1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] KPN verhoogt adsl-snelheden (ADSL Lite Live)

Discussie in 'Games' gestart door PSVPSV, 8 sep 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nu @home nog...

2. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    BBned (concurrent van KPN) VERDUBBELT de snelheden. Zowel upload als download, dat is pas master. Dit gaat per 15 september

3. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Wij hebben net ADSL van Demon....moet alleen nog geactiveerd worden maar dan heb ik 2-8Mb/512 in huis :9 _O_

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ home zou hem toch ook verhogen, heb ik dacht ik ergens gelzen, dacht op Info tv bij inet nieuws pagina 151 en daarna

5. sneaky

sneaky Guest

welke internetproviders van kpn worden nou verhoogd? planet internet? hetnet?

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    alle providers via kpn. dacht ik*)

*EDIT* de link doet het niet meer, hebben jullie dit ook?

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, hier de nieuwe link:

Kan niet wachten!!!

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    alle providers via kpn adsl worden verhoogd, omdat deze gewoon allemaal zijn aangesloten op knp, dus dat zijn planet internet, xs4all, het net, tiscali, enz.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: KPN verhoogt adsl-snelheden

Nog steeds zijn de lite abbbo's niet voldoende (bijna alle providers verhogen hun snelheden though)

--> thread gemoved naar live & networking

10. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wanadoo dus ik val buiten de boot??

11. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil rond de €40,00 uitgeven aan adsl en bij ons zijn alleen nog providers beschikbaar via KPN! Wie kan mij zeggen welk abonnement ik het beste kan kiezen. Ik wil toch wel een snelheid hebben van 1024/160

12. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check www.demon.nl voor adsl voor 40 eurie per maand supersnel en loopt via BBNED en dat loopt weer via KPN als ik het goed heb.

13. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    BBNED loopt dus niet via KPN!
    Ik zoek dus een provider via het KPN netwerk...

14. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    he er staat ook onder dat bij fast en basic voor 4euro de uploadspeed wordt verdubbeld hail to kpn!_O_

15. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes geniaal... das al de 3e keer dat m'n snelheid verhoogt word sinds ik adsl bij KPN heb... coolness. En 4 eurotjes voor double upload... woehahaha... damn dat werd tijd!!!

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    sorry guys is niet voor alle providers, het zijn er maar 2 en ook nog hele onbekende :'-(

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hmmm.... Wat bedoel je daarmee?

In Nederland loopt *alle* ADSL via KPN, want de KPN heeft nog steeds een monopolie op de telefoondraadjes tussen centrale en jouw thuis.

Maar sommige providers gebruiken een andere netwerkleverancier om hun data van hun accesspoint naar de centrale te krijgen (waar vervolgens ge-atm-d wordt naar je telefoonkabeltje).

Voor zover mij bekend zijn alle netwerkleveranciers zo ongeveer landelijke dekkend, of je moet in een hutje op de Veluwe wonen (of in Tietjerksteradeel of zo).

18. Veggie

Veggie Guest

Uploadsnelheid KPN-adsl omhoog

De uploadsnelheid van adsl via het netwerk van KPN gaat omhoog. Dat heeft het telecombedrijf vandaag bekend gemaakt. Begin september kondigde KPN ook al een verhoging van de downloadsnelheid aan. Beide verhogingen worden nu in november doorgevoerd. 30 november moet de verhoging dan compleet zijn.

De uploadsnelheid van het Basic pakket gaat van 160 naar 320 kbps, Lite van 64 naar 128 kbps en Extra van 256 naar 640. De prijzen van het adsl blijven gelijk.

Door de snelheidsverhoging vervalt de mogelijkheid tot een dubbele upstream. Dit pakket werd in juni van dit jaar geïntroduceerd. Voor vier euro extra kregen klanten de beschikking over een upload van 256 in plaats van de gebruikelijke 128 kbps. Maar van deze optie werd weinig gebruik gemaakt.

Bronnen:
    http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33611
    http://www.webwereld.nl/nav/trillian?16599

19. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jep net ook gelezen:D ideaal

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk, dat is nog eens goed nieuws voor de mensen met Lite abbo's. De nieuwe specs voor ADSL Lite (384/128) zijn dan voldoende voor Xbox Live. Hoera!

Deel Deze Pagina