1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809



    [​IMG]

    ~~
    Platforms
    Xbox 360/Playstation 3
    ~
    Uitgever
    Rockstar Games
    ~
    Developer
    Team Bondi
    ~
    Genre
    Adventure/Detective Free Roam
    ~
    Release datum
    20 mei 2011
    ~~

    [​IMG]


    [​IMG]

    Los Angeles, 1947.
    Amid the post-war boom of Hollywood's Golden Age, Cole Phelps is an LAPD detective thrown headfirst into a city drowning in its own success. Corruption is rampant, the drug trade is exploding, and murder rates are at an all-time high. In his fight to climb the ranks and do what’s right, Phelps must unravel the truth behind a string of arson attacks, racketeering conspiracies and brutal murders, battling the L.A. underworld and even members of his own department to uncover a secret that could shake the city to its rotten core.

    Using groundbreaking new animation technology that captures every nuance of an actor's facial performance in astonishing detail, L.A. Noire is a violent crime thriller that blends breathtaking action with true detective work to deliver an unprecedented interactive experience. Search for clues, chase down suspects and interrogate witnesses as you struggle to find the truth in a city where everyone has something to hide.

    Developed by Team Bondi in conjunction with Rockstar Games, L.A. Noire is now available for PlayStation®3 and Xbox 360® in North America and arrives May 20th 2011 in Europe.



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Art:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]










    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Yeuh nieuwe game van Rockstar! Technologie qua gezicht animaties zien er al 'next generation' uit. Detective Fii en de andere XBW'ers zullen er voor zorgen dat je 's nachts rustig kan slapen en gekke Henkie de gevangenis in gaat!

    [​IMG]
    [​IMG]

     
  2. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony: Firmware niet de oorzaak van problemen L.A Noire (PS3, X360)

    Nieuws | 19 mei 2011 - De bewering dat de PlayStation 3 oververhit zou raken door firmware 3.61 klopt niet. Dat zegt Sony in reactie op berichten op de website van Rockstar Games dat dit het geval zou zijn.

    "Zoals met iedere release van een systeemupdate, zullen we onvermijdelijk te maken krijgen met een klein aantal gebruikers van wie de spelcomputer kapotgaat na het updaten van hun spelcomputer", legt Sony uit. Er is echter geen structureel probleem met de firmware en de problemen die Rockstar bespreekt op zijn website zijn het gevolg van een fout in de game, niet van een fout van Sony.

    De klantenservice van Rockstar Games schreef eerder vandaag dat oudere modellen van de PlayStation 3 vastlopen, zichzelf uitschakelen of in het ergste geval zelfs de geest geven. De klantenservice had hierover een bericht geplaatst op de website van L.A. Noire nadat verschillende gamers problemen zouden hebben ervaren tijdens het spelen van de game. Rockstar heeft alle verwijzingen naar firmware 3.61 inmiddels echter van zijn website verwijderd.

    "Rockstar heeft zijn sectie voor veelgestelde vragen geüpdatet op dit punt en hebben toegegeven dat het een probleem is met hun nieuwste game L.A. Noire en bieden een tijdelijke oplossing aan", zegt Sony. "Daarnaast moet ook opgemerkt worden dat het probleem met deze game niet alleen voorkomt op PlayStation 3, maar ook op [Xbox 360]."
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Is het nu wel zo slim om nu al een nieuwe topic te openen? Krijgen we dadelijk weer 10+ pagina's met ik heb de game! En daar en daar heb ik em gespot! :')

    Maakt niet echt een goede opening van dit topic lijkt me. :+
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik las net dat veel mensen vinden dat de stad er net zo goed niet in had kunnen zitten, toch wel jammer dan.

    Verder wordt het een beetje vergeleken met Phoenix Wright, en dat is dan wel weer top. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    VERKOOP IS BEGONNEN.

    Heb de game inmiddels ook binnen.
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hier hebben we geen mail gekregen hoor. ( V&D )
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:Lol ik krijg gewoon een DLC code van zavvi terwijl ik hem gecanceld heb
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost de game bij Bart-Smit? Overal het zelfde?
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou wil ik niet zeiken, maar de MM Alexandrium dacht daar rond 15:00u nog heel anders over :+
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game sinds gisteren en ben helemaal hooked haha.
    De stad heb je idd niet veel nodig omdat je steeds van punt naar punt rijdt.
    Verder is het ondervragen wat lastig om de juiste veronderstelling te maken (true-doubt-lie) en dat kan het onderzoek en de uiteindelijke score erg drukken.

    Verder is het gewoon erg leuk om de onderzoeken te doen en clue's te vinden , al is het wel vaak een beetje het zelfde.
    Meestal hebben ze wel een portomonee bij zich of iets wat meteen een aanknopingspunt is.

    Het is wel verder wel een dikke aanrader! :)
     
  12. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom vroeg ik dus al, hoe kom je erbij... Want het is nog niet zeker
     
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb de game ook net opgehaald voor 40 euro bij eplaza . de a slip of the tongue en de soundtrack en kreeg nog iets van sharpshooter dr bij :thumbs:

    als jullie foto willen van game+bon . prima maar meld hier dan ff een gratis site waar ik de foto kan uploaden .
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  14. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Free recordshop in Haarlem (grote houtstraat) verkoopt hem ook ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Liep de FRS uit en toen kregen zei net het mailtje binnen. Na een bezoek aan een kledingzaak alsnog opgehaald, was dus nog in de buurt. ze wilden met nog terug roepen. Ga gewoon naar de zaak die je wilt en zeg dat FRS en GM al volop verkopen. Klaar, probleem opgelost. ;)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    You where saying?:+
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Enige co-op mogelijkheden in deze game?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nope, SP only
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat dit de volgende fase is zou wel vet zijn als je een coop had de ene detective en de andere de dader. \o/

    Lijkt mij erg leuk zo een optie
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Spel heb ik nu erg vet! Het is igg wel de moeilijkste spel wat ik ook gespeeld hebt op Detective gebied.
    In het begin stoort het filmpje (Frame rate) problemen. Later in het spel wordt het nog erger, hopelijk komt hier een patch voor?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina