Gaan we nu weer on-topic? Ajax je hijackt nu de thread van de threadstarter en dat is niet de bedoeling. We hadden het over de Kruidvat PC.
ik zag hem ook staan.... klinkt best interressant.... een goeie video kaart vind ik niet zo belangrijk, ik game niet zoveel op pc, en als ik dat doe, hoef dat echt niet op de hoogste resolutie....
Das niet waar, die 2800+ kan evenveel als een pentium 2.8ghz met minder moeite... dus eigenlijk kan ie meer
2800+ is een model nummering... waarschijnlijk gaat intel ook model nummering invoegen, om de intel centrino chips beter te verkopen...
als je het mij vraagt kan je beter bij de aldi of lidl een pc kopen deze zijn veel beter. Maar hij is dan ook wel wat duurder bij de aldi of lidl.
Kan ik met deze kaart: nvidia geforce FX5200 8x AGP 128MB een beetje fatsoenlijk Call Of Duty etc spelen? Volgens mij wel, 128 MB lijkt me wel genoeg...
ja, ik denk het wel alleen niet op zn mooist denk ik. dat 128mb heeft niet zo heel veel met de snelheid van de kaart te maken. een ati radeon 9600 256mb is nog altijd slechter dan een ati radeon 9800 128 mb. dus niet alleen op de MB's letten
Ik heb hem ook lekker kaartje hoor! Maar over een (paar) jaar is hij wel verouderd, dan moet je dus een nieuwe kopen...
Binnen een paar jaar? hij begint nu al te verouderen... best matig kaartje hoor, je kan spellen spelen maar hoogstens op medium denk ik...