Als er iets oké is aan MS is het de klantenservice. Al twee maal zonder gezeur, en nog eens heel snel ook een nieuwe controller opgestuurd gekregen omdat mijn oude het begaf. Geen gezeik, binnen een week een nieuwe controller op de deurmat.
Een vraag die ik nog niet gezien heb: Geeft de Xbox ook krassen op andere spellen? Als je geen andere spellen hebt, kun je die wellicht huren bij een videotheek. Dan weet je in ieder geval zeker of het aan je Xdoos ligt of niet..... Maar het is inderdaad een wazig verhaal, je verteld niet veel meer dan dat je vraagt of je nog garantie hebt.....
bij de videotheken he @fableevil: beetje gduld hebben kan nooit kwaad. je post een half uur na je voorgaande post omdat je antwoord wil hebben, wacht maar gewoon tot mensen zin hebben om te antwoorden. de Edit knop bestaat ook nog...dusse...welkom op het forum. het feit dat elke week je xbox of spel kapot hebt zet ik ook vraagtekens bij. members willen je best helpen, mits je genoeg informatie geeft en een duidelijk verhaal verteld @slurpgeit: helemaal met je eens. ontopic: blijf bellen met M$, lekker zeuren totdat ze toegeven.
In Den Bosch heb ik nog nooit xboxspellen bij de videotheken gezien! Welke videotheek ketens verhuren ze dan?
jongens sorry maar ik zal wel ff uitleggen. er zitten dus alleen krassen op op fable omdat hij alleen de laatste tijd raar deed en ik ben best wel fable fan dus heb alleeen dat spel er in gezeten. dus me xbox liep vast, en liep vast, maar na een tijdje stond er 'disc dirty or damaged' (alleen op fable)en toen heb ik pas m$ op gebled en hebben ze me xbox gemaakt. en moest fable meegeven. een paar dagen later belde ze me op dat het spel niet vergoed word en dat vind ik raar omdat die krassen eigelijk door de xbox komen.toch?en nu is mijn vraag aan julie hebben zij gelijk of niet?
hoe weet je zo zeker dat het daardoor komt, mss ben je er wel niet zuinig genoeg mee, of heeft iemand anders gespeeld en de cd zo neergelegd. niet vergoed is niet vergoed, jammer voor jou.
Als zij je Xbox hebben gemaakt, dan weten ze dus dat hij problemen had. Ik vind dat ze je ook gewoon een nieuwe Fable moeten geven. Bij sommige eerste versies van de Xbox maakte de lade ook krassen, en iedereen kreeg toen ook nieuwe spellen terug of tegoedbonnen.
Als je XBOX jonger dan zes maanden is kan je gebruik maken van de omgekeerde bewijslast. Zij dienen met bewijs te komen dat het spel niet beschadigd is door de XBOX. Kunnen ze dat niet moeten ze het spel vergoeden. Als hij ouder dan zes maanden is moet jij aantonen dat je er mee om bent gegaan wat zij noemen 'volgens normaal gebruik'. Dit wordt best lastig om aan te tonen, maar een tikkeltje coulance van de kant van MS kan geen kwaad...
maar hoe zijn me kansen, is het waarschijnlijk dat ik het spel vergoed krijg of is het dag dag tegen je 60 euro
Wat cygnum zegt; na 6 maanden word het moeilijk. Maar wat coulance van MS valt te verwachten.. Je hebt nu nog niet verteld of je fable meegaf in het doosje of in de xboxlade? Als je hem meegegeven hebt in doosje, proberen aan te tonen dat je er voorzichtig mee om bent gaan en net zo lang doorgaan tot ze em vergoeden. Als Microsoft beetje royaal is zullen z ehet op deze manier vast en zeker vergoeden.
ik heb het in een doosje meegeleverd. dus als als ms opbel zijn mijn kansen groot dat ik een nieuw spel krijg. ben een beetje verslaaft op fable
zijn ze nu nog berijkbaar en welk nummer moet ik belle?me broertje had het vorige keer gedaan en hij heb dat boekje mee genomen