Mijn pa wil zo nodig een goedkopere lite internet variant. En ik wil dat eigenlijk niet. ik wil wel op xbox live. Nu las ik dat de snelheid wordt verhoogt. Kan je nu met de lite variant wel op xbox live?
Neem Zonnet Lite word heb ik en is geloof ik op 1 na goedkoopste: 19,95 (na tiscali ofzo). En de snelheden gaan daar ook omhoog naar 382 down 128 up dus dat zit wel goed. Maar nu dat omhoog gaat begin ik dus ineens interesse te krijgen ff een paar vragen/kwesties: Je koopt een starterkit voor 30 euro, toch? Dan heb je nog geen creditcard nodig en dat voor het hele jaar? Ik heb nog iets gehoord dat je dat nog kon verlengen naar een 2e jaar zodat je de eerste 2 jaar geen creditcard nodig hebt, is dit waar? Hoe werkt het nou eigenlijk precies, hoe kunnen ze voorkomen dat je zonder abonnement live gaat?
Ik heb ook een vraag, ik heb dus adsl BASIC van HCC-net, de snelheden daarvan zijn, 1024 kb/s downstream en 128 kb/s upstream, is die upstream niet een beetje laag, want ik hoor verhalen van mensen met maar 256 up en wel 128 down. En als ik ga spelen met lite krijg ik dan een lag?? mzzls Roy
ik bedoel: wordt die 30 euro van die starter kit dan meteen van die rekening afgehaalt? of doe je dat in de winkel contant? sorry voor de onduidelijke vraag
Sorry, old chap. De upload van Lite gaat voorzover mij bekend naar 128kbit en dat is voldoende voor Xbox Live. Ben je nog een beetje ziek?
De starterkit mioet je gewoon in de winkel kopen dus het geld dat je daarvoor moet betalen ben je kwijt. Een starterkit is geen prepaykaart of zoiets.
Het zit zo. als je die starterskt heb gekocht, zit daar een nummertje +headset + 2 demogames bij. het nummertje en je creditcardnummer voer je in op je xbox, dat is zeer goed beveiligd. Het eerste jaar word er dan niks van de CC afgeschreven omdat je immers al die 30 euro voor de starterskit betaald hebt.
ow, ok bedankt, dat is nou nog eens duidelijke uitleg! , nu ik dat stuk van XSN heb gehoord wil ik nog liever Xbox Live, Top Spin ging ik zoiezo al kopen en dan doe ik er Unreal nog bij! edit: toch nog een vraag. Heb je naast die starter kit, breedband verbinding en spellen niks meer nodig? edit 2: ik zie ergens iets staan over een router? waar is dat voor?
Nope, afgezien van de CC (maar dat wist je al) Oh ja je hebt tijd nodig, live is verslavend Ah router, router heb je nodig om je internet te verdelen, dus dat je kan internetten, en xbox live doen tegelijk. Of internet met 4 pc's delen ofzo
Maar ik heb Adsl Basic van Hcc net, ik kan niet vinden wanneer deze versneld moet worden, weet iemand wanneer dit gaat gebeuren?
Kpn meer versnelt dan verwacht Kpn heeft de snelheden hoger gemaakt dan verwacht, ik hem normaal adsl basic en dat had een downstream van 768kbits/s en een upload van 128kbits/s. Het zou naar 1024 kbits/s Down en 160 Up gaan, maar kheb even een testje gedaan op www.speedtest.nl en daar kwam een download 110 kbyte/s en een upload van 30 kbyte/s, dit wil dus zeggen dat de downstream nog steeds 1024 kbits/s is maar dat de upload verhoogd is naar 256 kbits/s, DIT IS GOED NIEUWS !!!! En vanaf welke snelheid kan je hosten als je met 4 man een spel wilt spelen???
Je Kan Nu Met Adsl Lite Op Live !!!! Sinds vandaag zijn de snelheden verhoogd, bij iedereen die KPN heeft ADSL LITE: Download snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s) Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s) ADSL BASIS Download snelheid: 128.0Kbyte/s (1,024.0Kbit/s) Upload snelheid: 40.0Kbyte/s (320.0Kbit/s) DUS JE KAN MET LITE OP XBOX LIVE Hulde voor KPN Hopen dat er meer mensen op live komen, kben nog ff me pa aan het overtuigen dat de creditcard veilig is, en hopen dat ik er in het weekend op zit hopelijk hebben jullie veel aan dit bericht