1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vertrouw op me pistool gewoon. Of soms me shotgun die ik uit de kofferbak pak. ;)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tot nu toe erg leuk. En weer erg mooie graphics, zeker voor zo'n free roaming game. Erg straks. Gezichten en uitdrukkingen zijn echt super. Als je in je evidence boeke aan het lezen bent en dan even subject bekijkt met (RS).

    Voet chases zijn wel gaaf, soms wat onhandig als cole niet ergen snel overheen wil, maar toch.

    Wat kun je met die hidden cars? Ik ben er naar 1 toegegaan en dan? kun je die later ergens uitzoeken ofzo? Soort van garage?

    En kun je beter zelf rijden of je partner laten rijden ?
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hidden cars kan je later weer terug naar toe gaan als je daar zin in hebt. Er is geen algemene garage.
    Je kan beter zelf rijden, ik vind het leuker, je ziet meer van de stad, je unlockt landmarks als je er langsrijdt en je hebt ook een achievement om 196 miles te rijden.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal zelf rijden. Je leert de stad beter kennen en je ziet dan Landmarks die je later nodig hebt. Als je partner rijdt mis je een beetje sfeer imo. Maar het is wel goed voor de case points als je partner rijdt want dan kan je geen schade maken. Maar dan kan jezelf ook vermijden als je zelf rijdt en oplet. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    De M1 in deze game. Geweldig dat die erin zit. _O_
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    WTF ik reed net de grond in :+
    bij de 1e missie nadat je de 2e disk er in moet doen.
    bleef een tijdje vallen en ging dood. kom ik in de 2e poging weer staat er ineens een heel speeltoestel en een zandbak. :+
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Man o man.. wat een game.

    Het is erg verfrissend om gewoon eens in een rustig tempo je brein te gebruiken, naast het nodige ren/rijden/en schietwerk.. en hoe mooi en groot is die stad? Natuurlijk zou het mooi zijn als er net iets meer te doen was dan autos vinden, films en landmarks (Naked city DLC bevat trouwens 20 badges over de stad verspreid, nice!) maar het is echt weer eens een origineel en verfrissend spel! Geen over de top BS en een traag nietszeggend verhaallijntje met loze karakters.. nee, echt het tegenovergestelde van dat alles.. geniaal!
     
  8. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in case 10 of 11 en vind het echt geniaal tot nu toe. De sfeer, personages, de (interieuren van de) vele huizen, bars etc. waar je in terecht komt geven mij het gevoel dat ik echt in de jaren 40 rondloop :)

    En er zitten gelukkig af en toe ook nog typische Rockstar momentjes tussen [SPOILER1](bv de man die met een masker op en schreeuwend de deur open doet terwijl je net heel serieus bezig bent :+[/SPOILER1]

    Daarnaast is de stad echt ongelooflijk groot, ik denk dat ik tot nu toe alleen maar in het oostelijke gedeelte heb gespeeld (incl freeroam en verkennen etc.).

    Totaal geen last van framedrops, speelt prima (PS3 versie).

    Enige minpuntjes vind ik de map, de landmarks en secret vehicles zijn allemaal in het wit weergegeven. Lastig zoeken op een wit zwarte kaart :p
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Woow :eek: Gewoon een heel kunstmuseum waar je binnen kan lopen. Sweet!
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  11. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik freeroamen o_O
    Kan namelijk de optie niet zien... althans niet vinden
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    in het menu Cases kiezen dan het middelste mapje en dan de onderste ;)
     
  13. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels op 43 procent van het spel, in een woord geweldig. Hoe verder je in het verhaal raakt hoe meer de puzzel op zijn plaats valt.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo. "Please insert disc 2" :) Ga gelijk disc 2 en 3 maar even installeren nu. #duurtlang

    Geweldig spel tot nu toe!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan dan nog niet freeroam doen denk ik, want bij cases heb ik gewoon twee mappen: Patrol desk en Traffic desk, verder niks.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je die map Traffic Desk opent, zie je de cases in die Desk die je (opnieuw) kan doen. Onderaan staat "Free Roam".
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net mijn eerste case als detective gedaan. Overal alle clues gepakt (totdat het muziekje stopt) en bij het eindscherm staat dat ik van de clues heb gemist. uuuuuh ?

    Best pittig ook. Soms heb ik alle vragen goed, dan weer bak ik er niks van :)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nou ik meen het serieus, hier staat echt nergens free roam. Ik heb ze allebei gecheckt en ik zie ook alle cases staan maar free roam staat er gewoon echt niet bij :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zie het ja. Dan moet je misschien nog even doorspelen. Misschien dat je Free Roam pas unlocked aan het einde van die Desk?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk inderdaad dat dat het is :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina