikt kan je de turrets en de droids uitschakelen. Er staan 2 generators die je dan moet uitzetten, maar dan moet het alarm nog niet zijn afgegaan. Misschien helpt het
    __________________
    -DEAD MAN INC.-

    Nee dat stuk heb ik wel al gehaald maar daarna.
    In de sithtempel zelf kom je nadat je een deur via de acient computer hebt geopend in een ruimte waar drie sithlords met lightsabers zijn en waarvan 1 je aanspreekt over de darkforce.
    Je hebt ook geen mogelijkheid om te vluchten in dit gevecht.

    Maar toch bedankt :D
    greetz darkwatchman
     
  6. Malak

    Malak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    damn...

    damn luitjes...ik lees hier op het forum (en in de manual ook trouwens...) echt van alles over jedi master, sith lord, sith assassin, etc. maarreh...ben nog steeds jedi sentinel lvl 22 en kreia heeft me gedouble-crossed... :mad:

    ik kan nu zeker fluiten _0/ naar me toffe sith title of niet??? |:-

    enneh...ik speel het nog minstens 5 keer (met elke figuur dark en light side... 8) ) maarreh..hoe krijg ik kreia zover dat ze me volgende keer wel master/assassin/watchman/lord maakt????

    merci
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf level 16 (of was het nou 18) kun je met kreia hierover praten. Dan mag jij je keuze maken. Ik kwam hier toevallig bij uit omdat ik steeds met iedereen bleef praten om zoveel mogelijk powers te krijgen.
     
  8. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    Ze heeft je gedouble-crossed? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
     
  9. Malak

    Malak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, maar ik heb aan een stuk door geluld met kreia, maar title ho maar...nahja...ik probeer het straks nog wel...eerst ff uitspelen...
     
  10. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft ie geen 'influence' meer met Kreia, de Handmaiden negeert me ook altijd, erg vervelend maar ja..
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    tis vanaf level vijftien dat je een klasse kan worden, ook moet Visas bij je partij zitten (dus geloof ik half dark of half light zijn)
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    tis vanaf level vijftien dat je een klasse kan worden, ook moet Visas bij je partij zitten (dus geloof ik half dark of half light zijn)

    sorry voor de dubbel post (*dit heb ik dus geedit nadat ik dat had gezien)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  13. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf zit nu vast op gotos ship vet irrie hor k ben met kreia en die blinde miep nu op dat schip k ben bijna bij de kamer waar ik moet zijn maar k ga iedere keer zowat dood, kan iemand mij vrder hlpe?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heb het probleem ook gehad met zelfde chars, (nar shadaa eerste planeet)_ ik heb eentje in de kamer daarvoor gezet (kreia met heal) en visis in singel mode en stealth goed gepositioneerd, force lightningt gebruikt en terug naar de kamer gerend, (waar kreia staat) daarna met ze tween de gevolgde robot afemaakt, geheald en daarna de turrets met lightning (weer met een char) vernietigd (en weer terug gerend als ze half dood was.

    BTW die Hk-47 is in deze game echt fantastisch, dat verhaal over hoe hij jedi vermoorde enz, over de 50 manieren hoe jedi;s te vermoorden en het die qoute over dat hij de volgende persoon die een jedi aanvalt met een blaster zelf kapot schiet.

    zijn andere verhaal over zijn vorige master en het verhaal over de team leden van de Revan, als hij Carth na doet van , o i can't trust anyone, i can't love anyone enz. en dat hij daarna zeg van ik wou mijn geweer tegen mij chasis aan zetten en de trekken flink wat keren overhalen.

    Echt Hk 47 ruled gewoon!! (beetje jammer dat hij nou niet echt sterk is met een blaster (heb liever mandelore met twee blaster guns (a, la mandelorian jango fett)
     
  15. Malak

    Malak Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    allememachies

    HELP! ik krijg darth sion maar niet verslagen...ik win 3 keer maar dan ga ik dood...ik gebruik force crush tot me force points op zijn en dan doe ik critical stikes en flurry's ook heb ik het verpine-proto-shield aan, maar ik ga gewoon elke keer weer dood...ben level 25 jedi-sentinel...iemand tips?
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Malak heb een tip voor je

    (weet niet hoe je met sentinel moet verslaan aangezien ik sith marauder was van level 50 (level maakt niet uit want zij worden ook sterker) maar probeer je lightsaber up te graden nog meer (probeer er dingen met wisdom of strenght in te gooien zodat je sterker bent) probeer anders een save game als je kreia nog hebt en zorg dan dat je een nieuwe klasse word en neemd an sith Maruader (of jedi weopon master als je light bent) dan heb je wat extra vecht skills
     
  17. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, hoe kom jij aan een level 50 menneke?

    En nog een vraagje:
    Op Nar Shadaa, bij Votta de Hutt, staan van die Kathhounds en een drinkbak. Waar kan ik gif vinden, of een verdovingsmiddel of wat er dan ook in moet, zodat die beesten niet gaan blaffen als ik de private quarters van die Hutt binnen wil gaan?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    En nog een vraagje:
    Op Nar Shadaa, bij Votta de Hutt, staan van die Kathhounds en een drinkbak. Waar kan ik gif vinden, of een verdovingsmiddel of wat er dan ook in moet, zodat die beesten niet gaan blaffen als ik de private quarters van die Hutt binnen wil gaan?
    [/QUOTE]

     
  19. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de beste combos zijn qua lightsaber cristallen?
    Er bestaat wel een post over dat onderwerp maar die is van KOTOR 1.
    Misschien kan die ook wel gebruikt worden?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  20. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies?
    Enkel lightsaber, doublebladed of twee lightsabers (short in offhand)
    Of bedoel je combo's van kristallen?

    Ik vecht zelf, vanaf het moment dat ik genoeg kristallen had, met twee lightsabers (daarvoor doubleblade). Dit omdat ik dan meer kristallen kan equippen en dus meer bonussen heb.
     

Deel Deze Pagina