hmm ik merk het wel nu gaat hij al snel genoeg met 167 Kb/s down en 25,3 Kb/s up. Maar die snelheden zijn niks vergeleken bij mij op school, haal ik soms wel 6 MB/s , kijk dan heb je een ... euh... snel binnen
Bij mij is ie vanmiddag omhoog gegaan.... K'heb het light abbo van Planet. Nu 384kbps/128kbps i.p.v. 256kbps/64kbps. M'n oude resultaten met speedtest: Download: 22.1 KB/sec Upload: 5.8 KB/sec M'n nieuwe snelheid getest met speedtest: Download: 42.8 KB/sec Upload: 13.6 KB/sec Ben dus wel tevreden nu
128 kbit betekent niet Kilobyte!!! 128kbit moet je delen door 8 ( 8 bits is 1 byte ) om je snelheid in KB te krijgen: dat is uit mijn hoofd 16kb/sec Up.
d'r zijn nog meer abbo's verhoogd hoor, eigenlijk allemaal, zowel versatel als kpn, ik denk dat bbned etc ook meegegaan zijn maar dat weet ik niet. MEeste abbo's zijn verhoogd naar het abo dat d'rna kwam, hoogste abbo is gewoon weer een stapje sneller geworden, super toch, van mij mogen ze d'r zo snel mogelijk weer een stapje bij doen. Vooral voor live is dat natuurlijk perfect.. mijn update zou deze week zijn, helaas heb ik 2 weken geen internet door een stomme verbouwing.
jep adsl gaat meeste allemaal omhoog, maar dat komt denk ik ook omdat kpn toch de hoofdprovider is van de meeste bedrijven en die gaat dus upgraden van servers of connecties, wou dat het glasvelnet-tijd er al was(is de overheid van lpan in de komende jaren, alle nieuw bouw wijken zijn standaard al met glasvezel ) dat zou pas iets zijn, dan alleen een betere pc om het optimaal bij te houden en je zit geramt voor perfecte connectie
Jeej speed is omhoog Ghaat nu met 105 kb/s down en 30 kb/s up. Ongeveer dan *Edit: Ghaat nu langzamer dan onze max, me broer is spelletje aant spelen. We hebben nu 320/1024 KPN
ehmm... toen ik inbelde stond er ineens 1 MbPS??? ik dacht dat het een foutje was, maar ik zal eens kijken of downloads ook sneller gaan
Wie heeft de snelheid nog steeds niet? Ik heb hem zelf ook nog niet.... Woon in Tilburg en heb Planet.
jep zeker voor xboxlive, btw nog neit uitgeprobeerd, iemand minder lag ofzo, zo kan je nog beter hosten
Je bedoelt: 1024/320. Inderdaad, zo kan je makkelijker hosten en bij sommige games wordt je verbinding gecheckt. Je hebt nu een veel hogere opeens.