Experia box Kan iemand mij helpen ik heb een experia box gekocht maar kan nu niet meer op xbox live mijn draadloze netwerk adapter is rood . Kan iemand stap voor stap uitleggen wat ik moet doen ?
Rood betekend dat deze geen signaal krijgt. Je experia box gebruikt een verkeerde beveilig. zet deze op WPA. En voeg een code woord in. Kijk of je xbox 360 nu wel je router kan vinden
.. Dat heb ik gedaan en ik heb zeg maar verbinding met het internet maar kom niet op xbox live omdat het lampje rood is hoe kan ik dat oplossen het ligt zeker aan de experia box van kpn ?
hij stopt bij de 2de van de xbox live test zonder beveiliging ook al gedaan firewall uitgeschakeld wat nu te doen ?
Ik neem aan dat je de wireless adapter van MS gebruikt? Heb je daar een vast ip adress in staan. Wat staat achter de 2de bullet?
Ja die gebruik ik Weet niet of ik daar een avst ip in heb staan De 2e is tog wireless adapter not connected ?
staat mac filtering aan? Is je router zichtbaar voor andere systemen? * Green steady: Adapter is on and connected to a wireless access point (infrastructure) or another wireless device (ad-hoc). * Red steady: Adapter is ready to be connected to a wireless network. * Red blinking: Hardware failure.
ehm hoe zet je mac filtering aan ja als het goed is is die zichtbaar voor andere systemen maar dat weet ik niet zeker
hoe ver staat je xbox van je router af? (experia box) welke ferquesntie gebruikt deze . Heb je nog meerdere opties bijv. G ipv N?
ik heb ook een experia,van speedtouch, hier naast mn pc staat zoon staafje die in verbinding is met de experia en ik heb de netwerkkabel die bij de xbox zat in mn xbox en in een belkin router gedaan en die blauwe kabel (van de router) weer in de pc, hij heeft het wel ooit gedaan, toen moest er iets in de instellingen worden gewijzigd op de pc volgens mij want toen was hij zo gefixt, maar mn pc is daarna geformatteerd en daarna deed die het weer niet
Experiabox is kut voor xbox live alleen maar problemen. Ze stouwen die poorten dicht en daardoor heb je en strict NAT. En als je ze belt om hulp zeggen ze heel simpel kan niet tot ziens. Dood aan KPN
met experia krijg je heel makkelijk een open NAT hoor .. UPNP aan zetten en alles op automatisch geen port forward gebruiken .. en je kan gaan gamen Maar erxperia + Belkin geeft strict NAT je maakt namelijk gebruik van 2 routers .. gewoon de belkin er tussen uit halen
Jammer maar helaas, ook dit werkt niet! Gisteren R6 Vegas maar weer eens gespeeld, kon alleen de host horen, verder niemand... In de Experiabox firewall uitgezet, UPnP aangezet, Xbox-live connectie getest en nog steeds "strict"... Ik kan nog wel online gamen, maar in een spel als R6 Vegas is het zo nu en dan wel makkelijk dat je kan praten met je teammates... Edit: Heb nu van mijn xbox een "exposed host" gemaakt... NAT = open!
Ik heb ook een Experia Box deze staat beneden, alleen mijn probleem is dat mijn WLAN op rood(soms knipperend) staat terwijl ik wel gewoon een goede wireless connectie heb met mijn Xbox die op zolder staat. Iemand een oplossing?
* Red steady: Adapter is ready to be connected to a wireless network. * Red blinking: Hardware failure. MS bellen dus