1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kunnen moderatoren ook te ver gaan, en daardoor dit forum verpesten.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Toyota Yaris, 14 nov 2003.

1. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    je hebt nix fouts gedaan... juist tegengestelde toch?

anyway..
    toen ik een 'newbie' was, heb ik een thread gestart.. maar ik had dus een paar dingen fout gedaan.. toen had Fardo me geholpen..
    super aardig! als het een iets andere reactie was geweest zou ik dan al stoppen met surfen op xbw!
    ik was toen dus nieuw op t forum enz.

gewoon aardig blijven doen dus ;)

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Oh ja, fout gelezen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Huh ... heb jij ooit iets fout gedaan :cool: ... en ben ik wel eens aardig? Kan het bijna niet geloven :D

4. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ach ik weet het niet... geen energie meer om boos te doen toen??? :cool:
    wat een geluk had ik dan zeg!
    iig dat was je dus wel.. ;)
    en jah ook mensen zoals ik, kunnen ooit in de fout gaan.O-)

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ach welnee. Denk je nou echt dat ik de hele dag ga zitten zoeken of Toyota Yaris iets goed of fout doet?

Laat me je eens wakker schudden. De wereld draait om de zon!

Jij bent als gebruiker niet meer en niet minder belangrijk dan elk ander en ik ga echt niet de hele dag zitten onthouden wie er wel of niet "teruggepakt" moet worden. Ik heb wel wat anders te doen. Als ik je post delete omdat ie offtopic is dan heb ik minder dan twee seconden daarna je naam alweer vergeten. Jouw gevoel dat ik jou aan het zoeken ben is in elk geval onterecht, want daar houd ik me niet mee bezig. Ik zie er bovendien helemaal geen reden toe.

Kortom: Ik vind je reaktie overtrokken.

Vervolgens ga je nog eens persoonlijk reageren; iets wat ik beneden peil vind. Als je een probleem met mijn modereren hebt dan moet je op normale manier melden dat je een probleem hebt. Zinsnedes als "Meneer Pejannl zal me wel een ban geven" en dergelijke zijn eerstens nergens op gebaseerd en dienen tweedens nergens anders toe dan wat stemming te maken.

Volkomen onnodig. Dus volg dit advies eens op:
    Een van de eenvoudigste wijzen om wat respect voor elkaar te tonen is het correct spellen van iemand's naam.

Met vriendelijke en welgemeende groeten,

Pejannl.

6. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Pejannl,

Je heb niet echt de makkelijkste (maar zeker wel een originele) naam dus vandaar ik me vertypt hebt, maar evengoed mijn excuses voor mijn fout als je dat erg vervelend vind. Je mag trouwens best een type foutje maken in mijn naam als dit per ongeluk zou gebeuren vind ik dat echt geen probleem en sowieso niet respectloos. Er zijn andere dingen die ik veel respectlozer vind maar dat heb ik inmiddels al een aantal keren aangegeven en ik wil zo weinig mogelijk in herhaling vallen.

Ikzelf vind het echter wel dat ik het recht heb om persoonlijk te reageren als iemand (in dit geval jij dus) in mijn ogen (en zoals ik al een paar keer heb gemeld: blijkbaar ook in de ogen van vele andere posters) zelf mensen heel vaak persoonlijk raakt door je, hoe zal ik het zeggen?.., interessante woordkeuzes en zinsbouw om mensen mede te delen dat ze een vergissing of een foute keuze hebben begaan.

Ik ben het wel met je eens dat ik stemming hebt gemaakt. Dit heb ik gedaan omdat ik het idee had dat je bewust danwel onbewust af en toe niet echt aardig overkomt. Daar kun je je dan wel onjuist over bejegend voelen maar net dat gevoel geef je ook heel vaak andere mensen. Niet leuk dus. Kijk je hoeft niet je hele manier van schrijven aan te passen, als je gelijk hebt dan heb je het, maar probeer het soms eens op een andere manier te zeggen. Daar reageren de meeste mensen toch beter op.

En ik moet toch erg vergissen dat de opeenvolging van bepaalde gebeurtenissen en acties van jouw kant de laatste dagen, niets te maken zouden hebben met een bepaald gevoel van ergernis die jij ten opzichte van mijn acties hebt/had en ik vice versa ten opzicht van de jouwe. Voor de rest heb ik veel respect voor jouw technische kennis en al het werk dat je blijkbaar in dit forum steekt. Verder hoop ik dat ik nog vanalles van jou kan opsteken (vooral met betrekking tot je ervaring met bepaalde types consumenten routers) en jij van de posters (me included) op dit forum.

Hopelijk gaan we nu een plezierig en goed weekend tegenmoet. En heeft dit negatieve gedoe hopelijk wel tot resultaat tot een (nog) respectvollere (ja, daar is dat woord weer :D) omgang tussen de moderators en de posters.

Ook met vriendelijke en welgemeende groeten,

Toyota Yaris

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je vergist je dan inderdaad want ik heb niets tegen jou. Nul, noppes, nada.

Als er twee akties van mij tegen jou kort op elkaar gevolgd zijn dan is dat een onfortuinlijk toeval, maar er is zeker geen sprake van bewust "zoeken" naar een mogelijkheid om jou "te pakken" of "te kijk te zetten".

Zullen we het hier dan verder bij laten?

8. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed dan laten we het hierbij.

GRTZ Toyota Yaris

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil wel ff zeggen dat Toyota Yaris gelijk had met jouw/uw (;)) woordkeuze. Ik had een poosje geleden een post gedaan in een thread waarop jij een antwoord gaf (niks mis mee). Toen had ik je daarna een pm gestuurd (waar ik tevens heel wat werk aan heb gehad). Waarin ik een vraag stuurde over mijn netwerkkaart, ik dacht, dan krijg ik een antwoord terug, want het paste niet echt in een thread, en om daar nou een hele thread voor aan te maken.

Maar nee hoor, ik kreeg geen antwoord op mijn vraag maar dit antwoord:
    "Perfect! Die vraag past uitstekend in ons forum, dus stel hem daar!"
    Dan denk ik we ff...je had me tenminste ff kunnen vertellen wat het antwoord op mijn vraag was. Want dat had zeker niet lang gehoeven. En ik had mijn pm niet opgeslagen (achteraf dom, maar je verwacht meestal een antwoord), dus had ik geen zin meer om het in een thread te posten.

Ik weet niet precies waarom ik dit allemaal typ, maar wil toch ff laten blijken dat er zeker wat aan je taalgebruik gedaan kan/moet worden. Want het is niet leuk om op deze manier benaderd te worden. Het zou ook op een "normalere" manier kunnen :)

Grtz Blokkie

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja ... ik beantwoord pm's ook zelden ... ;) ... Alle vragen kunnen in het forum gesteld worden... er bestaan geen domme vragen ... alleen domme antwoorden ... een vraag over een netwerk kaart past bijv. goed in de ICS thread

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik jouw privé vraag beantwoord had dan had jij hem nooit in het forum gezet en dan heeft niemand er wat aan behalve jij alleen. En ik weiger om gratis privé support aan vreemden te geven.

Als je privé hulp wilt vind ik dat prima, maar dan stuur je maar een bestelformulier naar mijn werkgever.

Als die vraag voor jou niet belangrijk genoeg is om twee keer te tikken, waarom moet ie dan wel voor mij belangrijk genoeg zijn dat ik moeite doe om er antwoord op te geven? Daar begrijp ik helemaal niets van.

Tip: Mijn werkgever rekent €1200 per dag. Helaas niet allemaal voor mij... :'-(

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Offtopic:
    Ik ken nog zo'n werkgever ... het is gewoon oneerlijk hoe IT slaven tegenwoordig worden behandeld... Ik heb net genoeg geld om xbox spelletjes te kopen ... :'-(

Ontopic:
    Jeb kennis moet je delen ... anders blijven we uitleggen (vandaar dat de centrale topic's in live en networking zo goed werken) Veel mensen vinden daar hun oplossing ... zonder dat wij nog aan de pas komen ... Kennismanagement noemen we dat *)

13. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

sorry maar dat vind ik echt overdreven..

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik poste dat daarnet niet omdat ik zo graag het antwoord (nog) wil(de). Maar om een voorbeeld te geven van verkeerd taalgebruik, waar Toyota Yaris ook last van had. Als je op een normale manier antwoord had gegeven zal ik het niet zo erg vinden, maar op deze manier communiceren vind ik wel erg laag. Het komt gewoon hard en bot over (wat natuurlijk niet zo bedoelt is) :{

p.s: Terwijl ik nog steeds niet snap wat voor een moeite het is om een vraag te beantwoorden. Ik vraag het niet voor niets via pm, anders had ik het wel in de thread gepost :{

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    en zelfs dan dringt de boodschap nog steeds niet door....

16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Hehehe, domme users he meneer Pejangel :)

Nee maar ff serieus die mods zitten hier ook voor hun lol hoor, het is niet hun werk ofzo, tis allemaal vrijwillig. Dus vind ik he ook logisch dat ze niet iedere prive vraag beantwoorden. wees blij als ze je willen helpen. Bovendien als je je vraag in een forum neerzet kunnen ook andere mensen met "verstand van zaken reageren".

Deel Deze Pagina