1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Die staat inderdaad links onderin de map in die garage. Awesome kar. :cool:
     
  2. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Net begonnen met free roam en alle street crimes aan het doen. Wel jammer dat je altijd in de nacht begint, ik had net de laatste paar crimes van de traffic desk gedaan en het was licht geworden, toen ik afsloot en de homicide desk free roam opstartte begon ik weer in de nacht.
     
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik spoil niks, maar die Stout Scrabat die is pas maf. (voor de mensen die die wagen al hebben gevonden)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Eventjes paar cases gespeeld, zit nu middenin de 'InstaHeat' case. Zodra ik dat bonnetje zag wist ik al meteen hoe de vork in de steel zat btw :p.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Fuuu ik hoop echt dat de wereldpost een beetje opschiet. :mad: Ik wil hem ook spelen. :mad:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Amazon.co.uk volgende keer gebruiken Daan!
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat zou je idd wel zeggen. :+
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maarja, daar is ie 7 euro duurder. :+
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Uitgespeeld, toch weer een toffe einde! Overall geweldige game, gezicht animaties waren echt verbluffend. Vooral Fontaine vond ik echt een geweldige personage, hoe die bewoog, en de gezicht animaties en voice over waren echt grandioos.

    [spoiler1]Toch weer tof dat Rockstar de hoofdpersonage gewoon dood laat gaan zoals in RDR. Had ik totaal niet verwacht. Al voelde ik met de dood van Marston in RDR meer dan met Cole.

    Alleen jammer dat je er nooit echt achter bent gekomen waarom Cole nou echt zijn vrouw en kinderen heeft bedrogen voor dat Duitse wijf. Zou je totaal niet van Cole verwachten als je de game speelt. Dacht eerst dat het fake was, maar was toch wel een echte relatie.[/spoiler1]
    Fuck, wel geen achievement gekregen van mijn newspapers terwijl ik er 13/13 heb. Ook niet met alle wapens geschoten, dacht het wel. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zijn er nou eigenlijk verschillende moeilijkheidsgraden? En zo ja, hoe uit zich dit in de game?
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zeuren, als je hem ergens goedkoop kan krijgen dan weet je dat het lang duurt

    Duur = Snel
    Goedkoop = Langzaam
    :+
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Eigenlijk is dat het enige nadeel van Gamehubs. Ik weet zeker als je het spellen binnen een week van de release of zelfs op de release binnen zou krijgen dan zou íedereen hier op Gamehubs bestellen. :+ Misschien moeten we dat doorgeven. :p Ik vind eigenlijk dat Mirik naar GH moet mailen, dat voor alle XBW leden (langer dan een jaar lid ofzo) moet er gratis UPS verzending komen. :+
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja hehe 8)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is 13/13 newspapers een Achievement? Ik heb ze ook allemaal maar geen Achievement unlocked. Ook heb ik met alle wapens geschoten en geen Achievement gekregen.

    Ook de vlammenwerper

    /Edit; newspapers is geen Achievement.
    /Edit2; Ik heb het opgezocht en heb inderdaad een wapen gemist die maar in 1 case beschikbaar is, op het wapen in de spoiler na.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, kwam er achter dat er geen achievement voor de newspapers was. Moest alleen nog met die pistool schieten in het begin als je nog cop bent. Nog 5 street crimes in Arson, 6 auto's, 48 film reels en 8 cases op vijf sterren halen. :+

    Benieuwd naar de DLC. Sowieso Naked City, Slip of the Tongue en Nicholson Electroplating moet ik. Dan kijken of Rockstar die exclusieve case van de PS3 naar de 360 gaat brengen. En dan nog die Rockstar Pass. Benieuwd wat de prijzen zijn, als ze allemaal 800 per stuk zijn kan Rockstar de tering krijgen. Als ik al die DLC dan zou kopen kost het me meer dan de volledige game zelf. Tyfus DLC die er gewoon in moet zitten, jammer dat Rockstar er ook aan meedoet.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Spelen jullie de cases dan over met een guide erbij alleen om 5 sterren te halen op alle cases ?
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hahaha achtervolgingen bij street crimes zijn wel echt fake. Ik kwam net met mijn auto voor een suspect en blokkeerde hem in een hoek. Daarna begon de auto van de suspect echt keihard te shaken (Je kent het wel in games, als een object vast zit) en reed over mijn auto heen en gelijk op volle snelheid reed hij verder :emo:
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja het is beter om als je bijvoorbeeld bij een huis komt om iemand te ondervragen om dan eerst het huis te doorzoeken naar clues. En daarna pas de persoon ondervragen zodat je het gevonden bewijsmateriaal kunt gebruiken om bijvoorbeeld aan te tonen dat iemand liegt.

    Is die black dahlia killer er echt dan? Wel nice als ze zoiets uit de werkelijkheid in een spel verwerken vind ik altijd. Zo eens wat meer er over opzoeken, ik zit nu namelijk middenin die Black Dahlia cases. Tof!

    Als je er nog een zoekt: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=311447
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nu 31/40 street crimes gedaan, maar er komt geen nieuwe bij. Heb net een voor een alle desks gedaan in Free Roam tot er geen meer beschikbaar waren (Rood aangegeven op de map). Nu doe ik Arson Free Roam maar er komt maar niks nieuws bij :confused:
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Uitgespeeld.

    [SPOILER1]En dan noemen mensen het einde van Mafia 2 kut. :lol:[/SPOILER1]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina