Enige waar ik me aan kon ergeren en zie als een klein minpunt is dat je geen invloed hebt op de cases en het allemaal erg casual is in de zin van moeilijkheid van de game. Na een tijdje zie je van zelf of iemand liegt of niet, en als je bewijs hebt is het lie en anders doubt. Het vinden van clues is makkelijk en er zitten niet echt moeilijke puzzels in. En het belangrijke is; je hebt nergens invloed op. Scheld iemand helemaal kapot met foute vragen, doe alles fout maar uiteindelijk kom je op hetzelfde neer als iemand die alles goed doet. Als gamer wordt je niet gestraft om zomaar te zeggen.
Maar goed, uiteindelijk is het geen groot probleem geweest want de game was erg vermakelijk. Eindelijk weer eens wat anders, en daarvoor probs. Als ze in een sequel zich vooral daar op richten kan een nieuwe game echt legendarisch worden. LA Noire was fantastisch, deed eigenlijk niks echt fout en was heerlijk origineel en was op het gebied van gezicht animaties wel legendarisch. Maar uiteindelijk zal het geen GOTY zijn voor mij of dergelijke.
Laatst bewerkt: 5 jun 2011