1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik hoor mensen over een DLC die al verkrijgbaar is. Moet je dan een Limited Edition van Noire hebben ofso?
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon de dlc die je bij de winkels kreeg als je de game pre orderde.
     
  3. IntenSePinda

    IntenSePinda Bada Bing,Bada Boom!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    -edit-

    NVM. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Sowieso de huidige pre-order DLC, want er zitten achievements voor in de game. Dat mag niet als de DLC enkel met pre-order te krijgen is.
     
  5. dave_k

    dave_k Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier. Vooral de begin missies gaan erg snel.
    Ze zijn ook een stuk minder interessant. Pas vanaf de laatste missie van het Traffic-Desk begint het spel pas echt leuk te worden en worden de missies beter.Ik zit nu zelf in de derde homecide-case.
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb een versie zonder dlc, dus kan iemand mij vertellen wat die Sott of The naked city precies inhouden.

    Is dit gewoon één case, waar je gemiddeld één uur over doet of zijn het meerdere cases.

    Als het namelijk maar één case is zou ik 800 punten gewoon asociaal vinden. Vind het wel een tof spel, maar ik zou voor één enkele case niet extra gaan betalen.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Next week, look out for new info on downloadable content for L.A. Noire, including the release of all the retail exclusive pre-order cases and content, along with details on new cases and the Rockstar Pass....
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF,
    de moord in het begin van de Golden Butterfly is precies hetzelfde als de Red Lipstick Murder. Interesting..
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heheh, het wordt nog gekker! :D
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Awesome. Ik krijg het gevoel dat
    ik niet de echte dader heb te pakken bij de Red Lipstick Murder. Het was te makkelijk allemaal. Lijkt me niet dat iemand zo dom is het moordwapen in je kamer zo te laten rondslingeren.
     
  11. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Nu spoil je het een beetje voor hem!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Valt wel mee toch? Ik ben zelf ook maar 1 case verder dan hij is ... :9
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Viel mij ook op dat in de case "Golden Butterfly " Iemand de hoofdrol kreeg (Lost de serie) Kan even niet op zijn naam komen. :lol:
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoelang is de singleplayer van deze game eigenlijk??
     
  15. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Uurtje of 20, als je het speelt zoals je het hoort te spelen (dus niet gaan rushen en gewoon zelf van locatie naar locatie rijden). Plus nog eens 10-15 voor de overige streetcrimes/collectables etc.

    Vraagje: Is het eigenlijk mogelijk om binnen je zelfde profiel het verhaal nog een keer van voor af aan te spelen? Volgens mij als je new game doet vanuit het hoofdmenu maakt hij een hele nieuwe save aan, waardoor al je stats weer op 0 staan, terwijl ik voor de 100% wil gaan maar tegelijk ook alle cases op 5 sterren wil uitspelen..
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zijn al die cases die bij die verschillende pre-orders zaten al meteen te downloaden eigenlijk? Zo ja, voor hoeveel? Want als het iets is dan koop ik het meteen ws.
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nee, deze komen later beschikbaar. Sowieso komt er volgende week meer nieuws over DLC en de Rockstar Pass.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe wil je iemand tacklen als ze NPC telkens sneller rent dan jij :mad:?
     
  19. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me dus ook af aangezien ik die achievement nog steeds niet heb. :+
     
  20. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet vanzelf als je snel genoeg achter iemand aanrent, zonder dat je ergens door tegen gehouden word de groene A knop in beeld komen. Deze moet je dan een paar keer indrukken, en dan ga je nog eens stukje sneller rennen, dan doet hij automatisch de persoon tackelen. Mij is het al 3 keer gelukt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina