1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Edited: Sorry voor spoiler. Hoop niet op teveel boze mensen! :mad:

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Spoilers..

3. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zitten op een bankje tijdens het free roamen? :p!?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Y bij een bankje en je zit :)
    geen idee of dit ook kan bij free-roam though :eek:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zo, einde van The Quarter Moon Murders vond ik wel een tegenvaller. [spoiler1]Niet omdat het nieuws niet in de media mocht verschijnen maar omdat ik die dude moest vermoorden. Had echt verwacht dat ik hem moest ondervragen en hoe hij dat uiteindelijk allemaal geflikt heeft. Toch wel impressive hoe hij dat allemaal heeft gedaan inclusief voor bewijs zorgen zodat ik mensen oppak. :eek:[/spoiler1]

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Vandaag het spel toch gekocht. De eerste indruk:

Gezichtsanimaties zijn ongekend, overige graphics niet beter dan RDR.
    Originele gameplay, ik heb echt het idee dat het een film is die jezelf speelt.

Tegenvallertje, ik rijd nu in die politieauto maar damn wat stuurt die auto onrealistisch!

7. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, (spoiler eerste Vice case)

[SPOILER1]Ik had die gokkast gekraakt en ging vervolgens Merlon Ottie ondervragen. Hij zegt dat hij niks met de morphine te maken heeft, terwijl ik net een hele lading in zijn gokkast heb gevonden. Dus ik zeg 'Lie', met als bewijs de lading morphine. Blijkt dat het fout is.. :{ De volgende vraag ontkent hij weer alles, dus nu doe ik 'Doubt', maar het is weer fout. Ik kreeg toch echt de indruk dat hij meer van die morphine af moest weten, maar blijkbaar dus niet? Het komt in ieder geval niet duidelijk naar voren dat hij onschuldig zou zijn als je je keuze moet maken.[/SPOILER1]

8. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb la noire ook maar ik had begrepen dat het niet echt een game is wat je ff tussen door doet. volgens mij moet je er echt voor gaan zitten toch. of heb ik het dan verkeerd.

9. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk om een zaak in 1 keer uit te spelen. Dat duurt meestal een uurtje ;)

10. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klopt had ik ook, ik had echt zoiets van WTF is dit een glitch of heb ik iets gemist=( Heb t gelaten voor wat het is

11. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    @RaouLioo

De auto's zijn even wennen qua besturing, maar zodra je beetje gewend bent is het best realistisch. ;)

@Sander H
    Ga je verder met het onderzoek op een andere locatie ;). Helaas zal je denk ik dan geen 5* rating krijgen.

12. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar ik kon daarvoor naar 2 locaties gaan, waaronder Ottie. Ben daar dus eerst heen gegaan maar kon dus beter eerst naar die andere gaan.

13. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snapte dat "ding" niet. Dus was meteen door gegaan naar next location. Had 3* rating gekregen.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    die had ik ook fout
    2de had ik true gedaan en die was goed :{ heel krom.
    maar ze willen weten wie het levert en dat is hem niet. Soms werkt het heel krom met die ondervragingen. Volgens mij zijn beide vragen true daar
    Edit: locaties maakt niet uit. Die Jermaine Jones is hetzelfde. Je moet een andere hebben

15. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een magistrale game...!

Ik vind het alleen jammer bij ondervragingen dat wanneer mensen eigenlijk niet echt iets te verbergen hebben ze toch nog heel vaak liegen of dat het twijfel is. Het is voor mij dan echt een beetje trial-error en bijna onmogelijk om een zaak in 1 keer op 5 sterren op te lossen. Maar goed, zo valt er ook nog iets te herspelen :)

Dalijk Dirt 3, samen met LANoire zit die de komende tijd wel in mijn console :)

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    The Quarter Moon Murders op 5 sterren, terwijl ik flink rond heb lopen kloten :+

Eerste Vice case, over je partner;

Die auto is kapot vet! Hoe Roy ook echt met z'n arm op de deur leunt :cool:

De lengte van de game is trouwens ook heerlijk! Ik had na de QMM case echt het idee dat de game was afgelopen :9

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ga er vanuit dat we dus na het verhaal verder kunnen met straat missies etc? Beetje zoiets als o.a. jagen in RDR?

18. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor is de free roam mode idd :)

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De meeste mensen in deze game hebben iets te lang in de zon gelegen volgens mij, ze hebben allemaal van die bijna bruine gezichten, van de zon...zo lijkt het. Viel me gewoon op...tja..Sunny L.A. he :D

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als je heel erg goed op let, heeft L.A Noire er degelijk wel last van. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar een maat heeft precies het zelfde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina