Kunnen graphics nog wel beter?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Black FoX, 2 nov 2003.

1. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve dat iedereen hetzelfde zegt, naja, niet iedereen, maar voor een groot gedeelte wel.
    Maar tis al goed hoor. :)

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat (aan de hand van het 600mb filmpje v.d. E3 dan ;)) Half-Life 2 toch wel errug dichtbij de realiteit komt qua graphics. Ik bedoel KIJK DAN! Dat is toch te mooi voor woorden? (En nee, ik denk ook niet dat de xbox het egt aankan, want de minimale systeemeisen zijn 700mhz en dat heeft de xbox nét.)

3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de max bereikt is gaat men kicken op levels (Far Cry)van weet ik hoe groot of 100000 man in 3d tegelijk in beeld.

P.S ik hoop de de box half-life 2kan draaien maar ik denk het niet anngezien de ati9800 waar de e-3 demo op draaide veel moeite met alles had,en wij een aangepaste geforce 3 in onzebox hebben zitten:'-(

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zullen grafics altijd blijven verbeteren, totdat je met een virtual reality bril gewoon de werkelijk kan zien. Of gewoon op je beeldscherm. Anders zou de ict sector aardig de klos zijn als dit al de beste grafics zijn. Zij moeten tenslotte steeds betere systemen maken

5. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Wat me heel top qua graphics lijkt, als ze een game kunnnen maken zoals de introfilmpjes van een spel zijn. Dat zit er heel gelikt en mooi uit. :)

6. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, de introfilmpjes zien er bijna altijd beter uit dan het spel.
    Natuurlijk ook heel logisch.....

Als ze dat kunnen zijn ze alweer een stuk verder in de buurt van fotorealisme.

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je het over een gewone 9800 of de 9800 XT?

De XT Kan dat soort GFX nl. wel aan ;)

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Fotorealisme in games? Lijkt me zeker haalbaar! Alleen zal dat nog wel een tijdje duren, het is immers zo moeilijk om bijvoorbeeld mensenhuid goed te animeren. En daar komt nog bij: wat is fotorealisme? De meeste onderwerpen in games gaan over cyberoorlogen en andere niet bestaande onderwerpen. Kijk bijvoorbeeld naar HALO: heb jij ooit wel eens een grunt of een elite gezien? Dus fotorealisme is in principe ook maar een gimmick :)

9. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij hoeft het allemaal niet mooier in gpx dan in bijv. Half-Life 2, ik heb liever dingen als grote (dan ook echt grote) oorlogen op me scherm ofzo.
    En VR lijkt me ook wel cool, maar ingepluged zitten in iets hoef ik niet, ik geloof niet eens dat het mogelijk is(dat je geest in een speel wereld zit(ik bedoel hier een computer speel wereld)), ik weet niet of iemand hier dingen kent als astraal projecteren/out of body experiences, maar dan kom je zeg maar met je geest uit je lichaam. Hoe wil je zoiets nou aan een apparaat aansluiten, je hersenen zouden er misschien welaan vast gemaakt kunnen worden, maar volgens mij kan dat nog heel erg lang duren voor zoiets lukt, en dan leven wij ook niet meer denk ik.

Wat trouwens ook leuk is is gewoon fantaseren over een game of zelf een game in gedachten, als je dat goed kan dan kan je je daar meer inleven dan in een game en het ook meer voelen. ;)

Maja games kunnen altijd verbetering gebruiken dus zoveel hebben we niet te vrezen(dat het niet beter kan).O-) :)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hehehe, ik voorzie hier een begin van een bepaalde film (the matrix anyone?). eerst leveren we onze geest over aan een apparaat opm een bepaalde belevenis te kunnen ervaren, verviolgens neemt de machine bezit van ons. Oooooh scary! :D

11. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK vraag me af of het wel nuttig is om betere grafics te hebben. Ik zit dus niet te wachten op unreal in een mooier jasje. Games moet gewoon uitgebreider worden ipv mooier. Zelfs in de meest toonaangevende rpg kun je met ongeveer 90% van de mannetjes niet praten. Bijna elk spel is enorm linear en zelfs spellen die geroemd worden om hun vrijheid zijn echter zeer beperkt. Wat heb je nou liever een mooiere morowind of een soepel lopende morowind?

Wie zit er op mooiere fpsjes te wachten. Wil je niet liever een beter verhaal. Meer tegenstanders die je op realistisch benaderen. Het lijkt me leuk als ze de toekomstige fps wat rpg elementen geven. Ik bedoel dat je bv in de sp skillpoints kunt verdienen en die naar eigeninzicht kunt verdelen. Zodat je mannetje misschien wat sneller kan lopen of iets sterker wordt zodat ie meer ammo kan dragen. Verder zou het leuk zijn als je verschillende kevlar vestjes kan vinden.

ach wat boeit ut ook met mooiere gfx ben ik ook vast tevreden

12. vagegast112

vagegast112 Ajax rulesss

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat graphics nog beter moeten bij sommige spellen beter kan haast niet

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Naarmate de specs van stand alone pc's toenemen zal het 'realiteitsgehalte' van games alleen maar toenemen. Wees nou eens eerlijk, Duke Nukem 3D zou je nu toch ook niet meer kopen ondanks het feit dat het een topgame is? Het is niet alleen omdat pc's een betere grafische details aankunnen, het is ook een concurrerend middel voor gamedevelopers.

14. DonScorpion

DonScorpion Guest

Het is niet alleen omdat pc's een betere grafische details aankunnen, het is ook een concurrerend middel voor gamedevelopers.

Helemaal mee eens :D

15. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Games worden meteen afgerekend door de gamesbladen als de GFX minder zijn.

Dan krijg je van die opmerkingen van:
    "Als dit voor de PS1 was uitgebracht was ik tevreden, maar dit is de xbox/gamecube/playstation 2 niet waardig."

Developers moeten de graphics wel hoog houden....

Deel Deze Pagina