1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Je bedoelt het stuk direct na Disc 2?

[SPOILER1]De vrouw zingt in de bar terwijl Phelps toekijkt vanaf een tafeltje, vervolgens start "The Golden Butterfly". Duut nog geen tien seconden.[/SPOILER1]

Je hebt dus niets gemist.

Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, een paar pagina's geleden had ik wat vragen gesteld. En ik heb perfecte antwoorden gehad, en hebben mij helemaal in la noire style gebracht. Precies wat ik graag wilde horen.

Ik ga hem wel halen, na mijn vakantie.

En dat het zo snel gaat met de pagina's zonder posts over bugs te lezen zegt al wel genoeg: dit is gewoon een retevette game.

Bedankt voor de snelle en kundige antwoorden. Veel plezier iedereen, na de vakantie schuif ik weer aan in dit topic.

cheers

3. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over 'The Golden Butterfly' case:
    [SPOILER1]
    Ik heb alle 12 de clues, en alle 15 vragen goed. Toch is de Captian teleurgesteld in mij en mag ik voorlopig alleen nog maar streetcrimes doen? :confused:[/SPOILER1]

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe save je eigenlijk?

5. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2

Hmm komt denk ik omdat hij wou dat er iemand anders voor de moord zou opdraaien :)

6. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Gaat automatisch, rechtsonder in je scherm staat wanneer de game saved.

7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Het maakt wel uit hoor! Als je weinig zaken goed hebt krijg je er veel minder experience / intuition punten voor. Ik snap dat qua gameplay-mechanic het niet helemaal logisch is maar voor de voldoening scheelt het wel!

8. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik ook, maar vond het wel vreemd dat hij steeds weer over de Dahlia begint. Kreeg trouwens meteen weer een nieuwe case, dus dat klopte niet helemaal.

Edit: ik dacht eigenlijk dat de Landmarks nog een toegevoegde waarde hadden, maar je kunt volgens mij nergens echt naar binnen?

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    had ik ook :p
    [SPOILER1]Zeker de man aangewezen als schuldige?[/SPOILER1]

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga nu net een groot restaurant binnen, ga ik tegenover iemand zitten en druk op (X) , dan begint die gast/vrouw iets tegen je te zeggen, lachen is dat zeg. Ook leuk om te zien dat ook bij de NPCs de gezichten zo realistisch zijn. Je hebt voor de missies er helemaal niks aan dat je op bankjes kan zitten en tegen mensen wat zeggen maar het voegt absoluut wel iets toe, leuk hoor.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hahahhahahahhahahaha :lol:
    Ik liep net door het politiegebouw heen, bots tegen een vrouw op en me poppetje smeet er met een armduw zo tegen een muur _O_ geweldig!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Was dat een foutje of moest dat gebeuren? :)

Want gisteren had ik in de begin missie dat ik een trap opliep en mijn partner volgde mij, vervolgens toen ik weer naar beneden wilde bleef hij gewoon staan en veroerde geen fin. Ik moest de hele tijd tegen hem oprennen om hem te laten bewegen stukje bij beetje , echt fucking ergenis. Het is niet zoals RDR en GTA IV dat het poppetje dan weg beweegt of op de grond valt.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik neem aan dat er in elke case een krantenartikel te vinden is vanaf dat je bij de traffic politie zit? Tot nu toe alles gevonden dan. :cool:

Je kan ook in veel gebouwen, erg tof! Net lekker rond zitten lopen in Union Station. Echt tof gedaan allemaal!

14. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Er zijn meer cases dan kranten, maar de kranten zul je inderdaad alleen in de cases vinden en er is geen enkele case met twee kranten, het is er altijd maar één.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan ga ik een beetje freeroamen nu, ik ben tot nu toe alleen nog in een gunstore,shoestore, en restaurant geweest. Hoe kom je er trouwens achter wat allemaal secret cars zijn?

Trouwens ik liep net op een vrouw af buiten en drukte op (X) en dacht dat ze wat zou zeggen maar Cole gaf haar gewoon een zet, dus wat Drolletje net had is dus gewoon mogelijk, je kunt vrouwen een zet verkopen...altijd leuk!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Op je map zie je allemaal vraag teken icoontjes, dat zijn secret cars. Hoe hoger je level hoe meer er van die dingen unlocken op je map dacht ik.

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zitten er een beetje coole wapens in eigenlijk?

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha ik dacht dat het een foutje was 8)
    Haar duwen was in iedergeval geen opzet ofzo

@Fiasco: nee de eerste case (met het moordwapen op het dak) is al de eerste krant. daarna 3 bij traffic en 2 bij homocide.
    Verder ben ik nog niet..

edit:
    thompson, shotgun, M1 garand en pistool tot nu toe tegengekomen. 1 outfit die je krijgt als je bij de rockstar social club zit, beschrijft ook een BAR.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nice dat er dan wellicht ook een BAR inzit, Thommie Gun is standaard dat die er in zit natuurlijk. :9

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Om die paar keer te gebruiken? :+

Het is niet GTA. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina