Ik vind dat als je naar de console's zelf kijkt dat de PS2 van een betere kwaliteit is. Vooral die stukken glimmend plastic bij de xbox aan de zijkant zien er zooo nep en zwak uit.
Kweenie hoor, maar als ik aan et gamen ben, dan kijk ik meer naar m'n tv dan naar me xbox hoorzzzz (niet dat uiterlijk geen rol speelt, maar bij mij wel een dermate kleine.)
Nee maar het ziet er zo zwak uit /Mod Dat zei je net ook al... Geef je post eens wat meer inhoud door andere argumenten te geven waarom een Xbox er zo zwak uitziet... Gewijzigt door Dioga
mijn xbox heeft zich verstopt, hij vind zichzelf niet leuk, toen vroeg hij aan me of ie onder het bureau mocht staan, dat vond ik wel goed
waarom moet een console zo geweldig sterk zijn, ik weet niet wat jer er allemaal mee wilt doen, maar dat ding is bedoelt om te GAMEN. de ps2 en xbox zijn beide zodanig sterk dat ze niet zo uit mekaar valle, verder boeit het tog niet
'het voelt allemaal zo lekker stevig aan' wat doe je met dat ding???? zit je 'm de hele dag te betasten ofzo?