L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ben met door RDR en LAN heel erg blij dat Rockstar etc ervoor hebben gekozen niet alleen GTA als geesteskindje te houden. Had laatst GTA IV er even in met een heel oude save van mij. Wat een baggergame vergeleken bij RDR bijvoorbeeld. Ik zal LAN er dan even niet bijhalen omdat dat wat mij betreft een heel ander verhaal is. Persoonlijk moet ik zeggen dat Rockstar gewoon zo door moet gaan en die GTA mag van mij wel een jaar of wat wachten nog. Meer van dit soort games vind ik echt prima.

Moet trouwens ook wel bekennen dat ik het autorijden in de game echt heerlijk vind i.t.t. The Godfather of eerdere GTA spellen. Het gaat in mijn ogen precies zoals ik het hebben wil. Niet dat je dat je dus met een pick up truck een idiote snelheid kan halen zoals in eerder genoemde games. Topspel, echt.

2. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Yup, ik had precies hetzelfde... Beetje weird. Ik dacht nl dat Hugo het eerder zou zijn dan Eli (Chrysler autokruk) of dat het op zn minst qua sterren niks uit zou moeten maken. Ach, en je weet dat geen van beide het heeft gedaan. Tenminste, ik denk dat er zeker een rode draad loopt door die moorden. Bij de vorige case lagen de moordwapens ook wel erg open en bloot in een doos; vertrouw er niks van :p

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het rijden in Noire echt irritant. Geef mij maar het rijsysteem uit GTA IV, die was zoveel fijner! :9

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vind ik ook. Grootste minpunt in deze game. Vaak ook geen zin om te free roamen want het rijd zo KUT.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het prima eigenlijk. Rijdt zoals in elke Free Roam game.
    Niet zo als GTA helaas maar een stuk beter dan Mafia.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mafia 2 rijdt echt wel 360x beter dan L.A. Noire :p De auto's in Noire zwieberen maar wat over de weg..

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het prima rijden eigenlijk. Totaal geen last van.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Werkt gewoon goed, totaal geen problemen mee en meteen onder de knie. Niet zo realistisch als GTA, maar ook niet zo kut als een Saints Row bijvoorbeeld. Gewoon goed!

Nu aan het begin van The Studio Secretary Murder en eindelijk begint het een geheel te worden met voorgaande cases. Ben benieuwd want heb elke keer het gevoel dat ik niet met zekerheid kan zeggen dat het echt een dader is in voorgaande cases.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vind het ook prima rijden. Zijn ook 40ies cars he. Die hadden nog geen traction control, stuurbekrachtiging enzovoort :)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik vind het juist andersom, ik vond de autos helemaal niet superfijn rijden in Mafia en juist prima in Noire :)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Fallen Idol:

Ik ben nu bij de prop house en wat is het toch een geweldige case zover. Ik ontdek nu allemaal 'smerige' praktijken en shit. Awesome.

Ik ben iig blij dat ze niet bang waren om schokkende zaken erin te stoppen.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik moet er ook nog aan beginnen. Het vetste vind ik nog wel de reactie van je chef omdat:

Het aan de overkant van de straat begint, ook al moet je een stukje klimmen. :+

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Klaar met de case en het was toch freaking awesome _O_.

De car chase, de chase bij de set, het gevecht met de private army, alles was zo dope. Alleen apart dat er niets gebeurd met Guy en June.

E: Begin van The Lipstick Murder = Sin city much?

Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  14. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest CD 3 erin doen, maar toen dat in mijn beeld stond dash boarde ik. Is dit erg?

15. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, het word automatisch opgeslagen. Dus ik denk dat als je het spel met de 3e disc weer opstart gewoon verder kan gaan bij waar je was. Helemaal zeker weet ik het niet, maar mij lijkt het bovenstaande het meest logische.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    VInd het soms wel moeilijk die ondervragingen. Ik twijfel teveel, kijk echt goed naar hun bewegingen,maar aan het eind het 3/5 goed.

Helaas kan ik het neit laten en speel ik de chapter opnieuw.

17. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    En stel hij is niet opgeslagen (wat niet zoveel uitmaakt aangezien de cases zo leuk zijn) kan het verder geen kwaad ofzo met de CD 2 zelf ofzo?

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    er komen nu steeds meer berichten zoals dit.
    Speel gewoon verder :D
    overigens mee eens dat het prima rijden is. Alleen klopt er niets van groen licht :lol: wat een chaos verkeer.

19. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige minpuntje is de sirene, of je hem wel of niet aan hebt de andere auto bestuurders luisteren toch niet. Heel af en toe gaan ze aan de kant.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    waarom check je niet gewoon zelf

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina