1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zit er eigenlijk een verhaallijn in dit spel of zijn verschillende cases?
     
  2. -Myotis-

    -Myotis- Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zit een verhaallijn in ja. Ik moet een ding toegeven. Speelduur is erg lang bij deze game heb m nog niet uitgespeeld ben al ruim 20 uur bezig
     
  3. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin zijn het een aantal losse cases (soort tutorial maar dan uitgebreider), daarom denk ik ook dat er wel wat mensen zijn die het tot dat punt saai vinden en herhalend. Vervolgens krijg je promotie en dan begint het eigenlijk pas echt, met een aantal verhaallijnen door elkaar die naarmate het spel vordert steeds meer naar elkaar toe komen.

    Net uitgespeeld, heb er echt van genoten _O_ Verhaal, sfeer, personages, graphics, geluid.. allemaal super. Voor mij een dikke 10 \o/

    Edit: ik heb er volgens mij 23 uur over gedaan.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Net die case van de ''overkant'' van de straat gehad. Helaas liep die op een gegeven moment een beetje vast. Kon ik de hele case overnieuw doen en kennelijk niet na de laatste checkpoint. Had veel vragen gewoon goed en daarna veel fout, best jammer. Wel een pluspuntje dat ik mijn eerste baas nu weer voor mijn neus heb. Die oude schreeuwlelijk.

    Wat wel vage shit was, was het einde van die case, laatste filmpje.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Daar ben ik nu ook, hoop niet dat ik h'm ook over moet gaan doen, nu ook alle vragen juist. Soms is het wel goed opletten om het verhaal in de case mee te krijgen en de diverse connecties met de personen te volgen. Morgen maar weer verder :)
     
  6. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    FF een vraagie hoe is de verhouding in dit spel qua ondervragen en naar cleus zoeken en de actie momenten..? Dat je iemand moet achtervolgen enzz..
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    is het eigenlijk echt een freeroam game, zoals GTA of RDR of is het meer een rechtlijnige game in een freeroam omgeving, zoals Mafia 2?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja je komt eerst bij het lijk aan, en daar ga je eerst naar cleus zoeken en mensen ondervagen. En doordat je steeds meer weet over hoe zij/hij is dood gegaan kom je bij de dader. Deze schiet je neer, of pak je op. Hoe verder je in de game komt hoe leuker het wordt.

    Ja je kan freeroamen, dus lekker rondje rijden enzo. :D In Mafia 2 kon je niet freeroamen, alleen meer missies doen.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik bedoel meer: staan er meerdere missies tegelijk op de map, zijn er sidemissies/activities, etc. Want een rondje rijden kan je in Mafia 2 ook.
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke,begreep het niet echt.
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is beter te vergelijken met Mafia 2 kwa vrijheid. Je bent continu met één case bezig. Is deze klaar dan ga je naar de volgende. Tussendoor krijg je via de radio oproepen van zogenoemde street crimes. Je kunt zelf kiezen of je hier gaat helpen of niet.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    L.A. Noire wordt serie

    Het vorige week verschenen detectivespel L.A. Noire is meer dan een eenmalig project. Moederbedrijf Take-Two Interactive wil van L.A. Noire een serie maken. "We zien dit als een krachtige nieuwe reeks", benadrukte bestuursvoorzitter Strauss Zelnick bij de presentatie van de jaarresultaten van het bedrijf dat eind maart afliep.

    Hoewel L.A. Noire pas een paar dagen in de schappen ligt, vindt het gamebedrijf het spel nu al een hit. Een vervolg is nog niet aangekondigd, maar studio Team Bondi heeft op Twitter laten weten dat een tweede L.A. Noire aanzienlijk minder tijd zou moeten kosten.

    Team Bondi behoort tot de gamestudio's van Rockstar Games, een dochteronderneming van Take-Two. De afgelopen jaren was Rockstar verantwoordelijk voor spellen als Red Dead Redemption en Grand Theft Auto IV. Beide spellen zijn miljoenen keren verkocht en gooiden hoge ogen bij critici.

    In L.A. Noire stapt de speler in de schoenen van een beginnend agent in een corrupte stad. Het is de bedoeling zaken op te lossen door nauwkeurig vastgelegde gezichten van acteurs te lezen en emoties te interpreteren
     
  13. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    New York.. jaren 70... doe het Bondi!
     
  15. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Oke thanks maar bedoelde eigenlijk in procenten .. Is het 50 % - 50 % of 80 % ondervragen en zoeken en 20 % actiemomenten....
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me ook een geweldige setting! Vooral met gangsters en de mafia etc. :D
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    75% ondervragen en zoeken, 25% actie, schat ik zo in a 4 uur spelen.
     
  18. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    noem je ondervragingen geen spelen dan? :+
     
  19. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Oke thanks man voor je reply .. daar was ik al bang voor denk dat ik het spel aan me voorbij laat gaan heb namelijk geen geduld..
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is ondervragen leuk? :p Is dat op het buro en hoelang duurt het?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina