Jo mensen.
Heb helaas hetzelfde probleem. Zit ook met een Siemens SX551 icm Voip en ben een redelijk ervaren xbox live netwerker. UPnP getoggled in combinatie met en zonder port forwarding. Als Exposed Host verbind de xbox niet met Live. Interne Firewall staat uit. De 360 heeft uiteraard een static IP. Tot nu toe alleen maar een "Strict" melding gehad. Voorheen deed alles het prima.
Lijkt een probleem van de nieuwe firmware.
EDIT:
Net even KPN gebeld, krijg de usual "zodra u kunt bellen en internetten zijn wij klaar". Lijkt erop dat het probleem niet makkelijk of snel opgelost gaat worden. Zal een hard reset even proberen.
EDIT2:
Nu Xbox aan de lijn gehad. Ze krijgen verdacht veel belletjes vandaag over de experia box dus het is een bekend probleem. Helaas kon hij me niet helpen en vond zelfs dat ik een nieuw modem moest eisen van KPN. Het enige wat misschien van pas kon zijn was de functie "DMZ". Ik has het al eerder over "exposed host" en dit blijkt het zelfde te zijn als DMZ. Zodra dit wordt toegepast is het ip dat je opgeeft compleet bereikbaar voor alle andere hosts op het internet. Dit werkt helaas niet bij mij. Sterker nog ha komt niet verder dan het tjecken van mijn DNS...
Laatst bewerkt: 2 apr 2008