1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kunnen graphics nog wel beter?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Black FoX, 2 nov 2003.

1. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Dat klopt maar ik heb dit bericht ook niet bevestigd sterker nog ik heb alleen gezegd hoe ik denk over het verloop van de grafics en de Xbox... Een eventuele cancel!

2. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik val je verder ook niet aan ofzo!

maar goed, graphics dus....

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het altijd beter kan, maar dat wij gewoon helemaal nog neit weten wat er beter kan!!Maar dat zal over een verloop van 100 jaar zijn..........Als je eht begrijpt teminste....

4. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik denk dat er wel altijd nieuwe technieken zullen ontstaan die het mogelijk maken de graphics nóg beter te maken. Bij ieder spel, ook al is het nog zo mooi, zie je toch wel altijd puntjes die voor verbetering vatbaar zijn. De vraag blijft alleen; Wordt het ooit zo mooi als de werkelijkheid?
    Als het ooit zo ver komt kan er natuurlijk niks meer verbeterd worden, of toch wel? :{

5. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mooi aan de werkelijkheid?

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    ik denk dat als het later zo mooi word dat het bijna echt word er een wet op komt dat je het bijvoorbeeld call-shaded moet gaan maken.

7. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch niet dat ik het mooi vind? :{
    Ik bedoel het meer in de zin van; Worden de graphics ooit zo goed (ik gebruikte mooi) als de werkelijkheid, dus net als een film...

8. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie van totaal fotorealistische beelden(en het er eventueel in rondlopen bij een virtual reality console?,al dan niet"ingeplugd"),is dat het menselijke tekortkomingen kan compenseren zoals games dat nu ook al in meer of mindere mate doen(avontuur,speciale krachten noem maar op etc).stel je loopt over 20 jaar rond in je VR console en je kan in het echte leven geen vriendin krijgen,dan kan dat daar in die VR wereld misschien wel,of misschien dat er mensen met verschillende fobien geholpen kunnen worden door bijvoorbeeld bij iemand met hoogtevrees diegene heel langzaam de diepte in te laten zakken,om hem/haar zo aan diepte te laten wennen,of om een moordenaar daar te laten moorden in plaats van in het echte leven haha.Maar als dit dan wordt gehackt blijf je misschien wel in het spel hangen,een soort matrix situatie dus.....

9. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    ok, snapte ik niet ;)

10. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel een tricky situation zijn dan. Behalve voor de mensen die misschien liever in die fantasiewereld willen leven dan in het echte leven.

11. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan het nog beter, 5 jaar geleden dacht men ook dat de graphics niet meer beter konden. Moet je de games van nu zien!!

Ik denk wel dat je steeds meer in de game zal komen te zitten... Gewoon afwachten wat we allemaal op ons bordje zullen krijgen:)

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Graphics worden natuurlijk steeds beter. Later word alles volgens mij net filmkwaliteit. Gewoon levensechte beelden of misschien zelfs wel zo'n 3D-bril geoptimaliseerd, virtual reality:)
    Onze kinderen hebben maar geluk:+

13. vvv-venlo

vvv-venlo Guest

hoezow..levensecht? man ..die grapichs kunne zeker 10 x beter, even geduld..10 jaar ofzow...dan is het pas levensecht ..

14. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Pas wanneer spellen de grafische kwaliteit hebben als in Final Fantasy: The Spirits Within of Shrek of andere FMV . Dat is nog lang niet. Hoewel spellen als Half-life 2 en Doom 3 al enigzins in de richting kunnen komen. Misschien X-box 3 of PS4.

15. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat voor zulke kwaliteit als die CGI films tonen, we allang 8 jaar of meer verder zijn. En ik hoop dat spellen dan echt een horror sfeer kunnen neerzetten, want de horror-spellen van nu kunnen me niet bang krijgen al heb ik alle horror-spellen gespeelt zoals Resident Evil, Silent Hill en Dino Crisis. Ik ben dan ook benieuwd hoe deze spellen zich ontwikkelen van spellen naar interactive films :D

16. DonScorpion

DonScorpion Guest

5 jaar geleden dacht ik dat het niet mooier kon met gran turismo, als ik nu naar die game kijk barst ik in tranen uit. Alles wordt sneller, mooier en beter dat is de gewoon de techniek. Over een aantal jaren denk ik ook dat de graphics zo mooi zijn dat het fotorealisme bereikt is.

17. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik vind de graphics van tegenwoordig echt goed, om fotorealistisch beeld te krijgen koop ik geen concole. Waar het vor mij vooral om gaat is dat de game soepel loopt in combinatie met mooie graphs. En om in een realistische wereld met een vr helm rond te lopen vind ik iets te Matrix. En ja de graph kunen altijd beter maar mak er dan iets moois van en niet iets realistisch want dat zie ik al elke dag

18. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Is een beetje een opsom topic geworden geloof ik. :)

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dit is verreweg geen opsomtopic :confused: Er is zelfs niks om op te sommen :{
    Daarbij is het niet de bedoeling dat je de wannab-mod gaat uithangen, helemaal al niet als je niet weet waar je het over hebt.

20. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt een tijd waarbij het niet meer om de gfx gaat maar juist om meer mogelijkheden dalijk kunnen de gfx echt niet veel beter dus zou het meer gaan om de console zelf bijv de beste online mogelijkheid en natuurlijk om de games.

Deel Deze Pagina