1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nope geen problem .. post maar :) je kan hem dan ook hier knippen en plakken ;)
     
  2. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak het op mijn eigen forum ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm off-site links worden hier niet echt gewaardeerd :eek: .. maar je mag wel cross posten (anders valt het onder spam)
     
  4. Aerz

    Aerz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    nee komt helemaal goed met engels. Bedankt voor de moeite!
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [​IMG]

    te] misschien hebben jullie hier wat aan :)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  6. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wat meer bezoekers op mijn site O-)_0/*):9
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb maar dan mag je het hier niet posten (alleen de link) want dat is spam (zie de [faq]faq[/faq]) Link + uitleg mag weer wel :) of website adres in handtekening .. dan krijg je van zelf meer bezoekers :)
     
  8. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is aan de mods maar goed off-site links wordt gezien als spam (lokken naar een andere website en dat is niet toegestaan) goede turtorial :)

    Alleen UPNP aanzetten is voldoende (dus deze stap)

    [​IMG]

    leuke site trouwens ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  10. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij geen Mod dan?

    Bij mij werkte alleen UPnP niet. Toen ik het deed via mijn tutorial. Werkte het, toen ik het schreef, heb ik ook alles uitgevoerd. Dus ik wist op het eind zeker dat die goed geschreven is.

    EDIT:
    Dankje :9 :) Is voor mijn MTA Server :)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  11. Peutje

    Peutje Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb alles geprobeerd, van port forwarding tot het door NLCJ laatst genoemde.

    Ik snap er niets van, net als bij iedereen dei hier met een probleem zit is het oppeens gebeurd.

    Heb de tutural gedaan maar nog steeds is mijn nat strict.

    PC zit met een draad aangesloten, Xbox ook, laptop is wireless.

    voor de rest geen bijzonderheden.

    Help
     
  12. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook eerst alles gecontroleerd?

    probeer anders eerst de Experia Box te resetten.
     
  13. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt bij mij ook niet, ik heb alles letterlijk geprobeerd, maar jij en iedereen verder in ieder geval wel erg bedankt voor alle tips tot zover.

    Ik weet het niet meer. Ik heb uiteindelijk de helpdesk van KPN weer gebeld en gevraagd of ik niet gewoon de oudere firmware weer terug kon krijgen waarmee het tot vrijdag langer dan een jaar bijzonder goed gewerkt heeft. Dat ging niet.

    Ik vroeg nog waarom je niet kon kiezen of je de firmware update wel of niet wilde. Er werd gezegd dat hun klanten gewoon stabiliteit wilden en geen dingen als port forwarding. Maar dat is het hem nou juist, tot vrijdag kon ik gewoon open NAT hebben zonder port forwarding, nu met port forwarding niet eens. Buiten dat ben ik toch ook gewoon klant? Is Xbox Live nou zoiets buitensporigs om te willen? Ik had bovendien vooraf geïnformeerd of InternetPlusBellen werkte met Xbox Live, en dat was gezegd.

    Het heeft ook goed gewerkt. Vrienden konden zelfs hier komen en hun Xbox 360 erbij prikken in de Experia Box en we konden tegelijkertijd met open NAT op Live. Mijn 360 kon als Media Center Extender werken met Windows Vista en ik kon vanaf Windows XP via Windows Media Player streamen. Alles werkte. Ik was er zo blij mee.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hebben jullie wel dezelfde router er zijn twee verschillende livebox'en in omloop .. kunnen jullie het lijstje in vullen dan kan ik jullie mogelijk uit de brand helpen


    NB je doet of alleen port forwarding of alleen UPNP ... NOOIT beide. Als je Port Forwarding gebruikt dan moet je je xbox 360 een static ip geven!
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  15. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Mijn Experia-Box is kapot!!!!!!.......volgens KPN.
    Hoe is het gekomen...... Ik wou mn Eperia Box via mn webbrowser reseten. Helaas vraagt hij nu constant om eengebuikersnaam en wachwoord, dat ik nooit heb ingevoerd.

    Weet iemand hoe ik hem kan repareren? De resetknop en het standard-wachtwoord werkt niet....


    alvast bedankt
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helpdesk kpn bellen en vragen hoe je deze moet ressetten
     
  17. supermm

    supermm Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorzaak is dat KPN de firmware van Siemens Experiabox heeft up-gedate.

    Mocht je problemen ondervinden met bellen of gebeld worden wat ook een veel gehoorde klacht is na de nieuwe firmware zal je kunnen proberen om de ExperiaBox te reseten (hard reset) d.m.v. het reset knopje 15-sec. in te drukken.

    Waarom er opeens problemen zijn met de verbinding voor het Xbox Live gedeelte weet ik niet.

    Na wat aanpassingen werkt het bij mij weer (zie eerdere post van mij)
     
  18. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je dan nu op deze site?

    Ik zou het terugsturen naar KPN en een nieuwe vragen :thumbs:
     
  19. Aerz

    Aerz Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nooit een wachtwoord heb ingevoerd, dan is "admin" het wachtwoord. Of heb ik nou gewoon te veel biertjes op en heb ik je probleem verkeerd begrepen?

    EDIT:
    NLCJ, normaal bedankt voor de moeite. Helaas heeft het bij mij nog niet de problemen opgelost... :mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  20. NLCJ

    NLCJ Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij heeft het probleem (als ik het goed begrijp) dat in zijn experia box, bij Internet Connection geen wachtwoord staat. Deze kun je zelf niet weten, dat zet KPN erin.

    Heb je geen back-up?
     

Deel Deze Pagina