Ik stem met alle plezier op je Mini tutorial kan ik hier geven waar het dus erg makkelijk is. -> Als je KPN experia box hebt ( zie je aan de zijkant ) bel dan met de kpn helpdesk voor je ip. Typ dit in je browser -> en dan stap 1,2,3 en bij stap 4 bij UPNP op enabled zetten. Staat als beschrijving bij dat het voor het delen en spelen van games is. Ik kom hier nog wel een paar keer terug om te kijken of ik kan helpen, handige sites verder: http://www.noddegamra.co.uk/problems-with-xbox-360-live-nat-settings/3/
Thnx voor de info. Ik ga binnenkort nieuwe turtorials maken, zodat er nog meer mensen geholpen kunnen worden
Hey allemaal ik heb hier beneden 1e verdieping een experia box staan bij mijn pc maar op de 3e verdieping heb ik me xbox360 staan wat kan ik nu het beste doen zou ik een wireless network bridge adapter kopen of gewoon ethernet kabel naar beneden leggen? wat is het beste voor de verbinding en wat is het goedkoopste
nou daar komt die Help mij altublieft Ik heb een ethernet kabel ge trokken en in mijn experia box gedaan en de andere kant in mijn xbox360 als ik nu wil verbinden lukt het niet! ik snap het egt niet kan iemand mij helpen alstublieft!
Er staat cannot connect to xbox live en dan nog meer dan doe ik trouble shoot for connection maar dan staat er Adapter : Disconnect en de status code : elke op 0000 maar 1tje op 0800-0011 geloow ik zoiets! ik hoop dat u mij kan helpen fardo wat voor internet heb jij dan ?
zou ik er een foto van maken kijk als ik die connectie probeer staat er adapter disconnect dan doe ik meer info dan die status code dan staat die code er.
Deze melding? Dan zit er een breuk in je kabel of heb je je kabel niet aangesloten. Wat voor kabel gebruik je?
Je hebt een Kabel breuk teruggaan naar de winkel. (zie je lampjes branden op je router en op je 360) als de kabel er in zit *achterkant*
dat zal vast niet de enige optie zijn tog want ik heb geen garantie denk ik meer want hij is bechadigt moest door de muur
Als je geen connectie hebt dan is de kabel stuk . Hoe erg is deze beschadigd? NB als de kabel stuk is dan is dat de enige oplossing
euhm shit niet zo heel erg maar kan het ook liggen aan de draadjes niet eksankt het zelfde op de plug zit
Ik zou het vragen aan de winkel. Maar ik denk nog steeds dat je een breuk hebt. Dus je moet zo wie zo terug om de kabel door te laten meten.