KPN Netwerk ADSL nog sneller

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MasterChief_007, 19 mei 2004.

1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij (Mxstream ADSL Basic) is ie vandaag 2,2 mbps geworden :D

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Knap, Mxstream bestaat niet eens meer. Heet al een jaartje of 2 KPN ADSL geloof ik.

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, met een USB modem.

Ik heb gewoon een netwerkkabel naar de router waarop mijn pc, mijn laptop, zusje haar pc en xbox op aangesloten zit. Met alle 4 tegelijk online.
    Dan is er geen icoontje of dergelijke hoor.
    Als ik computer aanzet, zit je gewoon op internet. Als ik de router uitzet, dan kan ik dus niet internetten.

4. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Oh .. wist ik niet ... majah

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Maar je kan natuurlijk wel speedtest.nl ofzo gebruiken :cool:

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of je typt in Internet Explorer het ip-adres in van de router (bijv. 192.161.x.x ) dan kan je de status van de ADSL lijn opvragen, mits ondersteund :).

7. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt weer een nieuwe snelheids verhoging aan:

Chello Underground weet op basis van informatie van een Planet Internet-medewerker te melden dat de Nederlandse adsl-gebruikers mogelijk binnenkort te maken zullen krijgen met een nieuwe snelheidsverhoging. Volgens de site zou dit KPN's antwoord zijn op de recente snelheidsverhogingen die door UPC zijn gemeld voor Chello. Als KPN deze snelheidsverbeteringen inderdaad gaat doorvoeren, betekent dit dat de snelheden van KPN en Chello weer dichter bij elkaar komen te liggen. Op dit moment is Chello namelijk sneller dan KPN, alleen geldt voor adsl-gebruikers minder vaak een datalimiet. Of dit gerucht waar is, zal snel genoeg duidelijk worden, omdat KPN nog een persbericht hierover de deur uit zal willen doen voordat begonnen wordt met de ombouwoperatie. Volgens Chello Underground zou KPN aan het einde van februari willen beginnen met deze operatie. Of deze snelheidsverhoging ook een stijging van de tarieven tot gevolg zal hebben, is niet bekend.

Oud down Oud up Nieuw down Nieuw up
    256 128 288 128
    416 160 800 256
    1120 352 1600 512
    2240 416 3200 768
    4480 704 8192 1024
    Oude en nieuwe snelheden, beide in Kbps

aldus tweakers.net

Altijd beter dit soort verhogingen ofniet?

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het is nog wel eeen beetje onduidelijk waneer en of kpn dit gaat doorvoeren.En of dit ook nog enige prijsverandering gaat opleveren.Dit is voor mij iig de drupel om overtestappen (zeelandnet *kots*).Als mijn termijn bijna afloopt stap ik op.Wat ik me afvraag is dit voor iedere provider die gebruik van dit netwerk of kunnen de provieders zelf bepalen.?

9. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff snel een offtopic vraagje.... klopt het dat chello classic nog hoger gaat dan de 4 mbit die ze nu hebben?

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    In februari willen ze ermee beginnen en dit geldt voor iedere provider die gebruik maakt van het kpn netwerk.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    leuk....meer snelheid is altijd welkom :)

12. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, Chello werkt bij mij echt ruk. Gewoon bij CounterStrike CZ, zit ikk in een server en heb ik alleen maar lag. Ik kan nu alleen nog maar zonder lag spelen op servers met een uploadsnelheid van 100mBit...:'-(:mad:

13. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
  14. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist nog niet dat al zeker was, maar inderdaad, planet.nl geeft het ook aan. relaxed dit!

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wiejjj.. Bring it on! :9

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    op welk netwerk zit @home dan eigenlijk?

Edit: crap dit gaat over adsl ik heb kabel...

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gruwelijk, als ik het goed heb hebben wij Lite, dit houd is dat we een verbetering hebben van : 1120 / 352 naar 1600 / 512 :)

18. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit abbonement hebt, dan zou je een emailtje en via de post, bericht hebben gekregen dat de snelheid van 4480/704 Kbit/s tot maximaal 8000/1024 Kbit/s verhoogt wordt.

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Same here :)

Is dat overigens rap genoeg voor Xbox Live?

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Echt irritant dit. Alle abonnementen van Wanadoo ADSL worden sneller behalve de mijne |:-

Deel Deze Pagina